SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog genoeg van in mijn mailbox staan. Even los van haar persoonlijkheden zijn dat toch wel pluspuntjesquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
Overeenkomst tussen een tweeling en massagraven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Oh dan ligt het niet aan mij.quote:Op maandag 19 december 2011 04:01 schreef CindieY het volgende:
Nouja zeg. Werkelijk elke stream kapt er nu mee.
Een chick van een rubriek in de freaknacht 'zo moet het dus niet', ze geilt op redacteuren en is altijd met haar moeder, zo ook bij een powned feestje waar ze zoende met een redacteur.quote:
PM ze maarquote:Op maandag 19 december 2011 04:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg van in mijn mailbox staan. Even los van haar persoonlijkheden zijn dat toch wel pluspuntjes
quote:Op maandag 19 december 2011 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
Overeenkomst tussen een tweeling en massagraven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Iemand uit de Freaknacht.quote:
Hèhèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral die genen die het afgelopen weekend de haak mis hebben geslagen.quote:Op maandag 19 december 2011 04:03 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, de geile donders worden ook weer wakker bij 'tieten'
Gelukkig niet zegquote:Op maandag 19 december 2011 04:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het gaat nu niet meer zo stervenshard
Je moet er aan wennen, net als dat hele album, maar uiteindelijk is het weer een topperquote:
Nee loopt half duf door het huis.quote:Op maandag 19 december 2011 04:04 schreef Yurithemaster het volgende:
is die krisl eigenlijk al naar bed?
Ze pijpt Gerard ff onder de tafelquote:Op maandag 19 december 2011 04:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Laten we get hopen en anders ga ik gewoon naar bedquote:Op maandag 19 december 2011 04:04 schreef Yurithemaster het volgende:
als je niks doet ga dan naar bed jaquote:Op maandag 19 december 2011 04:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we get hopen en anders ga ik gewoon naar bed
Want jij ben nu volop bezig?! Of heb je het over die blonde draak?!quote:Op maandag 19 december 2011 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je niks doet ga dan naar bed ja
heb het over krystel/kristl/kristelquote:Op maandag 19 december 2011 04:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want jij ben nu volop bezig?! Of heb je het over die blonde draak?!
Zo lang ze onder de tafel zitten, maakt de vorm van het gezicht echt weinig uit.quote:Op maandag 19 december 2011 04:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want jij ben nu volop bezig?! Of heb je het over die blonde draak?!
Paultje Elstakquote:Op maandag 19 december 2011 04:07 schreef naatje_1 het volgende:
Paul zit nu niet in het huis heh, Geo4kant.
Dat zegt hij ook nietquote:Op maandag 19 december 2011 04:07 schreef naatje_1 het volgende:
Paul zit nu niet in het huis heh, Geo4kant.
Dacht alquote:Op maandag 19 december 2011 04:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb het over krystel/kristl/kristel
Het idee alleen alquote:Op maandag 19 december 2011 04:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo lang ze onder de tafel zitten, maakt de vorm van het gezicht echt weinig uit.
Dat je dan opstaat ookquote:Op maandag 19 december 2011 04:08 schreef heloef het volgende:
Een bijzonder goedemorgen, IK BEN KAPOT, want ik heb maar 3 uur geslapen.
Das meer als iedereen nu hier.quote:Op maandag 19 december 2011 04:08 schreef heloef het volgende:
Kijk even naar een van de laatste posts vorige topic, waar deze TT op is gebaseerd.quote:Op maandag 19 december 2011 04:08 schreef heloef het volgende:
Ik bedoel Gabbering. Zonder Gabbering niet zoveel hackuhquote:Op maandag 19 december 2011 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paultje Elstakniet die autist van fok!
Ik moest lachen echt waar.quote:Op maandag 19 december 2011 04:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk even naar een van de laatste posts vorige topic, waar deze TT op is gebaseerd.
Ik ben al bouncyquote:Op maandag 19 december 2011 04:09 schreef CindieY het volgende:
Nou, zometeen weer Bouncer, zo te horen.
Jullie sporen niet. Als ik eenmaal slaap, wakker wordt en niet moet opstaan, dan doe ik dat ook niet.quote:Op maandag 19 december 2011 04:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook hoor. Alleen heb ik nog minder geslapen.
Ekdom is het enige idool wat ik ooit had, voor hem sta ik altijd op.quote:
Haha sorryquote:
Echt hehquote:
Leuk plan wel.quote:Op maandag 19 december 2011 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt hehZeg, aanstaande vrijdag staan we daar en ik had het volgende idee: als één van ons de mic verovert na 19h, of we dan kunnen vragen of er WEEEEKEEEND geschreeuwd mag worden.
Time 't dan niet tijdens het nieuws of de update, anders is het ook zo zondequote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vond ik nou ook, is weer eens wat anders dan een plaat aanvragen
Na kwart over 19, sowiesoquote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Time 't dan niet tijdens het nieuws of de update, anders is het ook zo zonde
Ik vraag sowieso nog wel een plaatje aan, maar die vraag ik dan wel vrijdagmorgen vroeg of zaterdag aan.quote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vond ik nou ook, is weer eens wat anders dan een plaat aanvragen
Ze luistert vast naar zichzelfquote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef Rainesz het volgende:
En krystl zit daar met de ipod aan?![]()
Wat een khut!
Als ze niet al te lang wordenquote:Op maandag 19 december 2011 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na kwart over 19, sowiesoDan zijn de updates toch meestal afgelopen?
ik heb al een plaat aangevraagd, via 3fm.nl/plaat that is.quote:Op maandag 19 december 2011 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag sowieso nog wel een plaatje aan, maar die vraag ik dan wel vrijdagmorgen vroeg of zaterdag aan.
Ik vraag me af wat de 'hoogtepunten' in de update van morgen zullen zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef Rainesz het volgende:
En krystl zit daar met de ipod aan?![]()
Wat een khut!
Momentje gerard. Barry Badpak, en krystl die nieuwe nummer zingt.quote:Op maandag 19 december 2011 04:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de 'hoogtepunten' in de update van morgen zullen zijn.
De PO moet bezuinigen, anders hadden ze mmsn blof uit kunnen nodigen, of kane...quote:Op maandag 19 december 2011 04:16 schreef Geo4kant het volgende:
HARRY POTTER IS GAST BIJ BELGIE? En wij krijgen Kristie?
quote:Op maandag 19 december 2011 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom roepen Belgen altijd het leger op als zij een flat afbreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Waarom roepen Belgen altijd het leger op als zij een flat afbreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom roepen Belgen altijd het leger op als zij een flat afbreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Coldplay is nu eenmaal grootste band van het moment, Hoe kut hun laatste album ook was.quote:Op maandag 19 december 2011 04:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elbow ok, maar van Coldplay krijg ik altijd spontane diarree.
Das wel hendig met de slogan van StuBruquote:Op maandag 19 december 2011 04:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elbow ok, maar van Coldplay krijg ik altijd spontane diarree.
Hun laatste album?quote:Op maandag 19 december 2011 04:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Coldplay is nu eenmaal grootste band van het moment, Hoe kut hun laatste album ook was.
quote:Op maandag 19 december 2011 04:20 schreef Geo4kant het volgende:
Het nieuws in België: Dit weekend zijn er 6 mensen omgekomen in het verkeer. Drie door een auto-ongeluk en drie tijdens de reconstructie.
Mylo Xylotoquote:
Britt komt, dat wordt topquote:Op maandag 19 december 2011 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
Al bekend wie er gasten zijn deze week?
Irene Moorsquote:Op maandag 19 december 2011 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
Al bekend wie er gasten zijn deze week?
Waylon, Kooijmanquote:Op maandag 19 december 2011 04:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Irene Moors
Britt Dekker
Jörgen Raymann
Waylon
Krystl
Jan Kooijman
quote:
twitter:BreakingNews twitterde op maandag 19-12-2011 om 04:21:12S. Korean military declares emergency alert following death of Kim Jong-il-@YonhapNews reageer retweet
Waylon valt nog mee, Kooijman is een dikke emo.gif.quote:
Wil om 11 uur opstaan, moet nog een aardig eindje reizen morgenmiddag en ik moet nog lessen voorbereiden morgen. Bijna wel, denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 04:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent toch geen Sjaak Afhaak ofwel?
Je verliest bazinne credits, eckte bazen blijven tot 06.00.quote:Op maandag 19 december 2011 04:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wil om 11 uur opstaan, moet nog een aardig eindje reizen morgenmiddag en ik moet nog lessen voorbereiden morgen. Bijna wel, denk ik
Als ik Krystl was ik met open benen voor hem gaan liggen terwijl ik hem met zaadvragende oogjes aankijk.quote:Op maandag 19 december 2011 04:25 schreef Rainesz het volgende:
Gerard praat haar het bed in. Hosselaar
Tenzij school en dan opstaan om 8h17 oidquote:Op maandag 19 december 2011 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je verliest bazinne credits, eckte bazen blijven tot 06.00.
Ja dahag, straks val ik in slaap in de trein en word ik wakker in fucking Amersfoort of verderquote:Op maandag 19 december 2011 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je verliest bazinne credits, eckte bazen blijven tot 06.00.
Ik kreeg het ook ineens. Nja nu is het mooi geweestquote:Op maandag 19 december 2011 04:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ook geen seconden mn oog dicht of ik wordt weer wakkergetwittert:
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-16239693
Op wat voor rare tijden sta jij op danquote:Op maandag 19 december 2011 04:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tenzij school en dan opstaan om 8h17 oid
quote:
quote:
Dan wel vol in d'r bakkusquote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef Geo4kant het volgende:
Daar moet een piemel in.......... dan is ze stil.
of kielhalen.quote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef Geo4kant het volgende:
Wel in der mond dan.quote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef Geo4kant het volgende:
Trustenquote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, Timur doet de ochtendshow deze keer dus... Dat zijn dan in principe ook slaaptijden. Maar ik ga nu slapen, doei mensjes
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, Timur doet de ochtendshow deze keer dus... Dat zijn dan in principe ook slaaptijden. Maar ik ga nu slapen, doei mensjes
SJAAAAAAKKK AFHAAAAAAKKKKKKKKquote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
slaapsequote:Op maandag 19 december 2011 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
Hij ging sowieso altijd al voor het zingen de kerk uit.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 04:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ging sowieso altijd al voor het zingen de kerk uit.
Gerard huilde bijnaquote:Op maandag 19 december 2011 04:35 schreef BBQSausage het volgende:
Nog niks capwaardigs gebeurd / te zien geweest?
Momentje Gerard.quote:Op maandag 19 december 2011 04:35 schreef BBQSausage het volgende:
Nog niks capwaardigs gebeurd / te zien geweest?
Pas maar op.. gangbangquote:Op maandag 19 december 2011 04:35 schreef CindieY het volgende:
Zijn alle andere vrouwen al naar bed trouwens?
quote:Op maandag 19 december 2011 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
MAG IK BESTELLEN, SHOARMA BELLEN nee ik wil geen frikandellen, kom je brengen of ikke halen.. lekker shoarma met veel saus!
Ah nee.quote:
Niet mieten jongequote:Op maandag 19 december 2011 04:38 schreef Rainesz het volgende:
Ineens denk ik dat ik 6 uur niet ga redden.
Ga eten, dat werktquote:Op maandag 19 december 2011 04:38 schreef Rainesz het volgende:
Jawel, onderin beeldquote:
Koffie der in en gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 04:38 schreef Rainesz het volgende:
Ging over de moeders van Gerard en de beller, beide overleden aan een ziekte en ze hebben beiden dezelfde plaat als herinneringquote:
En PSVquote:Op maandag 19 december 2011 04:42 schreef Geo4kant het volgende:
Koemaaannnn koeman maakt alle dingen stuk. Zoals twente hihi
Het was best een aardige voetballer.quote:Op maandag 19 december 2011 04:42 schreef Geo4kant het volgende:
Koemaaannnn koeman maakt alle dingen stuk. Zoals twente hihi
Hoelang zal het duren voordat dat soort wijven zelf door krijgen dat het allemaal het zelfde klinkt?quote:Op maandag 19 december 2011 04:45 schreef Geo4kant het volgende:
woooooooooohhhhhhhh oooooooohhhhhhh (heb niks beters te doen dus ik zing maar mee, op deze brandnew day wooo hhhoo oho
tis wel eens beter geweest jaquote:Op maandag 19 december 2011 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
Toch aardig wat matige muziek moet ik helaas zeggen, Gerard moet er nog even in komen.
De meeste vrouwen moeten sowieso maar ophouden met muziek maken, tis echt één en al jankmuziek wat ze produceren.quote:Op maandag 19 december 2011 04:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat dat soort wijven zelf door krijgen dat het allemaal het zelfde klinkt?
Heel lang.. heel de top40 is zo allemaal van die makkelijk te onthouden refreintjes en dan van die simpele deuntjes.quote:Op maandag 19 december 2011 04:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat dat soort wijven zelf door krijgen dat het allemaal het zelfde klinkt?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 19 december 2011 04:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste vrouwen moeten sowieso maar ophouden met muziek maken, tis echt één en al jankmuziek wat ze produceren.
Maar in jou geval is het jaloezie. In mijn geval is het gewoon een vrouw die aan het zeiken is op een melodie.quote:Op maandag 19 december 2011 04:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste vrouwen moeten sowieso maar ophouden met muziek maken, tis echt één en al jankmuziek wat ze produceren.
Nee. Ik houd niet van jankmuziekquote:Op maandag 19 december 2011 04:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar in jou geval is het jaloezie. In mijn geval is het gewoon een vrouw die aan het zeiken is op een melodie.
Even broodje eten.quote:Op maandag 19 december 2011 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
ey boys and chicka, jullie slapen toch niethe? Ik zie zoveel van mij nposts.. doe eens mee
4. De 24ste is namelijk op een zaterdag. Achja, care, er zal nog genoeg op m'n rekening staan.quote:
2 maar, kreeg 10 minuten toevallig nog een mailtje van duo dat het op de 21ste komtquote:Op maandag 19 december 2011 04:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
4. De 24ste is namelijk op een zaterdag. Achja, care, er zal nog genoeg op m'n rekening staan.
De 21ste al? Waarom dat, moeten die lui al eerder met vakantie ofzo?quote:Op maandag 19 december 2011 04:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
2 maar, kreeg 10 minuten toevallig nog een mailtje van duo dat het op de 21ste komt
Gewoon Paultje Elsktak op de pcquote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oké, voor De Staat ging PC aan, maar dit maakt mij de PC weer uitzetten
Ik wist het!quote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef naatje_1 het volgende:
't Wordt er niet echt beter op inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 04:54 schreef naatje_1 het volgende:
Echtquote:Op maandag 19 december 2011 04:55 schreef Rainesz het volgende:
Krystl ga slapen.
Dit is ook totaal nutteloos wat je doet.
Weten we nog niet.quote:Op maandag 19 december 2011 04:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt
Wie komt morgen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |