Ramptoeristquote:
Hier ookquote:Op maandag 19 december 2011 10:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is hier trouwens echt prachtig mooi zonnig winterweerVan mij mag het de hele winter zo blijven
Paar sneeuwbuitjes om het nog wat mooi wit te maken, ik hou er van
Nou ja van die val he, was nogal verkeerd terechtgekomen.quote:
Da's geen zeuren, da's grondige informatie.quote:Op maandag 19 december 2011 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ja van die val he, was nogal verkeerd terechtgekomen.
Bont en Blauw en ongelofelijk dik geweest, moeilijk lopen daardoor... maar nu is het meeste dikke weg, maar er zit nog een dikke bobbel en rand, die ongelofelijk pijn doen, steekt continue en met bewegen doet het nog steeds erg pijnBovendien is liggen en slapen klote
/einde zeurkous
Cavaatjes?quote:Op maandag 19 december 2011 12:15 schreef borisz het volgende:
Bloes
Zo de omfiets drupjes van de Hema zijn binnen.
Vind dat helemaal niet grappig, ik vind het werkelijk afschuwelijk dat die mensen dit moeten doen op zo'n manier..quote:
goed! wel snel moe (en dan voelt mijn buik wat vreemd, lijkt met spieren te maken te hebben?) maar verder helemaal ok.quote:
tis geen pijn ofzo meer een gevoeligheid/moeheid ofzo erin.. en dat herken ik wel van de vorige keren dat ze binnenin gekeken hebben dus t zal wel normaal zijn.quote:
Dat dus!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 15:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat dus!
Bluezz, je kunt er ook arnica-zalf op smeren, da's geen voodoo.Ik vind het wel verschil maken.
Jammer.quote:Op maandag 19 december 2011 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]ik overdrijf
Arnica en andere smeerseltjes kan ik niet tegen, krijg dan enorme uitslag.
Lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 16:12 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond hapje verjaardagseten bij Vis & Ko
Ik hoop het. We gaan voor het Marktmenu dat ie in de aanbieding heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 19 december 2011 16:42 schreef borisz het volgende:
Kim Jong Ill the musical is aangekonigd. Hoofdrolspeler is gevonden.Met klassiekers alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's No Business, Just for Show Business, No real Business at All!
If I Where a Free Man
I'm starving in the Rain
Just Fence Me In
We gonna Hate on AmericaIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:42 schreef borisz het volgende:
Kim Jong Ill the musical is aangekonigd. Hoofdrolspeler is gevonden.arme JamaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gecondoleerd.quote:Op maandag 19 december 2011 17:24 schreef freecell het volgende:
De zuurkool staat op
Vanmiddag begrafenis tante gehad. Dominee leek verdacht veel op Alan Rickman.
Risico op giggleloop was dus aanwezig, ging gelukkig goed
Ok. Naja, het kan altijd verdrietig zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 17:29 schreef freecell het volgende:
Ik had haar al een paar jaar niet gezienDus het is niet iets waar ik heel verdrietig over ben, ik was daar voornamelijk voor mijn ouders
Heb je in de buurt een Gamma?quote:Op maandag 19 december 2011 17:52 schreef Isabeau het volgende:
Kerstbomen zijn hier vrijwel uitverkocht. We hadden keus uit die paar bomen die niemand wilde hebben. Wat is er gebeurd met al die kerstboomverkopers in het straatbeeld in december
Isa, hier verkopen ze bomen als werk-dinges van een instelling van verstandelijk gehandicapten?quote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je in de buurt een Gamma?
Ik gok Marlies Dekkers of chocolade.quote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
100 euro shoptegoed gewonnenwel lastig kiezen
die site laat het aanbod van allerlei winkels zien
Waarschijnlijk wel, het uitzendbureau zei dat tegen mij.quote:
Volgens mij is MeMo nog misselijk van de kilo chocola dus gaat ze voor Marliesquote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok Marlies Dekkers of chocolade.
nee chocolade hebben ze niet hoorquote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok Marlies Dekkers of chocolade.
Mooi, dan pas je in de kleding.quote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee chocolade hebben ze niet hoorschoenen/kleding (en MD is weer te duur
moet hen doorgeven dan bestellen zij ) en de kilo chocolade heb ik nog niet gehad
Hahaquote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mooi, dan pas je in de kleding.
Waar win jij 100 Euro shop tegoed?quote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
100 euro shoptegoed gewonnenwel lastig kiezen
die site laat het aanbod van allerlei winkels zien
Veel plezier!quote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha
Oh ik ga er vandoor! Was haast vergeten dat ik 2 uur moest trainen vanavond, gelukkig smste agent me. Gelukkig kon ik nog net ff eten. Vanavond Matilda, E.T. en The Terminal op tvJammergenoeg ben ik nog niet terug dan maja... heb ze al 100x gezien
Fijne avond
via feestboekquote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar win jij 100 Euro shop tegoed?
Oh, helemaal niet aan gedacht. Zijn naar het tuincentrum geweest waar normaal echt zo ongelofelijk bomen staan en nu amper.quote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb je in de buurt een Gamma?
Op zich goed nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Op zich goed nieuws
Ik hoop dat wij er geen gebruik van hoeven maken. Op dit moment lopen er gelukkig een boel sollicitaties vanuit dit huisDat is bepaald geen vetpot neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Och, op zich krijg je als gezin met zo'n inkomen ook vrij veel toeslagen enzo, het kan welquote:
Nja, je gaat ook leven naar je inkomen, zou hier een lastig verhaal worden als we van vandaag op morgen naar dat inkomen zouden gaanquote:Op maandag 19 december 2011 19:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, op zich krijg je als gezin met zo'n inkomen ook vrij veel toeslagen enzo, het kan welGaat hier al jaren goed
En daarom zijn er voedselbanken...quote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Maar waarom duurt zo'n aanvraag voor bijstand dan zo langMensen die dat aanvragen kunnen meestal niet 'even' 2 maanden zelf overbruggen...
Waar mensen klagen over een gebrek aan parkeerruimtequote:Op maandag 19 december 2011 19:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En daarom zijn er voedselbanken...
Is een manier om te zorgen dat ze snel aan het werk gaanquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Maar waarom duurt zo'n aanvraag voor bijstand dan zo langMensen die dat aanvragen kunnen meestal niet 'even' 2 maanden zelf overbruggen...
En dingen zoals FHF. Want als je wel snel een huis krijgt en geen bijstand, leef je op het beton.quote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Nou, die aanvraag schijnt ook tijd te kostenquote:Op maandag 19 december 2011 19:18 schreef krakkemieke het volgende:
En daarom zijn er voedselbanken...
quote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waar mensen klagen over een gebrek aan parkeerruimte
quote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een manier om te zorgen dat ze snel aan het werk gaan
Anders ga je er even serieus verontwaardigd op reagerenquote:
Nou, ik kan me indenken dat je niet wil aanvragen... En dan is er een wachtlijst....quote:Op maandag 19 december 2011 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die aanvraag schijnt ook tijd te kostenMaar ik hoop geen 2 maanden.
Ja? ik was er zo aan toe?quote:Op maandag 19 december 2011 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus verontwaardigd op reageren
Moet je niet pissig op mij worden, dat is zo.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 19 december 2011 19:24 schreef LieLie het volgende:
Het voedselbankbeleid is ook wel een beetje krom geloof ik.
Nou, degene die ik kende die bij de voedselbank haar gratis pakketjes haalde gaf er veel van weg omdat ze het maar niks vond, gooide dan een deel weer weg omdat ze het troep vond en at maar een beperkt deel op. En had een auto (een mercedes). Ik kan geen auto veroorloven hoor.quote:
Waarom zou je geen auto mogen hebben als je van de voedselbank eet?quote:Op maandag 19 december 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, degene die ik kende die bij de voedselbank haar gratis pakketjes haalde gaf er veel van weg omdat ze het maar niks vond, gooide dan een deel weer weg omdat ze het troep vond en at maar een beperkt deel op. En had een auto (een mercedes). Ik kan geen auto veroorloven hoor.
Er zijn mensen met een hoog inkomen, maar zoveel schulden door telefoonabonnementen en weet ik het, die wel recht hebben op de voedselbank en mensen met een veel lager inkomen die precies genoeg overhouden om er geen recht op te hebben.quote:
Een voorbeeld is niet der egel.quote:Op maandag 19 december 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, degene die ik kende die bij de voedselbank haar gratis pakketjes haalde gaf er veel van weg omdat ze het maar niks vond, gooide dan een deel weer weg omdat ze het troep vond en at maar een beperkt deel op. En had een auto (een mercedes). Ik kan geen auto veroorloven hoor.
Omdat je pas bij de voedselbank kan als je minder dan 50 euro per week te besteden hebt en misschien moet je dan prioriteiten stellen en geen dure auto hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou je geen auto mogen hebben als je van de voedselbank eet?
Moet er wel werk zijnquote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is een manier om te zorgen dat ze snel aan het werk gaan
Het gaat sneller als je niet tegelijk ook WW aanvraagtquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Het mag van mij, maar moet je het dan armoede noemen? Vind ik wat lastig soms.quote:Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je geen auto mogen hebben als je van de voedselbank eet?
Ik vind de term 'armoede' ook een erg moeilijke in Nederland.quote:Op maandag 19 december 2011 19:31 schreef TAV74 het volgende:
Het mag van mij, maar moet je het dan armoede noemen? Vind ik wat lastig soms.
Ik bestempel mijzelf absoluut niet als arm. Het is soms rekenen en anderen om ons heen kunnen misschien meer kopen, maar we hebben altijd eten, dus we zijn niet armquote:Op maandag 19 december 2011 19:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het mag van mij, maar moet je het dan armoede noemen? Vind ik wat lastig soms.
Komt toch vrij veel voor, veel mensen die daar aankloppen hebben niet perse een laag inkomen, maar hebben zich teveel in de schulden gestoken. Van mij mogen die mensen wel hulp krijgen, maar er wordt altijd gedaan alsof het aantal klanten bij de voedselbank een graadmeter zijn voor hoe slecht het gaat in dit land, terwijl het deel een gevolg is van roekeloos handelen in de tijd dat alles maar leek te kunnen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een voorbeeld is niet der egel.
Ik heb hier hele discussies over gevoerdquote:Op maandag 19 december 2011 19:33 schreef freecell het volgende:
Ik bestempel mijzelf absoluut niet als arm. Het is soms rekenen en anderen om ons heen kunnen misschien meer kopen, maar we hebben altijd eten, dus we zijn niet arm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |