Keerzijde is alleen dat het niet dominant en stoer is.quote:Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja preciesEn het ijs wordt er een beetje door gebroken vind ik. Als iemand zich kwetsbaar opstelt dan wekt dat sympathie op. Meiden die dan nog een rotopmerking durven te maken zijn toch de moeite niet waard
quote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of naar iemand toe een muziek luisteren of naar een feest toe.
[..]
Ik word al mijn hele leven raar gevonden wat ik ook doe.Ik ben er echt klaar mee dat gezeik
quote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ik word al mijn hele leven raar gevonden wat ik ook doe.Ik ben er echt klaar mee dat gezeik
Je kan het ook anders zien je bent jezelf en een boel mensen durven dat niet eens.quote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar houdt god van kamperen, voor de rest heb ik er niet zoveel van meegekregenquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
niet op de brandstapel gegooid?
Op de knieën voor het kruis?quote:
Lekker toch.quote:
Om er voor het zingen weer uit te gaan?quote:
Dat is waar, maar dat neemt niet weg dat ik buitengesloten wordtquote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kan het ook anders zien je bent jezelf en een boel mensen durven dat niet eens.
Wel oud nieuws hoorquote:Op zondag 18 december 2011 21:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is lant van supersoep nu?
Dat dat dat....is echt het allergrappigste bericht van deze hele dag
Oh vandaar dat Mozes 40 jaar in de woestijn heeft gewoondquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijkbaar houdt god van kamperen, voor de rest heb ik er niet zoveel van meegekregen
Ja, daarom zeg ik, eigenlijk had iemand anders het moeten doen. Tijnbrein ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 21:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is lant van supersoep nu?
Dat dat dat....is echt het allergrappigste bericht van deze hele dag
Ach missen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel oud nieuws hoor
Je mist wel veel.
Het ging nog over dat god zich had verlaagd tot in een tent wonen ofzo en dat we daar zo dankbaar voor moesten zijnquote:Op zondag 18 december 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vandaar dat Mozes 40 jaar in de woestijn heeft gewoond
Wat moet ik doen?quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, eigenlijk had iemand anders het moeten doen. Tijnbrein ofzo.
Mozes had gewoon een ThomasThomas in de groep moeten hebben.quote:Op zondag 18 december 2011 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vandaar dat Mozes 40 jaar in de woestijn heeft gewoond
Heloef heeft mijn gunfactor.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, eigenlijk had iemand anders het moeten doen. Tijnbrein ofzo.
En ik dan?quote:
Jij staat numero 2. Sorry.quote:
Ik vind dat dat puur op basis van anciënniteit moet gaanquote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind dat heloef het eerst aan de beurt is als zich een maagdenverlosser meldt.
Ik vind dat het op volgorde van leeftijd moetquote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind dat heloef het eerst aan de beurt is als zich een maagdenverlosser meldt.
kut maar ik ben geen maagd, dan sta ik zeker helemaal achteraan in de rijquote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik vind dat het op volgorde van leeftijd moet
quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind dat dat puur op basis van anciënniteit moet gaan
Jullie zijn jaloers. Ik gun het heloef gewoon, hij is mijn beste forumvriendjequote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik vind dat het op volgorde van leeftijd moet
Waarom zeggen mensen dat? :S "van binnen ben ik zwart" ofzo. Het klinkt echt zo dom.quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij staat numero 2. Sorry.
Heloef is ook een neger en ik ben blacka in mn hart.
Ja...maar als je niet dominanten stoer bent en je weet niet wat je moet zeggen...quote:Op zondag 18 december 2011 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keerzijde is alleen dat het niet dominant en stoer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |