met als gevolg dat de belasting teruggaven geblokkeerd tot ze bij de belastingdienst een keer tijd hebben om alles na te rekenen. als dat 1 keer gebeurd kan ik nog inkomen, maar 3 jaar achter elkaar? zou er dan ergens heel misschien een heel klein belletje gaan rammelen dat onregelmatigheidsdiensten en storingsdiensten niet in het standaard profiel passen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel hoor, de Belasting dienst werkt met gemiddelde inkomsten en uitgavenmodellen voor particulieren en bedrijven. Zodoende kan het zijn dat je onder, of boven een bepaalde grens zit met bepaalde getallen en het dan aannemelijk is dat je (wellicht) fraudeert.
Ik krijg 2x de zelfde site met een samenvatting..quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, Sun, deze bedoelde ik: http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/truien-vesten/damestrui-(36361207)
Ik ook.quote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg 2x de zelfde site met een samenvatting..![]()
Ja, je moet het nummertje ff mee kopieren, ik krijg hem niet goedquote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg 2x de zelfde site met een samenvatting..![]()
De verslagjes zijn inmiddels berucht?quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom ff binnenvallen met dat we lekker uit eten zijn geweest(we werden door de kok van een eerder restaurant die daar ook zat te eten overigens herkend en hartelijk bedankt voor het verslagje, want daardoor kreeg hij ook weer meer mensen in zijn zaak
)
Nu Teruglezen en bankhangen/uitbuiken
golfer schrijft verslagje.
Het blijven natuurlijk wel ambtenaren hé?quote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef z80 het volgende:
[..]
met als gevolg dat de belasting teruggaven geblokkeerd tot ze bij de belastingdienst een keer tijd hebben om alles na te rekenen. als dat 1 keer gebeurd kan ik nog inkomen, maar 3 jaar achter elkaar? zou er dan ergens heel misschien een heel klein belletje gaan rammelen dat onregelmatigheidsdiensten en storingsdiensten niet in het standaard profiel passen.
Het verslagje staat weer online.quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom ff binnenvallen met dat we lekker uit eten zijn geweest(we werden door de kok van een eerder restaurant die daar ook zat te eten overigens herkend en hartelijk bedankt voor het verslagje, want daardoor kreeg hij ook weer meer mensen in zijn zaak
)
Nu Teruglezen en bankhangen/uitbuiken
golfer schrijft verslagje.
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
De verslagjes zijn inmiddels berucht? [ afbeelding ]
Wij werken heel hardquote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk wel ambtenaren hé?
Ok, maar wel te krijgen dusquote:Op maandag 19 december 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De pan is bij mijn nichtje alleen in 26 cm te krijgen zie ik net op fb.
Gevraagdquote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, maar wel te krijgen dusHeeft ze er een prijs bij?
Zelden voor 17.00quote:Op maandag 19 december 2011 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tot 16:15 en dan zijn jullie allemaal pleite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |