als je gewoon goed luisterd en niet je eigen ding gaat doen ja.quote:Op zondag 18 december 2011 21:09 schreef supaoshi het volgende:
Op punt 2 na heb ik de rest opzich wel. Kan dat ook?
inderdaad en hard ook.quote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef supaoshi het volgende:
En de eerste die iets laat lekker gaat door de FOK!-knokploeg geklapt worden.
Mijn tip:quote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef Speciman. het volgende:
[..]
inderdaad en hard ook.
gelukkig hebben we een goed systeem
quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Mijn tip:
Iedereen geeft z'n IP. Als iemand wat laat lekken zoekt een selectief groepje diegene op.
Meld me bij deze aan.
Mijn PM's ontvangen? Ik krijg niets namelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef Speciman. het volgende:
2e pm is onderweg geduld aub.
we hebben meer mensen nodig!!!!
we hebben wel een pm gestuurd check je inboxquote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Mijn PM's ontvangen? Ik krijg niets namelijk.
Begrijpen wij elkaar?
Oh ze poppen nu op. Is goed.quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Speciman. het volgende:
[..]
we hebben wel een pm gestuurd check je inbox
quote:
word nu verstuurdquote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef krokdown het volgende:
ik ben aan het wachten op de tweede pm,
quote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Alles gaat in slow-motion voor extra spanning.
ik moet plassen van de spanningquote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Alles gaat in slow-motion voor extra spanning.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collectible solid silver personalised..
quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef dogtagz het volgende:
[..]Been there, done thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel verzonden.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Morgen, ben nu ff aan het schijten.quote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef dogtagz het volgende:
Wie mist er nog PM?
Als je 2e PM mee eens bent, maak er dan ook alsjeblieft werk van.(dus maak datgene aan wat je moet doen) Als je dat niet doet geef dat dan aan dan weet ik dat en behouden we het overzicht.
quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Morgen, ben nu ff aan het schijten.
Verzonden vanaf mijn iDrol
Isgoed zal ik doen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:15 schreef dogtagz het volgende:
[..]Helemaal goed! PM mij het ook als je het hebt gedaan. Groetjes
Ikquote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef dogtagz het volgende:
Wie mist er nog PM?
Als je 2e PM mee eens bent, maak er dan ook alsjeblieft werk van.(dus maak datgene aan wat je moet doen) Als je dat niet doet geef dat dan aan dan weet ik dat en behouden we het overzicht.
Doe het ook pas,morgen. Zit nu in de trein.quote:Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef dogtagz het volgende:
Wie mist er nog PM?
geen dank.quote:Op zondag 18 december 2011 22:23 schreef dogtagz het volgende:
Ik mag trouwens al zeggen dat 2 mensen nu al hebben gedaan wat in de 2e PM stond. Goed bezig!
Iksnap het ook niet helemaal, maargoed wie weet werkt het als mensen zoals jij niet teveel informatie gaan geven.quote:Op zondag 18 december 2011 22:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Je hebt t nog niet echt doorgedacht he?je wil dus een twitter account maken om op die manier een nieuwsbericht te genereren wat hopelijk in de krant komt?
Precies. Dus als Ahmad1nejad even zijn post wilt aanpassen zoals supaoshi nu al aangeeft..quote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Iksnap het ook niet helemaal, maargoed wie weet werkt het als mensen zoals jij niet teveel informatie gaan geven.
Tis sowieso een faal idee als je mensen op het internet zoekt om dit voor je te doen. Als je wil dat zoiets werkt (en dat is best mogelijk) dan moet je dat alleen doen of iig niet een wildvreemdequote:Op zondag 18 december 2011 22:26 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Iksnap het ook niet helemaal, maargoed wie weet werkt het als mensen zoals jij niet teveel informatie gaan geven.
Jij bent tot nu toe anders de enigste die op het randje van verneuken zit.quote:Op zondag 18 december 2011 22:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Tis sowieso een faal idee als je mensen op het internet zoekt om dit voor je te doen. Als je wil dat zoiets werkt (en dat is best mogelijk) dan moet je dat alleen doen of iig niet een wildvreemde
Dat was dan ook min of meer de bedoelingquote:Op zondag 18 december 2011 22:31 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Jij bent tot nu toe anders de enigste die op het randje van verneuken zit.
Ik vraag me af waarom jij denkt dat ik dat niet door zou hebben.quote:Op zondag 18 december 2011 22:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat was dan ook min of meer de bedoeling
Is oké, maar verpest het niet voor de rest. Ik denk hetzelfde, maar je weet nooit wat er uit voort kan komenquote:
Doe ik ook niet....quote:Op zondag 18 december 2011 22:41 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Is oké, maar verpest het niet voor de rest. Ik denk hetzelfde, maar je weet nooit wat er uit voort kan komen
Dit laatste is wel onderuit te komen..quote:Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks. Het is kut. Het is verpest en als je het heel streng bekijkt is het zelfs strafbaar
Doet tie morgen pas. Als ik niet op m'n telefoon had gezeten had ik hem doorgestuurd.quote:Op zondag 18 december 2011 22:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
stuur in godsnaam een pm/dm met wtf nou de bedoeling was
Ja het heeft idd weinig potentie...quote:Op zondag 18 december 2011 22:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Volgens mij snapt TS zelf de bedoeling ook niet. Waar dient dat account voor?niet te vergeten dat geen enkele krant dit oppikt voordat er een persbericht van de politie komt, zelfs de telegraaf niet. Bovendien krijgt de politie hier alleen maar werk mee, die ze nuttiger kan besteden en kan de initiatief nemer ook in de problemen komen.
Vraag mensen op een pm. Ik kan hem je niet sturen, want ik zit op m'n telefoon en heb geen zin om moeite te doen.quote:Op zondag 18 december 2011 22:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar wat was het plan dan?
wil je het weten dan moet je mee doen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef jeroen25 het volgende:
Nou wil ik ook weten wat het plan was.
die pm's zijn van de ''vorige grap'' en heeft niks met onze te makenquote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef sinepedraap het volgende:
beter kappen jullie met die vervelende PM's
Ik ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef Faux. het volgende:
Ik gok dat dit een nog ergere faal gaat worden dan de vorige keer [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Yay, ook al via Specimen gehad inmiddels.quote:Op maandag 19 december 2011 19:07 schreef dogtagz het volgende:
PM's zijn verstuurd en reageer via PM's terug
waarom niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:50 schreef Worldwide het volgende:
Schrijf mij maar uit, ik doe niet meer mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |