Dat dus!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 15:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat dus!
Bluezz, je kunt er ook arnica-zalf op smeren, da's geen voodoo.Ik vind het wel verschil maken.
Jammer.quote:Op maandag 19 december 2011 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]ik overdrijf
Arnica en andere smeerseltjes kan ik niet tegen, krijg dan enorme uitslag.
Lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 16:12 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond hapje verjaardagseten bij Vis & Ko
Ik hoop het. We gaan voor het Marktmenu dat ie in de aanbieding heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 19 december 2011 16:42 schreef borisz het volgende:
Kim Jong Ill the musical is aangekonigd. Hoofdrolspeler is gevonden.Met klassiekers alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's No Business, Just for Show Business, No real Business at All!
If I Where a Free Man
I'm starving in the Rain
Just Fence Me In
We gonna Hate on AmericaIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:42 schreef borisz het volgende:
Kim Jong Ill the musical is aangekonigd. Hoofdrolspeler is gevonden.arme JamaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gecondoleerd.quote:Op maandag 19 december 2011 17:24 schreef freecell het volgende:
De zuurkool staat op
Vanmiddag begrafenis tante gehad. Dominee leek verdacht veel op Alan Rickman.
Risico op giggleloop was dus aanwezig, ging gelukkig goed
Ok. Naja, het kan altijd verdrietig zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 17:29 schreef freecell het volgende:
Ik had haar al een paar jaar niet gezienDus het is niet iets waar ik heel verdrietig over ben, ik was daar voornamelijk voor mijn ouders
Heb je in de buurt een Gamma?quote:Op maandag 19 december 2011 17:52 schreef Isabeau het volgende:
Kerstbomen zijn hier vrijwel uitverkocht. We hadden keus uit die paar bomen die niemand wilde hebben. Wat is er gebeurd met al die kerstboomverkopers in het straatbeeld in december
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |