Wat een monsterlijk wijfquote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
The voice of Germany.
Vera
Heloef, kun jij die neger weglokken?
dat is waar jaquote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, dat denken zoveel mensen. Die instelling had Axel ook en die is ook ontmaagd.
Nee hoor juist beterquote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nu wordt het minder. En na google al helemaal.![]()
[ afbeelding ]
Dat vond ik niet eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van instelling. Ik vind de eerste keer met iemand altijd eng, maar dat is mijn eigen onzekerheid. Maar verder vond ik mijn eerste keer ooit niet zo boeiend, was dat maar zo
Dit wel. Haha ziet ze er 'netjes' uitquote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh.
Dit dan? Ja, nog steeds niks.
[ afbeelding ]
Nee kleine altomeisjes met rood haar.quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij valt op blond en grote tieten... no shit sherlock.
Ik heb een foto van Cactus op mijn PC.quote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja-loe-zie is weer niet van de lucht.
Nicequote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh.
Dit dan? Ja, nog steeds niks.
[ afbeelding ]
Ik kan voorlopig niet. En ik hou niet van stappen. Sorryquote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn vriend is heel makkelijk
Maar ik ga ook nooit buiten mijn boekje
Kapitein ook mee?
Denk niet dat je de ervaringen van mannen en vrouwen hierin kan vergelijken.quote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vond ik niet eigenlijkik vond het geweldig
En? Ik ook. Ik ga 'm maar even bekijken.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Cactus op mijn PC.
Het verandert met de weekquote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee kleine altomeisjes met rood haar.
Stappen zal vast niet zo erg zijn als je denkt.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan voorlopig niet. En ik hou niet van stappen. Sorry
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind die Vera ook niet mooi.
Haar vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Maar ik vind die natural vrouwen sowieso wel mooi
Tik 'em aan, broeder.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee kleine altomeisjes met rood haar.
Megan Foxquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hahaha.
Ok eerste keer dat ik jou quote geloof ik.
Ik vind die neuspiercing tof, denk alleen dat de haarkleur van Megan Fox haar beter zou staan.
Dat verschilt voor iedereenquote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Denk niet dat je de ervaringen van mannen en vrouwen hierin kan vergelijken.
Ik denk het niet alleen, ik heb het meegemaakt...en vond er niets aanquote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stappen zal vast niet zo erg zijn als je denkt.
Nee hoor zo is het al twee maanden, alleen Gerrie is de uitzondering.quote:
Ik vond het ook geweldig!quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Denk niet dat je de ervaringen van mannen en vrouwen hierin kan vergelijken.
Saai.quote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Haar vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Misschien lag het aan de mensen waarmee je ging?quote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk het niet alleen, ik heb het meegemaakt...en vond er niets aan
Beetje jammer dat zij meer makeup op heeft dan die Veraquote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Haar vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Zie je wel, ze bestaanquote:Op zondag 18 december 2011 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Haar vind ik mooi:
[ afbeelding ]
en faye dan?quote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor zo is het al twee maanden, alleen Gerrie is de uitzondering.
Ik was alleenquote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien lag het aan de mensen waarmee je ging?
Alleen met speciale mensenquote:
hoeft niet, ik ga ook altijd alleen maar ik ga ook bijna alleen naar concerten eigenlijkquote:
Niks mis met make-up, als je het goed aanbrengt. Het moet je goede kwaliteiten eruit brengen, niet overschaduwen. Daarom vind ik dat een knappe vrouw, ze heeft natural make-up op. Moet ik ook nog eens lerenquote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zij meer makeup op heeft dan die Vera
Daar ga je ook heen met een doel.quote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hoeft niet, ik ga ook altijd alleen maar ik ga ook bijna alleen naar concerten eigenlijk
Faye heeft paarsachtig haar en is een altokind.quote:
*proest*quote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye heeft paarsachtig haar en is een altokind.
1 veeg dan... om het af te leren. Maar ik moet er geen moeite voor hoeven doen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij zou haar echt wel doen als je de kans kreeg.
Tuurlijkquote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen met speciale mensenBen ik speciaal genoeg?
Sorry. Zal heel rot klinken maar ik houd niet zo van de meets waar heel veel op af komen en waar ik eigenlijk vrij weinig tot niets mee hebquote:Op zondag 18 december 2011 22:12 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Dan is het geen meet meer, he..
Ik weet niet eens of ze jou zou doenquote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
1 veeg dan... om het af te leren. Maar ik moet er geen moeite voor hoeven doen.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
1 veeg dan... om het af te leren. Maar ik moet er geen moeite voor hoeven doen.
Paarsachtigquote:
Te makkelijk om het af te doen als jaloezie. Ik heb echt wel smaak wat vrouwen betreft en ik vind haar gewoon niks, met dr neusringquote:Op zondag 18 december 2011 22:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ja-loe-zie is weer niet van de lucht.
Nee hoor. Ik heb dat wel vaker gedaan, zonder drank is het niet per se saai, dat is alleen zo als je een oersaai persoon bent die geen lol kan maken.quote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik als enige van de groep niet aan de drank ga, is het volgens mij nog steeds saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |