Isa, hier verkopen ze bomen als werk-dinges van een instelling van verstandelijk gehandicapten?quote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je in de buurt een Gamma?
Ik gok Marlies Dekkers of chocolade.quote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
100 euro shoptegoed gewonnenwel lastig kiezen
die site laat het aanbod van allerlei winkels zien
Waarschijnlijk wel, het uitzendbureau zei dat tegen mij.quote:
Volgens mij is MeMo nog misselijk van de kilo chocola dus gaat ze voor Marliesquote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok Marlies Dekkers of chocolade.
nee chocolade hebben ze niet hoorquote:Op maandag 19 december 2011 18:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok Marlies Dekkers of chocolade.
Mooi, dan pas je in de kleding.quote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee chocolade hebben ze niet hoorschoenen/kleding (en MD is weer te duur
moet hen doorgeven dan bestellen zij ) en de kilo chocolade heb ik nog niet gehad
Hahaquote:Op maandag 19 december 2011 18:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mooi, dan pas je in de kleding.
Waar win jij 100 Euro shop tegoed?quote:Op maandag 19 december 2011 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
100 euro shoptegoed gewonnenwel lastig kiezen
die site laat het aanbod van allerlei winkels zien
Veel plezier!quote:Op maandag 19 december 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha
Oh ik ga er vandoor! Was haast vergeten dat ik 2 uur moest trainen vanavond, gelukkig smste agent me. Gelukkig kon ik nog net ff eten. Vanavond Matilda, E.T. en The Terminal op tvJammergenoeg ben ik nog niet terug dan maja... heb ze al 100x gezien
Fijne avond
via feestboekquote:Op maandag 19 december 2011 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar win jij 100 Euro shop tegoed?
Oh, helemaal niet aan gedacht. Zijn naar het tuincentrum geweest waar normaal echt zo ongelofelijk bomen staan en nu amper.quote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb je in de buurt een Gamma?
Op zich goed nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Op zich goed nieuws
Ik hoop dat wij er geen gebruik van hoeven maken. Op dit moment lopen er gelukkig een boel sollicitaties vanuit dit huisDat is bepaald geen vetpot neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Och, op zich krijg je als gezin met zo'n inkomen ook vrij veel toeslagen enzo, het kan welquote:
Nja, je gaat ook leven naar je inkomen, zou hier een lastig verhaal worden als we van vandaag op morgen naar dat inkomen zouden gaanquote:Op maandag 19 december 2011 19:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Och, op zich krijg je als gezin met zo'n inkomen ook vrij veel toeslagen enzo, het kan welGaat hier al jaren goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |