Herkenbaar. En dat ligt er ook aan ten grondslag dat ik in al die jaren nauwelijks veranderd ben.quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In mijn geval is het denk ik gewoon een totaal gebrek aan zelfvertrouwen op sociaal gebied. En als dat niet het grote probleem is dan is het evengoed een issue waar ik aan moet werken. Hoe weet ik nog niet, maar ik moet er iets mee. Bewustwording is een belangrijke stap lijkt me
quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt me, zoals zo vaak, weer eens goed ingeschat. In die tijd ben ik ben ik buiten mijn gewicht nauwelijks veranderd. Ik heb niet zo lang geleden nog een 12 jaar oude pasfoto op een nieuw pasje weten te gebruiken en mijn persoonlijkheid is nu zoals die toen ook was. Verder is enkel het feit dat ik een studie heb afgerond en ik nu voltijd werk veranderd.
Lief ben ik ook al wel. Nu inderdaad leuk nog
Dat is eerder een Turk ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
The voice of Germany.
Vera
Heloef, kun jij die neger weglokken?
Hahaha.quote:
Wat is d'r mis mee.quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, zij mag er wezen, maar wat doet ze met iemand met zo'n kledingsmaak
Dat je maagdelijkheid verliezen iets belangrijks is enzo.quote:
Mijn Duitse was tenminste serieus lekkerquote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ach het kind is 18, dan mag zo'n neger nog.
Lekkere chick
Ach, dat denken zoveel mensen. Die instelling had Axel ook en die is ook ontmaagd.quote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je maagdelijkheid verliezen iets belangrijks is enzo.
Ik heb in Berlijn wat gehad met een meisje uit een telefoonreclame.quote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn Duitse was tenminste serieus lekker
Nu wordt het minder. En na google al helemaal.quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ach het kind is 18, dan mag zo'n neger nog.
Lekkere chick
neuspiercing is wel iets wat sexy staatquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hahaha.
Ok eerste keer dat ik jou quote geloof ik.
Ik vind die neuspiercing tof, denk alleen dat de haarkleur van Megan Fox haar beter zou staan.
Ik heb al die tijd al geweten dat je ergens wel op Soit geilt. Wel tof dat je er eindelijk vooruit komtquote:
Dat is een kwestie van instelling. Ik vind de eerste keer met iemand altijd eng, maar dat is mijn eigen onzekerheid. Maar verder vond ik mijn eerste keer ooit niet zo boeiend, was dat maar zoquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat je maagdelijkheid verliezen iets belangrijks is enzo.
Dat is dr niet. Kijk es goed naar dr gezicht.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nu wordt het minder. En na google al helemaal.![]()
[ afbeelding ]
Zolang geen van ons beide dan ruzie krijgt met je vriend vind ik het prima. Misschien willen er wel meer mee ookquote:
Maar zie ook hierboven. Hoe daarbuiten te treden en meer nog het durven te doen is een groot probleem.quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Gelukkig maar, was even bang om een grote bitch te zijn door eerlijk te zijn. Komt wel goed hoor
Buiten je comfort zone is vaak eng. Vind ik ook
Jij valt op blond en grote tieten... no shit sherlock.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat wijf overigens 3 keer niks maar goed.
Oh.quote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is dr niet. Kijk es goed naar dr gezicht.
Op mijn scherm doet ze het prima
Mijn vriend is heel makkelijkquote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zolang geen van ons beide dan ruzie krijgt met je vriend vind ik het prima. Misschien willen er wel meer mee ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |