En PSVquote:Op maandag 19 december 2011 04:42 schreef Geo4kant het volgende:
Koemaaannnn koeman maakt alle dingen stuk. Zoals twente hihi
Het was best een aardige voetballer.quote:Op maandag 19 december 2011 04:42 schreef Geo4kant het volgende:
Koemaaannnn koeman maakt alle dingen stuk. Zoals twente hihi
Hoelang zal het duren voordat dat soort wijven zelf door krijgen dat het allemaal het zelfde klinkt?quote:Op maandag 19 december 2011 04:45 schreef Geo4kant het volgende:
woooooooooohhhhhhhh oooooooohhhhhhh (heb niks beters te doen dus ik zing maar mee, op deze brandnew day wooo hhhoo oho
tis wel eens beter geweest jaquote:Op maandag 19 december 2011 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
Toch aardig wat matige muziek moet ik helaas zeggen, Gerard moet er nog even in komen.
De meeste vrouwen moeten sowieso maar ophouden met muziek maken, tis echt één en al jankmuziek wat ze produceren.quote:Op maandag 19 december 2011 04:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat dat soort wijven zelf door krijgen dat het allemaal het zelfde klinkt?
Heel lang.. heel de top40 is zo allemaal van die makkelijk te onthouden refreintjes en dan van die simpele deuntjes.quote:Op maandag 19 december 2011 04:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat dat soort wijven zelf door krijgen dat het allemaal het zelfde klinkt?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 19 december 2011 04:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste vrouwen moeten sowieso maar ophouden met muziek maken, tis echt één en al jankmuziek wat ze produceren.
Maar in jou geval is het jaloezie. In mijn geval is het gewoon een vrouw die aan het zeiken is op een melodie.quote:Op maandag 19 december 2011 04:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste vrouwen moeten sowieso maar ophouden met muziek maken, tis echt één en al jankmuziek wat ze produceren.
Nee. Ik houd niet van jankmuziekquote:Op maandag 19 december 2011 04:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar in jou geval is het jaloezie. In mijn geval is het gewoon een vrouw die aan het zeiken is op een melodie.
Even broodje eten.quote:Op maandag 19 december 2011 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
ey boys and chicka, jullie slapen toch niethe? Ik zie zoveel van mij nposts.. doe eens mee
4. De 24ste is namelijk op een zaterdag. Achja, care, er zal nog genoeg op m'n rekening staan.quote:
2 maar, kreeg 10 minuten toevallig nog een mailtje van duo dat het op de 21ste komtquote:Op maandag 19 december 2011 04:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
4. De 24ste is namelijk op een zaterdag. Achja, care, er zal nog genoeg op m'n rekening staan.
De 21ste al? Waarom dat, moeten die lui al eerder met vakantie ofzo?quote:Op maandag 19 december 2011 04:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
2 maar, kreeg 10 minuten toevallig nog een mailtje van duo dat het op de 21ste komt
Gewoon Paultje Elsktak op de pcquote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, voor De Staat ging PC aan, maar dit maakt mij de PC weer uitzetten
Ik wist het!quote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef naatje_1 het volgende:
't Wordt er niet echt beter op inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef naatje_1 het volgende:
Echtquote:Op maandag 19 december 2011 04:55 schreef Rainesz het volgende:
Krystl ga slapen.
Dit is ook totaal nutteloos wat je doet.
Weten we nog niet.quote:Op maandag 19 december 2011 04:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt
Wie komt morgen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |