Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, Timur doet de ochtendshow deze keer dus... Dat zijn dan in principe ook slaaptijden. Maar ik ga nu slapen, doei mensjes
SJAAAAAAKKK AFHAAAAAAKKKKKKKKquote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, Timur doet de ochtendshow deze keer dus... Dat zijn dan in principe ook slaaptijden. Maar ik ga nu slapen, doei mensjes
slaapsequote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hij ging sowieso altijd al voor het zingen de kerk uit.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 04:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ging sowieso altijd al voor het zingen de kerk uit.
Gerard huilde bijnaquote:Op maandag 19 december 2011 04:35 schreef BBQSausage het volgende:
Nog niks capwaardigs gebeurd / te zien geweest?
Momentje Gerard.quote:Op maandag 19 december 2011 04:35 schreef BBQSausage het volgende:
Nog niks capwaardigs gebeurd / te zien geweest?
Pas maar op.. gangbangquote:Op maandag 19 december 2011 04:35 schreef CindieY het volgende:
Zijn alle andere vrouwen al naar bed trouwens?
quote:Op maandag 19 december 2011 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
MAG IK BESTELLEN, SHOARMA BELLEN nee ik wil geen frikandellen, kom je brengen of ikke halen.. lekker shoarma met veel saus!
Ah nee.quote:
Niet mieten jongequote:Op maandag 19 december 2011 04:38 schreef Rainesz het volgende:
Ineens denk ik dat ik 6 uur niet ga redden.
Ga eten, dat werktquote:Op maandag 19 december 2011 04:38 schreef Rainesz het volgende:
Jawel, onderin beeldquote:
Koffie der in en gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 04:38 schreef Rainesz het volgende:
Ging over de moeders van Gerard en de beller, beide overleden aan een ziekte en ze hebben beiden dezelfde plaat als herinneringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |