ik ben altijd snel.....NOTquote:
nee, want tekstquote:
slaap lekker en handjes boven de dekens!quote:Op maandag 19 december 2011 00:32 schreef Cee het volgende:
Oh shit ik zou gaan slapen. Trusten nogmaals.
Hup naar bed!quote:Op maandag 19 december 2011 00:32 schreef Cee het volgende:
Oh shit ik zou gaan slapen. Trusten nogmaals.
Oh, dank jequote:Op maandag 19 december 2011 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
Avicii - Levels (Skrillex and nero remix)
Cee u when u get there!quote:
Ik kan dubstep wel waarderen, maar mijn genre is het niet. http://www.xms.nl allemaal door mij persoonlijk uitgezocht, dus dan weet je wat ik het mooiste vindquote:
Skrillex - Bangarangquote:
LOLquote:Op maandag 19 december 2011 00:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kan je ook zo lekker meezingen
sorry voor het sluitenquote:Op maandag 19 december 2011 00:34 schreef rubbereend het volgende:
ik denk al, reageert er niemand
was het topic al dicht
lekker he?quote:
Bij mij staat er gewoon Coen?quote:Op maandag 19 december 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
Het valt me trouwens net op dat de DJ in de OP niet klopt. Er staat nu Timur. How come?
Thxquote:Op maandag 19 december 2011 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
Avicii - Levels (Skrillex and nero remix)
Afgrijselijk. Alsof ik al 4 minuten lang naar een loop van 15 seconden van een vuilniswagen die wordt geleegd zit te luisteren.quote:
Nu moet eigenlijk Bring Me the Horizon nog voorbij komen.quote:
ik ben dol op jouw plastische omschrijvingenquote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Afgrijselijk. Alsof ik al 4 minuten lang naar een loop van 15 seconden van een vuilniswagen die wordt geleegd zit te luisteren.
script foutje is nu opgelost.quote:Op maandag 19 december 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
Het valt me trouwens net op dat de DJ in de OP niet klopt. Er staat nu Timur. How come?
Juist heel fijn.quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Afgrijselijk. Alsof ik al 4 minuten lang naar een loop van 15 seconden van een vuilniswagen die wordt geleegd zit te luisteren.
Precies na een refreshje. Nummer dat gedraaid wordt staat er nu ook netjes inquote:
deze: door mij aangevraagd ooit...quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Nu moet eigenlijk Bring Me the Horizon nog voorbij komen.
Heet je vriend toevallig Robert?quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
I know. Doe mij maar Crucify Me thoughquote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze: door mij aangevraagd ooit...
nja, ken ze niet heel goed, maar vind het wel vet om zo af en toe op mp3speler langs te laten komen. zo tussen Kelly Clarkson, The Prodigy en Hatebreed doorquote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
I know. Doe mij maar Crucify Me though
Prima voor de afwisseling toch.quote:Op maandag 19 december 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ken ze niet heel goed, maar vind het wel vet om zo af en toe op mp3speler langs te laten komen. zo tussen Kelly Clarkson, The Prodigy en Hatebreed door
ja lekker man thxquote:
yup, mijn mp3speler is voor de afwisseling. heerlijkquote:
Te incompetent om een passende cheque te makenquote:Op maandag 19 december 2011 00:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vast en zeker een radio dj opleiding
Ik had m'n handen in de luchtquote:Op maandag 19 december 2011 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
BOORRRNNNN TOOOO BEEEE WIIIIHHIILLDDDDDDDDDD
*insert die gitar smiley*
Ach, met een beetje geweld paste ie er uiteindelijk doorheenquote:Op maandag 19 december 2011 00:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Te incompetent om een passende cheque te maken
Op de melodie van "het filelied" van Coen en Sanderquote:
Zo zou ik hem niet naar binnen drukkenquote:Op maandag 19 december 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geweld paste ie er uiteindelijk doorheen
hoe zal dat eruit zien als ze 4 kinderen en 40 kilo verder is?quote:
Of, zoals Mr.Mo zei:quote:
Net zoals nu, lelijkquote:Op maandag 19 december 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe zal dat eruit zien als ze 4 kinderen en 40 kilo verder is?
ehm.....hoera! twitwouter!quote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef mwaterl het volgende:
Deze dude upload trouwens veel SR11 momenten, voor de mensen die het nog niet weten:
http://www.youtube.com/user/TwitWouter
Ach, onze TwitWouter!quote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef mwaterl het volgende:
Deze dude upload trouwens veel SR11 momenten, voor de mensen die het nog niet weten:
twitwouterquote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef mwaterl het volgende:
Hij is toch niet geregistreerd hier? Hij lurkt wel.quote:Op maandag 19 december 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, onze TwitWouter!Een bekende hier in 't topic.
Volgens mij niet, maar dat kun je wel een beetje voorspellen meestalquote:
Uhu. En twittert natuurlijk overmatig.quote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is toch niet geregistreerd hier? Hij lurkt wel.
Dus jij bent niet van het type "wat niet mee wil rekken, scheurt wel"?quote:Op maandag 19 december 2011 00:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo zou ik hem niet naar binnen drukken
quote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internet
Jup.quote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhu. En twittert natuurlijk overmatig.
Ah toch iemand die mijn garpje ziet.quote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus jij bent niet van het type "wat niet mee wil rekken, scheurt wel"?
That's what she saidquote:Op maandag 19 december 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geweld paste ie er uiteindelijk doorheen
6:00quote:Op maandag 19 december 2011 00:47 schreef Rickk_ het volgende:
Tot hoelaat is dat Ned3 live in de nacht?
deze dude ookquote:Op maandag 19 december 2011 00:44 schreef mwaterl het volgende:
Jong vel rekt welquote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus jij bent niet van het type "wat niet mee wil rekken, scheurt wel"?
Die dude is verschrikkelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze dude ook
http://www.youtube.com/user/3FMVid
Hoe heet dat andere vage lelijke wijf ook alweer? Die doet dat ook.quote:Op maandag 19 december 2011 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhu. En twittert natuurlijk overmatig.
http://www.youtube.com/user/djkoelkastquote:Op maandag 19 december 2011 00:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
deze dude ook
http://www.youtube.com/user/3FMVid
Ik zag hem al veel eerder, heb al 3 keer met pc geprobeerd een reply te plaatsten en 4 keer met mobiel... Kutinternetquote:Op maandag 19 december 2011 00:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah toch iemand die mijn garpje ziet.
ik vermoed dat je tamarageense bedoelt, maar om die nou lelijk te noemen...wel vaag!quote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe heet dat andere vage lelijke wijf ook alweer? Die doet dat ook.
https://twitter.com/#!/MoniqueSmit89quote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tamaraquote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet lelijk noemen?quote:Op maandag 19 december 2011 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat je tamarageense bedoelt, maar om die nou lelijk te noemen...wel vaag!
Das ook de reden dat ik met niemand hier meet en verder zo weinig mogelijk buiten kom...quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet lelijk noemen?
Jij stelt je aanquote:Op maandag 19 december 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Das ook de reden dat ik met niemand hier meet en verder zo weinig mogelijk buiten kom...
gewoon de juiste letters op het toetsenbord aanslaan....quote:Op maandag 19 december 2011 00:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet lelijk noemen?
wat CindieY zegt....quote:Op maandag 19 december 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Das ook de reden dat ik met niemand hier meet en verder zo weinig mogelijk buiten kom...
Ze is hoogbegaafd als je haar vergelijkt met Brittquote:Op maandag 19 december 2011 00:52 schreef oh-oh het volgende:
Die Krstl is maar een sufkut van een slaapgast he
Wat een bazenavatar hed jijquote:Op maandag 19 december 2011 00:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ja lekkere promotie bleeeeeuh
Ja maar zij heeft een sexy oogopslag en loenst een beetjequote:
Ja, 7UP.quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Paul het volgende:
Zijn die mensen buiten nou allemaal aan speciale flesjes bier ofzo?
Zal geen bier zijn, maar wel een (sponsor)drankje vermoed ik.quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Paul het volgende:
ze zijn van karton zo te zien.quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Paul het volgende:
Das gewoon tokkie 7UPquote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef Paul het volgende:
Jij hebt lange blonde haren die je niet mag afknippen voor een lekker gek kort vlot kapselquote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft een sexy oogopslag en loenst een beetje![]()
En niet zo aardig doen, word ik verlegen van![]()
![]()
Hoe was Leuven?quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Terug uit Leuven! Was het dagje wel. Kijken of het me deze week ook nog lukt om het huis op te zoeken.
Loensen doe je niet, verder ben je bijna gelijk aan Tamaraquote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Pics!quote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij hebt lange blonde haren die je niet mag afknippen voor een lekker gek kort vlot kapsel
1 die ging ook gelijk onderuit bij het dranghek.quote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef Krambo het volgende:
Zijn er al dronken studentes gesignaleerd ?
Hodver, ik mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op maandag 19 december 2011 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij hebt lange blonde haren die je niet mag afknippen voor een lekker gek kort vlot kapsel
Ik wil gewoon zoveel mogelijk vrouwen weerhouden van zo'n kapselquote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hodver, ik mag ook niks meer tegenwoordig
Heb je het nou over die tamarageense twitter geval?quote:Op maandag 19 december 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
je hebt er wel bijna de leeftijd voorquote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hodver, ik mag ook niks meer tegenwoordig
Jij zegt ook alles om mij een beter gevoel te gevenquote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Loensen doe je niet, verder ben je bijna gelijk aan Tamara
Nobel strevenquote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zoveel mogelijk vrouwen weerhouden van zo'n kapsel
quote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij zegt ook alles om mij een beter gevoel te geven
quote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt er wel bijna de leeftijd voor
Dat beaam ik. Tevens hoiquote:Op maandag 19 december 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ze draaien zowaar al minder alternatief, maar 50 cent hoeft nou ook weer niet
geintje joh, kun je wel tegen! echt waarquote:Op maandag 19 december 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
]
[..]
[quote][ afbeelding ] Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt er wel bijna de leeftijd voor
[/quote
t zou humor zijn als er ineens een rapnegert door de brievenbus geduwd wordt!quote:Op maandag 19 december 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
Dus die gast "ik doneer 50 cent"
Verkeerd begrepen
Kei en keihard!quote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wwwwwwwèbhawwwwwkkkkkkghghghghgh (dragemsjingleachtig)
Moeten we jullie 2 even alleen laten soms?quote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geintje joh, kun je wel tegen! echt waaren anders zeg maar iets lulligs over mij
Beetje stoer kijken en als groentje dansenquote:
neuh, hoezo?quote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeten we jullie 2 even alleen laten soms?
Lukt wel, ik moet er niet aan denken! Heerlijk uitwaaien aan het strand met je haar losquote:Op maandag 19 december 2011 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zoveel mogelijk vrouwen weerhouden van zo'n kapsel
Whehe. Ik zal 16 zijn geweest ofzoquote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beetje stoer kijken en als groentje dansen
mn Shandy, wat doe je?quote:Op maandag 19 december 2011 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vroeg gister aan mijn vader of ik naar een concert van 50cent mag, toen zei hij.. hier heb je 1 euro neem je broertje ook maar mee!
hihihahahahaa xdddddddquote:Op maandag 19 december 2011 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vroeg gister aan mijn vader of ik naar een concert van 50cent mag, toen zei hij.. hier heb je 1 euro neem je broertje ook maar mee!
quote:Op maandag 19 december 2011 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
Zo ben ik dan ook weer niet... Even slikken, uitjanken en wakker liggen is mijn credoquote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geintje joh, kun je wel tegen! echt waaren anders zeg maar iets lulligs over mij
quote:Op maandag 19 december 2011 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Moeten we jullie 2 even alleen laten soms?
Deze is wel ok omdat ik nog niks gezien heb vandaag, maar ik kan me zo voorstellen dat ik die updates vanaf morgen ga vervloekenquote:Op maandag 19 december 2011 01:01 schreef CindieY het volgende:
Achnee. Weer die update. Kom op, we hoeven niet elk uur tien minuten lang te zien wat er allemaal al gebeurd is.
Ik zeg niks...quote:Op maandag 19 december 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
Even slikken, uitjanken en wakker liggen is mijn credo
omdat miek en veenie slapenquote:
lekker man! klemzuipen ftwquote:
Is er geen nieuws + reclame op FM dan? Blij als ik dat vanaf morgen ook gewoon weer kan doenquote:Op maandag 19 december 2011 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Moet je even je TV op radio zetten, die is hetzelfde als FM denk ik. Er is muziek nu.
Wij ook van jouquote:Op maandag 19 december 2011 01:02 schreef Paul het volgende:
Een mooi moment om te zeggen dat ik van jullie hou
Lekker?quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Krambo het volgende:
Annemieke is best lekker, beetje jammer allen dat ze een matige dj is
quote:Op maandag 19 december 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook weer niet... Even slikken, uitjanken en wakker liggen is mijn credo
's Nachts alleen nieuws, geen reclame meerquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er geen nieuws + reclame op FM dan? Blij als ik dat vanaf morgen ook gewoon weer kan doen
Jouw smaak is echt om te jankenquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef Krambo het volgende:
Annemieke is best lekker, beetje jammer allen dat ze een matige dj is
Jawel maar dat duurt geen 10 minuten, veel korter dan die updates.quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er geen nieuws + reclame op FM dan? Blij als ik dat vanaf morgen ook gewoon weer kan doen
Jij had toch een lekker wijf als vriendin?quote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw smaak is echt om te janken![]()
Ik zou haar nog niet met een geïsoleerde stok willen aanraken!
Weet ik, maar meestal toch wel zo'n 5 minutenquote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel maar dat duurt geen 10 minuten, veel korter dan die updates.
Heb ik nog steeds.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij had toch een lekker wijf als vriendin?
mwa, jouw muzieksmaak is ook om te jankenquote:Op maandag 19 december 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jouw smaak is echt om te janken![]()
Ik zou haar nog niet met een geïsoleerde stok willen aanraken!
Maakt het des te moeilijker. Respetc voor 3drockquote:
Nee joh, geen reclame, dus 1 of 2 minuten nieuws.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, maar meestal toch wel zo'n 5 minuten
Ik luister tenminste muziek en niet gejank van een gitaar met gegil er door.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
mwa, jouw muzieksmaak is ook om te janken
Ik doelde op reclame + nieuws samen.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, geen reclame, dus 1 of 2 minuten nieuws.
Dat is nog veel korter dan de update op tvquote:Op maandag 19 december 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doelde op reclame + nieuws samen.
quote:
smaakt ook prima op je 29equote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, je eerste 'bier' als je 14 bent ofzo
thnx honey!quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maakt het des te moeilijker. Respetc voor 3drock
Ja, ook dat weet ikquote:Op maandag 19 december 2011 01:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is nog veel korter dan de update op tv
Fotoboek van Popje-popjequote:Op maandag 19 december 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat moet je zelf zoeken't is vrij algemeen bekend en heel makkelijk vindbaar.
Ik kom niet ver buiten VBL/Sportquote:Op maandag 19 december 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Misschien zegt shandy toch iets over je geaardheidquote:
Staat gewoon letterlijk in jouw Foboquote:Op maandag 19 december 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Been there, done that, enz...quote:
*insert trollface met badum tisss*quote:
wehehehe. kloptquote:Op maandag 19 december 2011 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je krijgt nog eerder acute diabetes van shandy dan dat je er dronken van word.
Nou, die overtreft annemiek niet hoor.. of iig niet meer veelquote:
Zei toch dat het makkelijk was.quote:Op maandag 19 december 2011 01:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Staat gewoon letterlijk in jouw Fobo
quote:Op maandag 19 december 2011 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, die overtreft annemiek niet hoor.. of iig niet meer veel
Ik dacht dat we een lekker wijf zouden zien..
yup, je wordt er hetero vanquote:Op maandag 19 december 2011 01:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien zegt shandy toch iets over je geaardheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |