Ben jij Fok! dev?quote:Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik loop opeens wel heel erg achter na die streamcrash
quote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er vrijdag staan met mijn Ajax sjaal.
Oh, dan ga ik even van je af staan hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er vrijdag staan met mijn Ajax sjaal.
Vroeg hij die aan?quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef alors het volgende:
Maar hij vroeg toch die met Marvin aan? Dat is niet deze...
iddquote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef alors het volgende:
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef alors het volgende:
Idd, dit is niet de Marvin Gaye versie.quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef alors het volgende:
Blijf dan lekker weg.quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Vies vuil commercieel iets anno 2011. Beetje jammer. Niet voor niets dat de belgen er na dit jaar mee kappen...
Ah, welkom.quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Vies vuil commercieel iets anno 2011. Beetje jammer. Niet voor niets dat de belgen er na dit jaar mee kappen...
Ik heb hem gewoon om mijn nek, tegen de kou.quote:Op zondag 18 december 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik even van je af staan hoor.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, ik dev voor FOK! jaquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben jij Fok! dev?
Ben jij (mede)verantwoordelijk voor deze uber zieke ajax autoforumrefresh functie?![]()
Ik weet niet of jullie het uitgevonden hebben maar dat moet je echt verkopen, ik haat echt elk forum sinds fok dit heeft.. dat gerefresh is echt *ziekte*
Oh, dan ben ik dus gedwongen naar je gezicht te kijken, in plaats van naar je goddelijke nek. (quote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon om mijn nek, tegen de kou.
50 euroquote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef rubbereend het volgende:
Als ze Bart een keer terugbrengen naar waar hij vandaan kwam, zouden ze dan ook statiegeld terug krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook niet echt fan van. Alleen dit liedje en stop for a minute met die waving flag gast waren leuk.quote:
Dat is KANEquote:Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet echt fan van. Alleen dit liedje en stop for a minute met die waving flag gast waren leuk.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik dus gedwongen naar je gezicht te kijken, in plaats van naar je goddelijke nek. ()
Maar wij gingen in onze onderbroek dansenquote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon om mijn nek, tegen de kou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |