als je gewoon goed luisterd en niet je eigen ding gaat doen ja.quote:Op zondag 18 december 2011 21:09 schreef supaoshi het volgende:
Op punt 2 na heb ik de rest opzich wel. Kan dat ook?
inderdaad en hard ook.quote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef supaoshi het volgende:
En de eerste die iets laat lekker gaat door de FOK!-knokploeg geklapt worden.
Mijn tip:quote:Op zondag 18 december 2011 21:22 schreef Speciman. het volgende:
[..]
inderdaad en hard ook.
gelukkig hebben we een goed systeem
quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Mijn tip:
Iedereen geeft z'n IP. Als iemand wat laat lekken zoekt een selectief groepje diegene op.
Meld me bij deze aan.
Mijn PM's ontvangen? Ik krijg niets namelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef Speciman. het volgende:
2e pm is onderweg geduld aub.
we hebben meer mensen nodig!!!!
we hebben wel een pm gestuurd check je inboxquote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Mijn PM's ontvangen? Ik krijg niets namelijk.
Begrijpen wij elkaar?
Oh ze poppen nu op. Is goed.quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Speciman. het volgende:
[..]
we hebben wel een pm gestuurd check je inbox
quote:
word nu verstuurdquote:Op zondag 18 december 2011 21:41 schreef krokdown het volgende:
ik ben aan het wachten op de tweede pm,
quote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Alles gaat in slow-motion voor extra spanning.
ik moet plassen van de spanningquote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Alles gaat in slow-motion voor extra spanning.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collectible solid silver personalised..
quote:Op zondag 18 december 2011 21:49 schreef dogtagz het volgende:
[..]Been there, done thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wel verzonden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |