Ik krijg 2x de zelfde site met een samenvatting..quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, Sun, deze bedoelde ik: http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/truien-vesten/damestrui-(36361207)
Ik ook.quote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg 2x de zelfde site met een samenvatting..![]()
Ja, je moet het nummertje ff mee kopieren, ik krijg hem niet goedquote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg 2x de zelfde site met een samenvatting..![]()
De verslagjes zijn inmiddels berucht?quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom ff binnenvallen met dat we lekker uit eten zijn geweest(we werden door de kok van een eerder restaurant die daar ook zat te eten overigens herkend en hartelijk bedankt voor het verslagje, want daardoor kreeg hij ook weer meer mensen in zijn zaak
)
Nu Teruglezen en bankhangen/uitbuiken
golfer schrijft verslagje.
Het blijven natuurlijk wel ambtenaren hé?quote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef z80 het volgende:
[..]
met als gevolg dat de belasting teruggaven geblokkeerd tot ze bij de belastingdienst een keer tijd hebben om alles na te rekenen. als dat 1 keer gebeurd kan ik nog inkomen, maar 3 jaar achter elkaar? zou er dan ergens heel misschien een heel klein belletje gaan rammelen dat onregelmatigheidsdiensten en storingsdiensten niet in het standaard profiel passen.
Het verslagje staat weer online.quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom ff binnenvallen met dat we lekker uit eten zijn geweest(we werden door de kok van een eerder restaurant die daar ook zat te eten overigens herkend en hartelijk bedankt voor het verslagje, want daardoor kreeg hij ook weer meer mensen in zijn zaak
)
Nu Teruglezen en bankhangen/uitbuiken
golfer schrijft verslagje.
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
De verslagjes zijn inmiddels berucht? [ afbeelding ]
Wij werken heel hardquote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk wel ambtenaren hé?
Ok, maar wel te krijgen dusquote:Op maandag 19 december 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De pan is bij mijn nichtje alleen in 26 cm te krijgen zie ik net op fb.
Gevraagdquote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, maar wel te krijgen dusHeeft ze er een prijs bij?
Zelden voor 17.00quote:Op maandag 19 december 2011 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tot 16:15 en dan zijn jullie allemaal pleite.
Oh dit is welquote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben een beetje verdrietig, mijn lievelingstante is te ziek om met kerst te komen eten.
Ik zie hetquote:
Oh! Overheen gelezenquote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dit is welPiet
Kun je naar haar toe met iets lekkers?
Ah ok.. dan is ze duurquote:
Kun je een optie plaatsen op de site om reacties te plaatsen? Dan weet je een beetje wie er allemaal leestquote:
Dat kunnen we wel zien hoeveel mensen er kijken/lezen en via waar enzo.quote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun je een optie plaatsen op de site om reacties te plaatsen? Dan weet je een beetje wie er allemaal leest
gastenboekquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Dat kunnen we wel zien hoeveel mensen er kijken/lezen en via waar enzo.
Alleen de reakties hadden we op de oude site van web-log er wel onder hangen, hier kan dat niet echt. Of je moet apart een gastenboek aanmaken. Ships dat hadden we dus al gedaan
En sinds web-log alles bij wordpress heeft zijn al onze foto's naar de klote en de site brak
http://eetrecensies.weblog.nl/ kijk ziet er niet meer uit
Het is een eetbaar ding meer niet.quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef AnneX het volgende:
Op de linkjes van Lie krijg ik steeds weer de clafoutistaart voor 4 euro.
En Boriszz zei datie vies was....
Bijna tegenover de Oldenhof winkel zit de Dille en Kamille ook.quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm bij Oldenhof is hij niet leverbaar, maar nu hoop ik dat ze hem in de winkel wel hebben.. En anders koop ik gewoon iets anders leuks en nuttigs![]()
Dat is jammer! Dan maar hier;quote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel zien hoeveel mensen er kijken/lezen en via waar enzo.
Alleen de reakties hadden we op de oude site van web-log er wel onder hangen, hier kan dat niet echt. Of je moet apart een gastenboek aanmaken. Ships dat hadden we dus al gedaan
En sinds web-log alles bij wordpress heeft zijn al onze foto's naar de klote en de site brak
http://eetrecensies.weblog.nl/ kijk ziet er niet meer uit
Nummertje ook kopieren ;-)quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef AnneX het volgende:
Het ziet er goed uit bij VisenKo op het bord.
Voor woensdag zoek ik nog een dergl. Restaurant in Schev.
Heb je jullie site weer omgebouwd, B? Het ziet er mooi uit qua rustige layout.
Op de linkjes van Lie krijg ik steeds weer de clafoutistaart voor 4 euro.
En Boriszz zei datie vies was....
Oh hendy.. ff lekker snuffelen dusquote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bijna tegenover de Oldenhof winkel zit de Dille en Kamille ook.
Jep! D&K zit net even in een straatje opzij.quote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh hendy.. ff lekker snuffelen dus
Zet ook maar lekker op ons gastenboek hoor. Hoe meer verkeer, hoe beter.quote:Op maandag 19 december 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat hoofdgerecht zou ik graag willen eten, klinkt heel lekker en zo ziet het er ook uit!
En die olijven zijn idd groot
Ben je wel eens bij Oldenhof geweest? Die heeft trouwens iets van 4 winkels in Zwolle zag ik, voor iedere categorie een anderquote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep! D&K zit net even in een straatje opzij.
Wel bij de winkel aan het einde van die winkelstraat. Die heeft veel pannen onder andere. Ik vind het wel leuk, maar had door de site wat meer verwacht.quote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Oldenhof geweest? Die heeft trouwens iets van 4 winkels in Zwolle zag ik, voor iedere categorie een ander
Ok, ze hebben blijkbaar vorig jaar verbouwd dus misschien is het nu groter. En ik wil absoluut in de outlet winkel kijken. Nja en ik ben nog nooit in Zwolle wezen winkelen dus dat gaan we gewoon doen deze kerstvakantiequote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel bij de winkel aan het einde van die winkelstraat. Die heeft veel pannen onder andere. Ik vind het wel leuk, maar had door de site wat meer verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |