Als je duidelijk wilt zijn wel....ik kan in ieder geval geen gedachten lezen hoorquote:Op zondag 18 december 2011 20:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou dat is echt niet de enige manier hoorrr
Dat subtiel hinten werkt niet bij mij zo wel online als offline.quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou je kan lief lachen en kijken...niet als een maniak natuurlijk, maar elke vrouw is wel gevoelig voor dat soort dingen...Overigens is het sowieso een leuk effect als je naar de mensen op straat vriendelijk lacht
MLIG of tijn?quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
Dat hij eens moet stoppen met dat achterlijke Paiq, zich niet constant moet verschuilen achter z'n aandoeningen en aan zichzelf mag werken. In plaats daarvan heeft hij volgens mij nu een grote hanenkam.
Niet alleen tips, maar ook keer op keer op mensen inpraten om toch wat te gaan ondernemen. En dat heeft toch wel wat succesjes opgeleverd. Mensen zijn hier vooral erg geduldig.quote:Op zondag 18 december 2011 20:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Welke tips heeft men zoal gegeven in dit topic?
quote:Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat subtiel hinten werkt niet bij mij zo wel online als offline.
Vraag maar aan Loka.
beter dan omgekeerd, lijkt me.quote:Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
ik heb het tegenovergestelde. Ik schijnt met mensen te flirten zonder dat ik dat eigenlijk doe.
gewoon blijven volhouden.....en je mobiel niet in je handen blijven houdenquote:Op zondag 18 december 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat subtiel hinten werkt niet bij mij zo wel online als offline.
Vraag maar aan Loka.
De beste manier is: veel aandacht geven en lief lachen. Op deze manier vertel je iemand namelijk niet alleen dat je diegene leuk vindt, maar zorg je er ook voor dat diegene jou leuk gaat vinden!quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je verteld het op een manier alsof je met ons wilt delen op welke manieren je dat zoal kunt overbrengen.
Lol... Dat zou ik ook niet doen neequote:Op zondag 18 december 2011 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
gewoon blijven volhouden.....en je mobiel niet in je handen blijven houden
Dan zit je er toch behoorlijk naast mijn vriend. Ik mag dan wel geen vriendin willen hebben, ik kom prima rond hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zit ook geen enkele vorm van waarheid om te refereren naar jouw seksleven, want het bestaan ervan is dubieuzer dan het bestaan van de Sint. Laatstgenoemde heeft in ieder geval wel een flinke staf en af en toe iemand levend op schoot.
Niet zo snugger idd.quote:
Dit soort 'tips' hebben dus gewoon geen zin. Maargoed, je bent nieuw hierquote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
De beste manier is: veel aandacht geven en lief lachen.
Ja, denk het wel. Misschien staat bij mij gewoon non-stop de flirtmodus aan. Stefanhaan dacht dat ik hem aan het hosselen was.quote:Op zondag 18 december 2011 20:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
beter dan omgekeerd, lijkt me.
Zie het als een compliment voor je charmes
Ah op die manierquote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De beste manier is: veel aandacht geven en lief lachen. Op deze manier vertel je iemand namelijk niet alleen dat je diegene leuk vindt, maar zorg je er ook voor dat diegene jou leuk gaat vinden!
Als je alleen maar verteld dat je diegene leuk vindt, tsja dan is je kans van slagen niet heel groot.
Als er een iemand dit topic als een dagboek heb gebruikt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:47 schreef Supersoep het volgende:
De grootste bijdrage van dit topic ligt er overigens in dat mensen hier hun ei kwijt kunnen wat betreft hun liefdesleven, succesvol of verre van succesvol. Het werkt als een dagboek dat terug kan praten, het maakt ze tegelijkertijd wat bewuster van de eigen situatie. En dan is het aan hen om er iets mee te doen.
Ik? Waarom zou ik stoppen met Paiq? Als ik paiq alleen nog gebruik voor de lol dan is daar niets mis mee.quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat hij eens moet stoppen met dat achterlijke Paiq, zich niet constant moet verschuilen achter z'n aandoeningen en aan zichzelf mag werken. In plaats daarvan heeft hij volgens mij nu een grote hanenkam.
Ieder z'n smaak, maar zo gaat het niet lukken.
Als je gewoon aardig en geïnteresseerd bent gebeurt dat wel eens. Ik hoor het eigenlijk nooit, maar ik ben dan ook een asociale kloothommelquote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Misschien staat bij mij gewoon non-stop de flirtmodus aan. Stefanhaan dacht dat ik hem aan het hosselen was.
Dus je hebt eigenlijk een open persoonlijkheid....dat moet je juist vertrouwen geven!quote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Misschien staat bij mij gewoon non-stop de flirtmodus aan. Stefanhaan dacht dat ik hem aan het hosselen was.
Ik kan niet beweren dat er iets mis is met je hanenkam, want ieder z'n eigen subcultuur en smaak, enzovoort. Maar het zal zeker niet bevorderlijk zijn, is mijn mening.quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik? Waarom zou ik stoppen met Paiq? Als ik paiq alleen nog gebruik voor de lol dan is daar niets mis mee.
En wat is er vredesnaam mis met mijn hanenkam?
Dat andere heb je gelijk in
quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef geenvetzak het volgende:
Ik zelf heb het idee dat sommige mannen gewoon keihard manipuleren om met een vrouw in bed te duiken, of als een soort van "ruil van diensten" (a.k.a. prostitutie), dat de man een paar keer het etentje betaald en dat er dan geneukt kan worden ofzo :S
Ik vrees dat zelfs ik het met SS eens ben. Het maakt je doelgroep wel klein.quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan niet beweren dat er iets mis is met je hanenkam, want ieder z'n eigen subcultuur en smaak, enzovoort. Maar het zal zeker niet bevorderlijk zijn, is mijn mening.
Als je een vriendin wil is het niet handig 99% van het vrouwvolk af te laten knappenquote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
En wat is er vredesnaam mis met mijn hanenkam?
Open er een topic over?quote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef geenvetzak het volgende:
Ik zelf heb het idee dat sommige mannen gewoon keihard manipuleren om met een vrouw in bed te duiken, of als een soort van "ruil van diensten" (a.k.a. prostitutie), dat de man een paar keer het etentje betaald en dat er dan geneukt kan worden ofzo :S
Mlig Lightquote:Op zondag 18 december 2011 20:49 schreef geenvetzak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |