abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105741035
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, denk het wel. Misschien staat bij mij gewoon non-stop de flirtmodus aan. Stefanhaan dacht dat ik hem aan het hosselen was.
Dus je hebt eigenlijk een open persoonlijkheid....dat moet je juist vertrouwen geven!
pi_105741039
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik? Waarom zou ik stoppen met Paiq? Als ik paiq alleen nog gebruik voor de lol dan is daar niets mis mee.

En wat is er vredesnaam mis met mijn hanenkam?
Dat andere heb je gelijk in
Ik kan niet beweren dat er iets mis is met je hanenkam, want ieder z'n eigen subcultuur en smaak, enzovoort. Maar het zal zeker niet bevorderlijk zijn, is mijn mening.
Ron Paul 2012
  zondag 18 december 2011 @ 20:50:00 #147
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105741046
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef geenvetzak het volgende:
Ik zelf heb het idee dat sommige mannen gewoon keihard manipuleren om met een vrouw in bed te duiken, of als een soort van "ruil van diensten" (a.k.a. prostitutie), dat de man een paar keer het etentje betaald en dat er dan geneukt kan worden ofzo :S
:{

Hoezo heb je dat idee?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 18 december 2011 @ 20:50:34 #148
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105741082
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik kan niet beweren dat er iets mis is met je hanenkam, want ieder z'n eigen subcultuur en smaak, enzovoort. Maar het zal zeker niet bevorderlijk zijn, is mijn mening.
Ik vrees dat zelfs ik het met SS eens ben. Het maakt je doelgroep wel klein.
  zondag 18 december 2011 @ 20:50:38 #149
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105741083
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
En wat is er vredesnaam mis met mijn hanenkam?
Als je een vriendin wil is het niet handig 99% van het vrouwvolk af te laten knappen :)

quote:
Ik zelf heb het idee dat sommige mannen gewoon keihard manipuleren om met een vrouw in bed te duiken, of als een soort van "ruil van diensten" (a.k.a. prostitutie), dat de man een paar keer het etentje betaald en dat er dan geneukt kan worden ofzo :S
Open er een topic over?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 18 december 2011 @ 20:51:18 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105741124
quote:
Mlig Light
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105741138
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Pff ja doe ik dit is het niet goed, doe ik dat niet is het ook niet goed. Whatever laat mij nu gewoon doen wat ik wil. En dit is niet alleen tegen jou gericht maar in het algemeen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 18 december 2011 @ 20:51:42 #152
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105741153
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niet zo snugger idd.

[..]

Dit soort 'tips' hebben dus gewoon geen zin. Maargoed, je bent nieuw hier :)
Hoezo niet? En hoezo zet je tips tussen aanhalingstekens. Ik doe mn best hier.
Heaven is a place on earth with you
  zondag 18 december 2011 @ 20:52:01 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105741176
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
Mlig Light
Meer schenkstroop :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105741189
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je een vriendin wil is het niet handig 99% van het vrouwvolk af te laten knappen :)

Als ze mij daarom afwijzen wil ik ze niet eens. Oppervlakkigheid :r
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105741214
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

:{

Hoezo heb je dat idee?
Tja, hoor ik wel eens, of pik ik dan op als er in de buurt geflirt wordt. Complimentjes voeren, vervolgens in de gebiedende wijs de vrouw naar jouw pijpen te laten dansen.

En dan zijn er ook gewoon vrouwen die het dan normaal vinden om de man binnen te laten omdat ie een paar keer het eten betaald...
  zondag 18 december 2011 @ 20:52:40 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105741219
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Als je gewoon aardig en geïnteresseerd bent gebeurt dat wel eens. Ik hoor het eigenlijk nooit, maar ik ben dan ook een asociale kloothommel :P
Hehe, zo kwam je niet over boefje. o|O
Misschien is dit ook wel de reden dat alle gays iedere keer denken dat ik ze leuk vind. Volgende keer dat ik weer in die kroeg ben zal ik er eens op letten.

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dus je hebt eigenlijk een open persoonlijkheid....dat moet je juist vertrouwen geven!
Ik ben inderdaad behoorlijk open. Hoe moet dat me vertrouwen geven?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105741229
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pff ja doe ik dit is het niet goed, doe ik dat niet is het ook niet goed. Whatever laat mij nu gewoon doen wat ik wil. En dit is niet alleen tegen jou gericht maar in het algemeen.
Je hebt eigenlijk wel gelijk... Ik krijg vaak ook te horen dat een aanpak niet deugd.. Maar er wordt altijd fijn gereageerd... Ik vind niet dat je een gesprekje moet laten lopen als je geen goede openingszin hebt, lekker boeie... Zolang het maar niet als benauwend ervaren wordt en mensen het leuk vinden om er op in te gaan lijkt het me prima.
Rustig aan.
  zondag 18 december 2011 @ 20:53:07 #158
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105741243
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hanenkammen hadden achter moeten blijven in de jaren 80. Je kunt niet de wereld om je heen veranderen, wel jezelf.
pi_105741247
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik weet nog niet welk rijtje ik sta. Ik heb nog niemand versierd, maar ik praat nu weer geregeld met vrouwen en toon ook interesse. Ik zorg beter voor mezelf, ik val af, ben actief. Denk dat ik wel wat vooruitgang heb geboekt, maar nog niet genoeg.
Met vrouwen praten is opzich niet mijn probleem. Althans, ik heb geen moeite met de cassière, vriendinnen van m'n zusje, etc. Interesse tonen is ook geen moeite, ik ben van nature nieuwsgierig en heb een brede interesse, waardoor ik van een hoop ook wel íets weet en daardoor op z'n minst relevante vragen kan stellen ergens over. Leuke kleding (thank god voor mijn personal shopping coach), pleeborstel in de plooi, netjes geschoren, luchtje dit dat geen probleem. Alleen verder dan dat kom ik op de een of andere manier niet. Bovendien, zogauw ik iemand tref waar ik meer van wil dan alleen maar een beetje dom ouwehoeren voel ik me kwetsbaar en klap ik dicht :|W
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 18 december 2011 @ 20:53:18 #160
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_105741250
quote:
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Wel dat een man iets van je verwacht als ie dingen voor je heeft betaald. Daarom vind ik het altijd kut als iemand voor me wil betalen (1 x oke, lief, maar niet constant)
Heaven is a place on earth with you
  zondag 18 december 2011 @ 20:53:40 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105741279
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:51 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo niet? En hoezo zet je tips tussen aanhalingstekens. Ik doe mn best hier.
Goed van je :) Maar veel kerels die hier problemen hebben zijn sociaal nogal onhandig. Met tips als "lief lachen" krijg je dus voormekaar dat ze een vrouw op een enge manier aan gaan zitten grijnzen :) Het is belangrijker dat ze (in general he, verschilt per persoon) uit hun isolement raken. Je kunt ook een hoop leren van vrienden die wel succes hebben met meiden.
pi_105741291
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Misschien is dit ook wel de reden dat alle gays iedere keer denken dat ik ze leuk vind. Volgende keer dat ik weer in die kroeg ben zal ik er eens op letten.

[..]

Ik ben inderdaad behoorlijk open. Hoe moet dat me vertrouwen geven?
Je maakt daardoor makkelijk contact en die mensen vinden het dus ook prettig om contact te maken...je bent dus helemaal niet afschrikwekkend.....
  zondag 18 december 2011 @ 20:53:55 #163
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105741297
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Tja, hoor ik wel eens, of pik ik dan op als er in de buurt geflirt wordt. Complimentjes voeren, vervolgens in de gebiedende wijs de vrouw naar jouw pijpen te laten dansen.

En dan zijn er ook gewoon vrouwen die het dan normaal vinden om de man binnen te laten omdat ie een paar keer het eten betaald...
Er zijn golddiggers ja, maar zoveel zijn dat er ook weer niet.
  zondag 18 december 2011 @ 20:53:58 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105741301
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef geenvetzak het volgende:

[..]

Nee dat is omdat ze uberhaupt een paar keer wat met hem wilden eten. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105741357
quote:
Dat is ook het probleem van dit topic lijkt me, bezette vrouwen die hier mannen tips gaan zitten geven. De meeste vrouwen weten zelf ineens wat ze willen laat staan dat ze daarover mannen advies kunnen geven. Het is gewoon verleidelijk om de huispsycholoog uit te hangen, echter of het advies van waarde kan zijn betwijfel het ten zeerste.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_105741369
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Had een vriend van me ook, echt erg :'). Misschien helpt het ook als je mannen niet 'boefje' noemt :') :P
pi_105741372
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

De beste manier is: veel aandacht geven en lief lachen. Op deze manier vertel je iemand namelijk niet alleen dat je diegene leuk vindt, maar zorg je er ook voor dat diegene jou leuk gaat vinden!

Als je alleen maar verteld dat je diegene leuk vindt, tsja dan is je kans van slagen niet heel groot.
"Ja maar, jij bent zo lief voor me, jij bent als een grote broer voor mij" :') _O- :|W
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_105741374
quote:

[..]

Dat wil ik geen oppervlakkigheid noemen. Iemand met een hanenkam kiest er zeer bewust voor zich toe te spitsen tot een zeer kleine subcultuur waar uiterlijke verschillen sterk uiteenlopen in vergelijking met de normale maatschappij en dan kan je niet verwachten dat vrouwen in het algemeen zoiets plezierig gaan vinden.

Oppervlakkigheid is het eerder als je systematisch iemand wil afwijzen op kenmerken waar de persoon in kwestie weinig tot niks aan kan doen en die alsnog veelvuldig voorkomen.
Ron Paul 2012
  zondag 18 december 2011 @ 20:55:22 #169
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105741378
quote:
Als ik een bot door iemand's neus een afknapper vindt is dat ook niet oppervlakkig. Maargoed, hou jezelf maar lekker voor de gek.
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 20:55:23 #170
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_105741379
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Er zijn golddiggers ja, maar zoveel zijn dat er ook weer niet.
De truc is dan ook pyriet als goud te verkopen :P
  zondag 18 december 2011 @ 20:55:26 #171
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105741384
Leuk al die nieuwe users hier.

Welkom!

*O*
  zondag 18 december 2011 @ 20:56:09 #172
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105741412
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

De truc is dan ook pyriet als goud te verkopen :P
Persoonlijk blijf ik liever weg bij golddiggers. Er zijn ook wel leuke dames.
pi_105741413
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat is ook het probleem van dit topic lijkt me, bezette vrouwen die hier mannen tips gaan zitten geven. De meeste vrouwen weten zelf ineens wat ze willen laat staan dat ze daarover mannen advies kunnen geven. Het is gewoon verleidelijk om de huispsycholoog uit te hangen, echter of het advies van waarde kan zijn betwijfel het ten zeerste.
Als je echt ergens mee zit... En niet weet hoe op te lossen kan je best goed advies krijgen... Verder het onderwerp nuanceren kan je op gedachte brengen en een ander persoon heeft daarin een ander inzicht, dus het advies heeft wel degelijk waarde, ook al is het danwel indirect.
Rustig aan.
pi_105741462
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hanenkammen hadden achter moeten blijven in de jaren 80. Je kunt niet de wereld om je heen veranderen, wel jezelf.
:') wat een onzin.

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hebt eigenlijk wel gelijk... Ik krijg vaak ook te horen dat een aanpak niet deugd.. Maar er wordt altijd fijn gereageerd... Ik vind niet dat je een gesprekje moet laten lopen als je geen goede openingszin hebt, lekker boeie... Zolang het maar niet als benauwend ervaren wordt en mensen het leuk vinden om er op in te gaan lijkt het me prima.
Je kan het toch nooit goed. Jezelf blijven vs veranderen etc
14 SHADES OF GREY
  zondag 18 december 2011 @ 20:57:34 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105741494
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Met vrouwen praten is opzich niet mijn probleem. Althans, ik heb geen moeite met de cassière, vriendinnen van m'n zusje, etc. Interesse tonen is ook geen moeite, ik ben van nature nieuwsgierig en heb een brede interesse, waardoor ik van een hoop ook wel íets weet en daardoor op z'n minst relevante vragen kan stellen ergens over. Leuke kleding (thank god voor mijn personal shopping coach), pleeborstel in de plooi, netjes geschoren, luchtje dit dat geen probleem. Alleen verder dan dat kom ik op de een of andere manier niet. Bovendien, zogauw ik iemand tref waar ik meer van wil dan alleen maar een beetje dom ouwehoeren voel ik me kwetsbaar en klap ik dicht :|W
Ja, dat is moeilijk. Kun je wel herkennen of iemand jou leuk vindt?

quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

Je maakt daardoor makkelijk contact en die mensen vinden het dus ook prettig om contact te maken...je bent dus helemaal niet afschrikwekkend.....
Nee, niet meer. Ik heb erg mijn best gedaan. Geen baard, geen lang haar, geen afzichtelijke kleding. Maar goed, ik merk dat ik me prima voel rond vrouwen. Ik weet nog dat ik naast een FOK!ster stond en bijna stond te trillen op mijn benen.

quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Had een vriend van me ook, echt erg :'). Misschien helpt het ook als je mannen niet 'boefje' noemt :') :P
Ja, dat kan ook helpen. :P
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 18 december 2011 @ 20:58:05 #176
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105741517
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

:') wat een onzin.

Je reactie is precies het probleem. Wat anderen zeggen is onzin en de wereld moet maar veranderen.

Succes daarmee. :')

en ik probeer echt te helpen hier
pi_105741555
Ik zou best kunnen doorbijten en elke vrouw na 3 zinnen haar nummer vragen en gelijk de toon leggen voor de rest van het gesprek, maar dat neemt niet weg dat ik me pijnlijk bewust ben van mijn schampere uitstraling |:(
pi_105741558
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef DigitalGirl het volgende:

Ik heb jou anders nog nooit iets zinvols zien posten. Geen vraag en ook geen advies. Ga met je negativiteit naar vrouwen toe maar een eigen topic openen :{w
pi_105741602
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat wil ik geen oppervlakkigheid noemen. Iemand met een hanenkam kiest er zeer bewust voor zich toe te spitsen tot een zeer kleine subcultuur waar uiterlijke verschillen sterk uiteenlopen in vergelijking met de normale maatschappij en dan kan je niet verwachten dat vrouwen in het algemeen zoiets plezierig gaan vinden.

Oppervlakkigheid is het eerder als je systematisch iemand wil afwijzen op kenmerken waar de persoon in kwestie weinig tot niks aan kan doen en die alsnog veelvuldig voorkomen.
Ja want iedereen moet er hetzelfde uitzien iedereen die daar vanaf wijkt is een freak :') :r

Dan maar een freak

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als ik een bot door iemand's neus een afknapper vindt is dat ook niet oppervlakkig. Maargoed, hou jezelf maar lekker voor de gek.
Nee hoor. Door de maatschappij opgelegde dingen :N mensen denk zelf en laat de maatschappij dat niet voor je doen
14 SHADES OF GREY
  zondag 18 december 2011 @ 20:59:20 #180
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105741610
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')