Dus je hebt eigenlijk een open persoonlijkheid....dat moet je juist vertrouwen geven!quote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Misschien staat bij mij gewoon non-stop de flirtmodus aan. Stefanhaan dacht dat ik hem aan het hosselen was.
Ik kan niet beweren dat er iets mis is met je hanenkam, want ieder z'n eigen subcultuur en smaak, enzovoort. Maar het zal zeker niet bevorderlijk zijn, is mijn mening.quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik? Waarom zou ik stoppen met Paiq? Als ik paiq alleen nog gebruik voor de lol dan is daar niets mis mee.
En wat is er vredesnaam mis met mijn hanenkam?
Dat andere heb je gelijk in
quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef geenvetzak het volgende:
Ik zelf heb het idee dat sommige mannen gewoon keihard manipuleren om met een vrouw in bed te duiken, of als een soort van "ruil van diensten" (a.k.a. prostitutie), dat de man een paar keer het etentje betaald en dat er dan geneukt kan worden ofzo :S
Ik vrees dat zelfs ik het met SS eens ben. Het maakt je doelgroep wel klein.quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan niet beweren dat er iets mis is met je hanenkam, want ieder z'n eigen subcultuur en smaak, enzovoort. Maar het zal zeker niet bevorderlijk zijn, is mijn mening.
Als je een vriendin wil is het niet handig 99% van het vrouwvolk af te laten knappenquote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
En wat is er vredesnaam mis met mijn hanenkam?
Open er een topic over?quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef geenvetzak het volgende:
Ik zelf heb het idee dat sommige mannen gewoon keihard manipuleren om met een vrouw in bed te duiken, of als een soort van "ruil van diensten" (a.k.a. prostitutie), dat de man een paar keer het etentje betaald en dat er dan geneukt kan worden ofzo :S
Mlig Lightquote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef geenvetzak het volgende:
Pff ja doe ik dit is het niet goed, doe ik dat niet is het ook niet goed. Whatever laat mij nu gewoon doen wat ik wil. En dit is niet alleen tegen jou gericht maar in het algemeen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan niet beweren dat er iets mis is met je hanenkam, want ieder z'n eigen subcultuur en smaak, enzovoort. Maar het zal zeker niet bevorderlijk zijn, is mijn mening.
Hoezo niet? En hoezo zet je tips tussen aanhalingstekens. Ik doe mn best hier.quote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet zo snugger idd.
[..]
Dit soort 'tips' hebben dus gewoon geen zin. Maargoed, je bent nieuw hier
Meer schenkstroopquote:
Als ze mij daarom afwijzen wil ik ze niet eens. Oppervlakkigheidquote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je een vriendin wil is het niet handig 99% van het vrouwvolk af te laten knappen
Tja, hoor ik wel eens, of pik ik dan op als er in de buurt geflirt wordt. Complimentjes voeren, vervolgens in de gebiedende wijs de vrouw naar jouw pijpen te laten dansen.quote:
Hehe, zo kwam je niet over boefje.quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je gewoon aardig en geïnteresseerd bent gebeurt dat wel eens. Ik hoor het eigenlijk nooit, maar ik ben dan ook een asociale kloothommel
Ik ben inderdaad behoorlijk open. Hoe moet dat me vertrouwen geven?quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk een open persoonlijkheid....dat moet je juist vertrouwen geven!
Je hebt eigenlijk wel gelijk... Ik krijg vaak ook te horen dat een aanpak niet deugd.. Maar er wordt altijd fijn gereageerd... Ik vind niet dat je een gesprekje moet laten lopen als je geen goede openingszin hebt, lekker boeie... Zolang het maar niet als benauwend ervaren wordt en mensen het leuk vinden om er op in te gaan lijkt het me prima.quote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ja doe ik dit is het niet goed, doe ik dat niet is het ook niet goed. Whatever laat mij nu gewoon doen wat ik wil. En dit is niet alleen tegen jou gericht maar in het algemeen.
Hanenkammen hadden achter moeten blijven in de jaren 80. Je kunt niet de wereld om je heen veranderen, wel jezelf.quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze mij daarom afwijzen wil ik ze niet eens. Oppervlakkigheid
Met vrouwen praten is opzich niet mijn probleem. Althans, ik heb geen moeite met de cassière, vriendinnen van m'n zusje, etc. Interesse tonen is ook geen moeite, ik ben van nature nieuwsgierig en heb een brede interesse, waardoor ik van een hoop ook wel íets weet en daardoor op z'n minst relevante vragen kan stellen ergens over. Leuke kleding (thank god voor mijn personal shopping coach), pleeborstel in de plooi, netjes geschoren, luchtje dit dat geen probleem. Alleen verder dan dat kom ik op de een of andere manier niet. Bovendien, zogauw ik iemand tref waar ik meer van wil dan alleen maar een beetje dom ouwehoeren voel ik me kwetsbaar en klap ik dichtquote:Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet nog niet welk rijtje ik sta. Ik heb nog niemand versierd, maar ik praat nu weer geregeld met vrouwen en toon ook interesse. Ik zorg beter voor mezelf, ik val af, ben actief. Denk dat ik wel wat vooruitgang heb geboekt, maar nog niet genoeg.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wel dat een man iets van je verwacht als ie dingen voor je heeft betaald. Daarom vind ik het altijd kut als iemand voor me wil betalen (1 x oke, lief, maar niet constant)quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef geenvetzak het volgende:
Goed van jequote:Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo niet? En hoezo zet je tips tussen aanhalingstekens. Ik doe mn best hier.
Je maakt daardoor makkelijk contact en die mensen vinden het dus ook prettig om contact te maken...je bent dus helemaal niet afschrikwekkend.....quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, zo kwam je niet over boefje.![]()
Misschien is dit ook wel de reden dat alle gays iedere keer denken dat ik ze leuk vind. Volgende keer dat ik weer in die kroeg ben zal ik er eens op letten.
[..]
Ik ben inderdaad behoorlijk open. Hoe moet dat me vertrouwen geven?
Er zijn golddiggers ja, maar zoveel zijn dat er ook weer niet.quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Tja, hoor ik wel eens, of pik ik dan op als er in de buurt geflirt wordt. Complimentjes voeren, vervolgens in de gebiedende wijs de vrouw naar jouw pijpen te laten dansen.
En dan zijn er ook gewoon vrouwen die het dan normaal vinden om de man binnen te laten omdat ie een paar keer het eten betaald...
Nee dat is omdat ze uberhaupt een paar keer wat met hem wilden eten.quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Tja, hoor ik wel eens, of pik ik dan op als er in de buurt geflirt wordt. Complimentjes voeren, vervolgens in de gebiedende wijs de vrouw naar jouw pijpen te laten dansen.
En dan zijn er ook gewoon vrouwen die het dan normaal vinden om de man binnen te laten omdat ie een paar keer het eten betaald...
Dat is ook het probleem van dit topic lijkt me, bezette vrouwen die hier mannen tips gaan zitten geven. De meeste vrouwen weten zelf ineens wat ze willen laat staan dat ze daarover mannen advies kunnen geven. Het is gewoon verleidelijk om de huispsycholoog uit te hangen, echter of het advies van waarde kan zijn betwijfel het ten zeerste.quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef geenvetzak het volgende:
Had een vriend van me ook, echt ergquote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, zo kwam je niet over boefje.![]()
Misschien is dit ook wel de reden dat alle gays iedere keer denken dat ik ze leuk vind. Volgende keer dat ik weer in die kroeg ben zal ik er eens op letten.
"Ja maar, jij bent zo lief voor me, jij bent als een grote broer voor mij"quote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De beste manier is: veel aandacht geven en lief lachen. Op deze manier vertel je iemand namelijk niet alleen dat je diegene leuk vindt, maar zorg je er ook voor dat diegene jou leuk gaat vinden!
Als je alleen maar verteld dat je diegene leuk vindt, tsja dan is je kans van slagen niet heel groot.
Dat wil ik geen oppervlakkigheid noemen. Iemand met een hanenkam kiest er zeer bewust voor zich toe te spitsen tot een zeer kleine subcultuur waar uiterlijke verschillen sterk uiteenlopen in vergelijking met de normale maatschappij en dan kan je niet verwachten dat vrouwen in het algemeen zoiets plezierig gaan vinden.quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een bot door iemand's neus een afknapper vindt is dat ook niet oppervlakkig. Maargoed, hou jezelf maar lekker voor de gek.quote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
De truc is dan ook pyriet als goud te verkopenquote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn golddiggers ja, maar zoveel zijn dat er ook weer niet.
Persoonlijk blijf ik liever weg bij golddiggers. Er zijn ook wel leuke dames.quote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De truc is dan ook pyriet als goud te verkopen
Als je echt ergens mee zit... En niet weet hoe op te lossen kan je best goed advies krijgen... Verder het onderwerp nuanceren kan je op gedachte brengen en een ander persoon heeft daarin een ander inzicht, dus het advies heeft wel degelijk waarde, ook al is het danwel indirect.quote:Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem van dit topic lijkt me, bezette vrouwen die hier mannen tips gaan zitten geven. De meeste vrouwen weten zelf ineens wat ze willen laat staan dat ze daarover mannen advies kunnen geven. Het is gewoon verleidelijk om de huispsycholoog uit te hangen, echter of het advies van waarde kan zijn betwijfel het ten zeerste.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hanenkammen hadden achter moeten blijven in de jaren 80. Je kunt niet de wereld om je heen veranderen, wel jezelf.
Je kan het toch nooit goed. Jezelf blijven vs veranderen etcquote:Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk... Ik krijg vaak ook te horen dat een aanpak niet deugd.. Maar er wordt altijd fijn gereageerd... Ik vind niet dat je een gesprekje moet laten lopen als je geen goede openingszin hebt, lekker boeie... Zolang het maar niet als benauwend ervaren wordt en mensen het leuk vinden om er op in te gaan lijkt het me prima.
Ja, dat is moeilijk. Kun je wel herkennen of iemand jou leuk vindt?quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met vrouwen praten is opzich niet mijn probleem. Althans, ik heb geen moeite met de cassière, vriendinnen van m'n zusje, etc. Interesse tonen is ook geen moeite, ik ben van nature nieuwsgierig en heb een brede interesse, waardoor ik van een hoop ook wel íets weet en daardoor op z'n minst relevante vragen kan stellen ergens over. Leuke kleding (thank god voor mijn personal shopping coach), pleeborstel in de plooi, netjes geschoren, luchtje dit dat geen probleem. Alleen verder dan dat kom ik op de een of andere manier niet. Bovendien, zogauw ik iemand tref waar ik meer van wil dan alleen maar een beetje dom ouwehoeren voel ik me kwetsbaar en klap ik dicht
Nee, niet meer. Ik heb erg mijn best gedaan. Geen baard, geen lang haar, geen afzichtelijke kleding. Maar goed, ik merk dat ik me prima voel rond vrouwen. Ik weet nog dat ik naast een FOK!ster stond en bijna stond te trillen op mijn benen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je maakt daardoor makkelijk contact en die mensen vinden het dus ook prettig om contact te maken...je bent dus helemaal niet afschrikwekkend.....
Ja, dat kan ook helpen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Had een vriend van me ook, echt erg. Misschien helpt het ook als je mannen niet 'boefje' noemt
![]()
Je reactie is precies het probleem. Wat anderen zeggen is onzin en de wereld moet maar veranderen.quote:
Ik heb jou anders nog nooit iets zinvols zien posten. Geen vraag en ook geen advies. Ga met je negativiteit naar vrouwen toe maar een eigen topic openenquote:Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat is ook het probleem van dit topic lijkt me, bezette vrouwen die hier mannen tips gaan zitten geven. De meeste vrouwen weten zelf ineens wat ze willen laat staan dat ze daarover mannen advies kunnen geven. Het is gewoon verleidelijk om de huispsycholoog uit te hangen, echter of het advies van waarde kan zijn betwijfel het ten zeerste.
Ja want iedereen moet er hetzelfde uitzien iedereen die daar vanaf wijkt is een freakquote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat wil ik geen oppervlakkigheid noemen. Iemand met een hanenkam kiest er zeer bewust voor zich toe te spitsen tot een zeer kleine subcultuur waar uiterlijke verschillen sterk uiteenlopen in vergelijking met de normale maatschappij en dan kan je niet verwachten dat vrouwen in het algemeen zoiets plezierig gaan vinden.
Oppervlakkigheid is het eerder als je systematisch iemand wil afwijzen op kenmerken waar de persoon in kwestie weinig tot niks aan kan doen en die alsnog veelvuldig voorkomen.
Nee hoor. Door de maatschappij opgelegde dingenquote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik een bot door iemand's neus een afknapper vindt is dat ook niet oppervlakkig. Maargoed, hou jezelf maar lekker voor de gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |