blauw is blauw:Pquote:Op maandag 19 december 2011 09:15 schreef franklop het volgende:
[..]
het is ook een totaal ander kleurtje blauw hoor
quote:Op maandag 19 december 2011 09:17 schreef billie112 het volgende:
een oranje pino kan onmogelijk de echte zijn... dus ben je raar.
quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zeker achter aan het aan roken
[ afbeelding ]
Pino baas.quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rare vogeluser?Je weet niet eens wie ik ben joh
.
Frank!![]()
.
Ik ben benieuwd naar Brittquote:Op maandag 19 december 2011 09:18 schreef themole het volgende:
Wel een paar leuke slaapgasten. Heb zin in Waylon en Jurgen Rayman. Verder ben ik benieuwd hoe Irene Moors het gaat aanpakken.
Die gaat waarschijnlijk doen alsof ze te dom is om te poepen en achterlijke opdrachten uitvoeren.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee, met die hele Brittquote:Op maandag 19 december 2011 09:22 schreef themole het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk doen alsof ze te dom is om te poepen en achterlijke opdrachten uitvoeren.
Bij mij is het juist dat mijn vriendin meekijkt/luistert met SR, terwijl ze normaal gesproken nooit naar 3FM luistertquote:Op maandag 19 december 2011 08:49 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Dit jaar zal ik, denk ik, minder van SR meekrijgen dan andere jaren. Nieuw vriendje, andere bezigheden, drukker leven
Eensquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef themole het volgende:
[..]
Alleen met Gerard is dat geniaal.
Olga, heldinquote:
Hij komt nog altijd van pas tijdens SRquote:
Een béétje?quote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee, met die hele Britt
Do is echt achterlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 09:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat mij betreft hadden ze een b-artiestenmiddag georganiseerd. Metquote:Op maandag 19 december 2011 09:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje klaar mee, met die hele Britt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |