abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105972875
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:12 schreef trovey het volgende:
Ok, die ontvochtiger doet dus niets :( ...maar dan ook helemaal niets als zijnde kapot. stroom staat er wel op maar ik hoor en zie niets in werking komen...terug en garantie claimen maar morgen zoals mij die aangeboden is....oftwel geld terug :{ ...weer geen oplossing voor het vochtprobleem. ;(
vocht: goed luchten.
pi_105973147
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

vocht: goed luchten.
Gaat niet lukken met een schuurtje wat apart van je huis staat ;) ....ik wil mijn spullen erin graag houden. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_105973177
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Gaat niet lukken met een schuurtje wat apart van je huis staat ;) ....ik wil mijn spullen erin graag houden. :')
ventilatieroosters een optie?
pi_105973335
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ventilatieroosters een optie?
Zitten erin :P maar enkelsteens schuurtjes in de rij dus het vocht komt van alle kanten. :') Die vochtvreters zijn ook zo vol en nog geeft de hydrometer aan dat het te vochtig is. ;( Maar weer eens verder op zoek naar een electrische ontvochtiger die het wel doet, eerst morgen maar weer op pad om dat ding terug te brengen...daar heb ik nou zo'n zin in. }:|
Optimist tot in de kist
pi_105973615
Bedankt, ik zal het eens doorlezen maar veel verbouwen zal niet gaan want het is een huurhuis van een woningbouwvereniging. :P
Optimist tot in de kist
pi_105973749
ik denk dat alleen ontvochtigen weinig zin heeft omdat er rap genoeg nieuw vocht bijkomt. impregneren misschien een optie? kaart het probleem aan bij de woningbouw misschien dat ze het willen oplossen.
  † In Memoriam † zondag 25 december 2011 @ 12:51:50 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106029168
leuk dat k&w maar nu weer terug naar de ouwe zooi graag :D

iemand toevallig een engeltjesmolen gezien in de kringloop?
ik weet dat ze nieuw te koop zijn, maar ik wil een oude :)
pi_106032686
Nee, hier ging de laatst Kerstzooi gisteren gratis de deur uit bij mijn meest favoriete Kringloopwinkel, nog een paar dingetjes meegenomen die wel leuk waren maar natuurlijk zijn er altijd mensen die meteen alle meuk meenemen omdat het gratis is. :') Zelf meegenomen: zo'n kegel met lampjes, lampjes doen het prima, het materiaal eromheen is wat sleets maar dat wil ik er dan ook na de kerst afhalen er er zelf iets omheen haken zodat het vorig jaar er weer piekfijn uiziet, ik ga voor het maken van een kerstboompje. :P Verder nog een mini stoffen kerstvrouw en kerstman en een mini stoffen sneeuwpop, die staan bij de voet van mijn miniboom. Als laatste nog zón stoffen kerstkrans die een aantal jaren geleden erg in waren om zelf te maken...past mooi bij mijn twee anderen. ;)
Optimist tot in de kist
pi_106038520
Onderhandelen jullie ook? Of zijn ze daar vrij stug in?
  † In Memoriam † zondag 25 december 2011 @ 22:38:28 #61
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106041091
neuh bij ons valt niet te onderhandelen. er staat zelfs dat ongeprijsde artikelen niet verkocht worden. noppes wordt gerund door verstandelijk gehandicapten. en bij het goed denken ze bij elk artikel de hoofdprijs binnen te kunnen halen.
pi_106044719
er valt altijd wel wat te onderhandelen is mijn ervaring maar doe het meestal alleen bij artikelen > 5 euro die ik wel wil hebben maar echt te duur vind voor wat het is.
pi_106044755
ik ben nogal van de oude zooi die functioneel is en ik mooi vind (bepaalde blikjes, oude keukenspullen die je niet meer nieuw kan kopen, dat soort)
pi_106046534
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:22 schreef Exorbitantes het volgende:
Onderhandelen jullie ook? Of zijn ze daar vrij stug in?
Sommige winkels die dingen niet prijzen doen het wel, andere winkelen prijzen en hebben een vaste prijs. Ik ben niet zo'n onderhandelaar. :')
Optimist tot in de kist
pi_106046575
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:00 schreef trovey het volgende:

[..]

Sommige winkels die dingen niet prijzen doen het wel, andere winkelen prijzen en hebben een vaste prijs. Ik ben niet zo'n onderhandelaar. :')
in den haag zit er ook een winkel met 'vaste prijzen', maar daar is het me ook gewoon gelukt om er 1/3 vanaf te krijgen. 'ik vind dit wel leuk maar te duur -O-'
pi_106046659
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

in den haag zit er ook een winkel met 'vaste prijzen', maar daar is het me ook gewoon gelukt om er 1/3 vanaf te krijgen. 'ik vind dit wel leuk maar te duur -O-'
Hoe gaat zo'n dialoog dan verder :d?
pi_106046674
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Pech gehad, laat je het staan is het hier dan. :P Geen probleem voor mij, ik heb toch de pest aan onderhandelen en ik ben niet van de aparte verzameldingetjes (zoals anderen hier wel) maar ga naar de Kringloop toe om de dingen die ik anders nieuw zou moeten kopen goedkoper te krijgen. ;)
Optimist tot in de kist
pi_106046771
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:03 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Hoe gaat zo'n dialoog dan verder :d?
ow... * kijkt naar geval * ik moet even vragen

opperchef komt eraan. 'hai opperchef ik vind hem leuk maar echt te duur -O- wilt u niet wat aan de prijs doen?' * kijkt naar voorwerp en prijs * noemt nieuwe prijs *

1 x gedaan pas daar trouwens, maar vond het echt te duur voor wat het was.

ik probeer mijn gewone spul ook zoveel mogelijk bij de kringloop te halen maar die prijzen zijn ook dusdanig dat ik daar niet moeilijk voor ga doen. maar ze hebben soms van die aparte dingen die wel grappig zijn maar echt te duur imo.
pi_106051466
Ik heb in een kringloop nooit afgedongen. Had wel eens een leuk tasje in de tassenbak gevonden. De prijsjes waren er allemaal afgevallen en zo lag er op de bodem van de bak een leuke verzameling prijsjes. Toen heb ik uiteraard wel de laagste uitgezocht voordat ik het terug op het tasje plakte... :@
  maandag 26 december 2011 @ 10:40:29 #70
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_106051534
Hier nog een kringloopfan.

Ik hoef niet te onderhandelen, toen we een hele grote kast kochten deed de meneer met de lange baard vanzelf een prijsvoorstel: van 175 voor 125 want hij stond er al veel te lang.
Een Blond schilderijtje waar geen prijs op stond kreeg ik erbij, want hij wist de prijs niet en echt heel toevallig lag dat schilderijtje in het laadje van de kast die we toch al kochten, dus hij hoorde erbij.

Verleden week kocht ik wat glaswerk, en zei de lieverd aan de kassa "Wat is dat asbakje belachelijk duur, dat klopt niet daar maak ik 1 euro van."
En ik heel stil blijven en op mijn tong bijten, want het was een asbakje van de l'Europe, maar dat zei hem kennelijk niets. O+
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_106053901
Hier ligt het er ook een beetje aan wie je treft bij de kassa, sommigen geven dingen wel eens gratis meë want "je komt hier al zolang, dus van het huis en er staat geen prijsje op dus neem maar mee"...ik weet dan weer niet of het goed is dat ze je zo goed kennen omdat je regelmatig langskomt. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 26 december 2011 @ 12:35:26 #72
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_106053924
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:34 schreef trovey het volgende:
Hier ligt het er ook een beetje aan wie je treft bij de kassa, sommigen geven dingen wel eens gratis meë want "je komt hier al zolang, dus van het huis en er staat geen prijsje op dus neem maar mee"...ik weet dan weer niet of het goed is dat ze je zo goed kennen omdat je regelmatig langskomt. :')
Zo kan ik daar dus gratis apparatuur krijgen. :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_106056167
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:35 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Zo kan ik daar dus gratis apparatuur krijgen. :D
Zover gaan ze dan weer niet :') , het is altijd wel iets kleins. :P
Optimist tot in de kist
  maandag 26 december 2011 @ 14:44:28 #74
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_106057493
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:52 schreef trovey het volgende:

[..]

Zover gaan ze dan weer niet :') , het is altijd wel iets kleins. :P
Volgens de testpiet is het stuk, terwijl het gewoon werkt. :') En als iets stuks is, heb ik weer iets om te maken. _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door tomaat52 op 26-12-2011 14:51:52 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_106058086
Ik zie dit topic voor het eerst. Leuk. In Delft vind ik de kringloop erg duur ion vergelijking tot de kringloop in het oosten vht land.(Overijssel, de Kiefte, groenlo?) Ik weet niet precies waar ze daar zitten. Ik kom er wel eens als ik bij mijn schoonouders ben. Het valt me dan steeds op dat ik daar bv 0,10 euro voor een bierglas betaal en hier 1,00 euro, dat vind ik nogal een verschil.

Er is er daar ook een die sorteert alles op kleur. Dat is zo leuk. Dan heb je bv een rode bank staan met een tafel ervoor op een rood kleed, met een rood vaasje erop en wat rode bekers/kopjes en een kast met allemaal rode beeldjes enzo... Erg leuk. Ze hebben daar ook echt alles. Wat wij echt rotzooi noemen, verkopen ze daar nog. Alleen jammer dat ik niet weet hoe die heet..
pi_106058250
De Kringloop in Tiel hanteert over de datum prijzen, is dat het geval, dan krijg je 50% korting.
pi_106060086
Ik ga in mijn truitje en jasje van de kringloop uit eten. Ik zie er kei-sjiek uit! :+
Fijne avond allemaal!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_106060430
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 16:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga in mijn truitje en jasje van de kringloop uit eten. Ik zie er kei-sjiek uit! :+
Fijne avond allemaal!
Veel plezier. *O*
Optimist tot in de kist
  maandag 26 december 2011 @ 16:43:44 #79
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_106060586
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:09 schreef lionessa het volgende:
Ik zie dit topic voor het eerst. Leuk. In Delft vind ik de kringloop erg duur ion vergelijking tot de kringloop in het oosten vht land.(Overijssel, de Kiefte, groenlo?) Ik weet niet precies waar ze daar zitten. Ik kom er wel eens als ik bij mijn schoonouders ben. Het valt me dan steeds op dat ik daar bv 0,10 euro voor een bierglas betaal en hier 1,00 euro, dat vind ik nogal een verschil.

Er is er daar ook een die sorteert alles op kleur. Dat is zo leuk. Dan heb je bv een rode bank staan met een tafel ervoor op een rood kleed, met een rood vaasje erop en wat rode bekers/kopjes en een kast met allemaal rode beeldjes enzo... Erg leuk. Ze hebben daar ook echt alles. Wat wij echt rotzooi noemen, verkopen ze daar nog. Alleen jammer dat ik niet weet hoe die heet..
Je doelt dat denk ik op de Flinstones... die is inderdaad erg duur! Maar die andere in Delft zijn best goedkoop. De kringloop rekent ook 0.10 euro voor een glas, goededoelenwinkeltje in Delft is ook goed te doen.

Vorige week sinds tijden weer wat gekocht. Een zo goed als nieuwe kaasschaaf voor 0.50 euro die ik nodig had. Ikea was een paar euro duurder dus dat kwam mooi uit dat ze er daar twee hadden liggen.
Ook hoi !
pi_106067782
Ik bedoelde mn de kringloop op de beestenmarkt en op de Rotterdamseweg. Ik vind ze relatief duur in vergelijking tot de kringloopwinkels in Overijssel bij mijn schoonouders in de buurt.
pi_106068084
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef lionessa het volgende:
Ik bedoelde mn de kringloop op de beestenmarkt en op de Rotterdamseweg. Ik vind ze relatief duur in vergelijking tot de kringloopwinkels in Overijssel bij mijn schoonouders in de buurt.
Had ik in het eerste topic al geschreven dat die op de Beestenmarkt vrij prijzig is. Daar vind je bijv ook kleding van bijv Dior, DKNY enzo.

Laatst dus wel op de Nwe Lange Dijk een t-shiert van D&G gescoord voor mijn dochter voor 2 euro ofzo, af en toe heb ik daar best mazzel.
De glazen zijn daar ook btw 10ct per stuk :)
  maandag 26 december 2011 @ 23:11:14 #82
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_106071513
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef lionessa het volgende:
Die op de beestenmarkt is ook stervensduur. Ik vraag me af of ze daar bijvoorbeeld ooit meubels verkopen. Ze hebben ze staan, maar de prijzen daarvan zijn echt schandalig hoog en ik kan nu niet zeggen dat het topmeubels ofzo zijn of zwaar antiek. Die op de Rotterdamseweg is stukken goedkoper dan die op de beestenmarkt en de Flinstones. Daar hanteren ze naar mijn idee redelijk normale prijzen.
Ook hoi !
pi_106071869
weet jij of daar een bus stopt inlognaam?
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:19:16 #84
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_106076403
Op de Rotterdamseweg rijdt een bus ja en gezien ie redelijk dicht bij Universiteitsgebouwen zit, zal ie ongetwijfeld op een korte afstand ervan stoppen. Die rijdt van Rotterdam- Delft CS en terug.

Maar jij had toch een fiets? Dan zit je er zo.

Even opgezocht: RET bus 40, halte vrijenban.

Klik voor een pic! :)

[ Bericht 34% gewijzigd door Inlognaam op 27-12-2011 01:37:31 ]
Ook hoi !
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 december 2011 @ 02:07:50 #85
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_106077258
Zijn er ook grote kringloopwinkels in de omg. van Utrecht?
Was een in Oss, die was echt supergroot. Zou nog wel eens in zo'n grote willen kijken :D

Oss:

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  One tough cookie dinsdag 27 december 2011 @ 03:26:36 #86
169210 liesje1979
pi_106077777
Hele reeks gelezen. kringloopwinkels O+
En de verzameling van lady-wrb _O_

In Den Haag hebben we er veel, al zijn ze wel duur soms. Bij mij op de hoek zat een kringloopwinkel met alleen maar boeken, maar dat wordt nu een kringloopfietsenwinkel, waar je ook dingen kan laten repareren. Verder nog twee gewone kringloopwinkels in de directe omgeving.
Ik kom er vaak maar koop ook vaak niets, gewoon rondlopen en kijken is vaak al genoeg.

vanaf nu zal ik uitkijken naar dat bestel. blueband dingetjes en brbands tekstiel :Y
pi_106079993
wat is die Kringloopwinkel in Geldermalsen mooi !!!!!!
231044
pi_106080086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:39 schreef 231044 het volgende:
wat is die Kringloopwinkel in Geldermalsen mooi !!!!!!
Klopt. Prachtig O+
Heel mooi ingericht. Wel jammer dat je er niet kan pinnen..
pi_106082365
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:19 schreef Inlognaam het volgende:
Op de Rotterdamseweg rijdt een bus ja en gezien ie redelijk dicht bij Universiteitsgebouwen zit, zal ie ongetwijfeld op een korte afstand ervan stoppen. Die rijdt van Rotterdam- Delft CS en terug.

Maar jij had toch een fiets? Dan zit je er zo.

Even opgezocht: RET bus 40, halte vrijenban.

Klik voor een pic! :)
Fysiek gezien ga ik dat zeker met dit weer niet redden op de fiets ;)
Maar bus 40 dus, ga ik binnenkort eens kijken :Y

@Paul: die kringloop ziet er gezellig uit O+
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:32:20 #90
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106082437
Weet er iemand nog leuke kringloopwinkels in het oosten van Twente?
Ik ken alleen het Goed en de Wonne in Enschede en de Weggeefwinkel in Hengelo
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:36:39 #91
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_106082544
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Fysiek gezien ga ik dat zeker met dit weer niet redden op de fiets ;)
Maar bus 40 dus, ga ik binnenkort eens kijken :Y

@Paul: die kringloop ziet er gezellig uit O+
Het is anders best lekker weer om te fietsen. En nu met overstappen is het een reis om de wereld. Eerst naar Delft-CS, daar weer wachten op bus 40 om over te stappen...

Nee, ik heb niets meer met het OV en doe tegenwoordig alles op m'n (lig/race)fiets. En het bevalt me uitstekend! Plus dat ik het OV gewoon te duur vind ook.
Ook hoi !
pi_106084817
:9
Sit back, relax.
pi_106086051
Lekker retro Burger_queen. Ik ga zelf volgende week denk ik voor het eerst in jaren weer eens naar de tweedehandswinkel. Hoop wat leuke dingen tegen te komen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:31:52 #94
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_106103284
AHH! Kringloopwinkels _O_

Ja, dit topic moet ik even goed bestuderen.
pi_106126875
Ik ben geweest naar jaren. Wat heb ik gekocht?: Een poef, asbak, douwe egberts bus, gieter en een boek.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 16:42:48 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106130082
die is mooi burger queen :Y
ik heb daar ook iets van.

@davo1979: fotooooo's *O*
pi_106130501
quote:
Leuk!!!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106130789
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:42 schreef lady-wrb het volgende:
die is mooi burger queen :Y
ik heb daar ook iets van.

@davo1979: fotooooo's *O*
Jouw retroverzameling is geniaal *wijst naar je signature*
Sit back, relax.
pi_106134456
Mijn nieuwste aanwinst, van Marktplaats maar toch *O*

pi_106134514
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:15 schreef Mylene het volgende:
De Kringloop in Tiel hanteert over de datum prijzen, is dat het geval, dan krijg je 50% korting.
Wat bedoelen de met 'over de datum' dan? :@
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')