Je reactie is precies het probleem. Wat anderen zeggen is onzin en de wereld moet maar veranderen.quote:
Ik heb jou anders nog nooit iets zinvols zien posten. Geen vraag en ook geen advies. Ga met je negativiteit naar vrouwen toe maar een eigen topic openenquote:Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat is ook het probleem van dit topic lijkt me, bezette vrouwen die hier mannen tips gaan zitten geven. De meeste vrouwen weten zelf ineens wat ze willen laat staan dat ze daarover mannen advies kunnen geven. Het is gewoon verleidelijk om de huispsycholoog uit te hangen, echter of het advies van waarde kan zijn betwijfel het ten zeerste.
Ja want iedereen moet er hetzelfde uitzien iedereen die daar vanaf wijkt is een freakquote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat wil ik geen oppervlakkigheid noemen. Iemand met een hanenkam kiest er zeer bewust voor zich toe te spitsen tot een zeer kleine subcultuur waar uiterlijke verschillen sterk uiteenlopen in vergelijking met de normale maatschappij en dan kan je niet verwachten dat vrouwen in het algemeen zoiets plezierig gaan vinden.
Oppervlakkigheid is het eerder als je systematisch iemand wil afwijzen op kenmerken waar de persoon in kwestie weinig tot niks aan kan doen en die alsnog veelvuldig voorkomen.
Nee hoor. Door de maatschappij opgelegde dingenquote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik een bot door iemand's neus een afknapper vindt is dat ook niet oppervlakkig. Maargoed, hou jezelf maar lekker voor de gek.
Wat bedoel je met schamperen uitstraling? Waar ligt dat aan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:58 schreef geenvetzak het volgende:
Ik zou best kunnen doorbijten en elke vrouw na 3 zinnen haar nummer vragen en gelijk de toon leggen voor het gesprek, maar dat neemt niet weg dat ik me pijnlijk bewust ben van mijn schampere uitstraling
Alsof je per se met de mode moet meegaan. Ik zit hier met mijn jaren tachtig coupe en ik moet vrouwen van mij afslaan alsof ik in een axe reclame zit.quote:Op zondag 18 december 2011 20:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je reactie is precies het probleem. Wat anderen zeggen is onzin en de wereld moet maar veranderen.
Succes daarmee.
en ik probeer echt te helpen hier
Herkenbaar, al denk ik wel dat het voortaan beter gaat. Hoop ikquote:Op zondag 18 december 2011 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met vrouwen praten is opzich niet mijn probleem. Althans, ik heb geen moeite met de cassière, vriendinnen van m'n zusje, etc. Interesse tonen is ook geen moeite, ik ben van nature nieuwsgierig en heb een brede interesse, waardoor ik van een hoop ook wel íets weet en daardoor op z'n minst relevante vragen kan stellen ergens over. Leuke kleding (thank god voor mijn personal shopping coach), pleeborstel in de plooi, netjes geschoren, luchtje dit dat geen probleem. Alleen verder dan dat kom ik op de een of andere manier niet. Bovendien, zogauw ik iemand tref waar ik meer van wil dan alleen maar een beetje dom ouwehoeren voel ik me kwetsbaar en klap ik dicht
Nee hoor de krampachtigheid waar men probeert in hokjes te denken en vast te houden aan wat de maatschappij als normaal beschouwtquote:Op zondag 18 december 2011 20:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je reactie is precies het probleem. Wat anderen zeggen is onzin en de wereld moet maar veranderen.
Succes daarmee.
en ik probeer echt te helpen hier
Dreadlocks zijn al dubieus, jij maakt het nog eens driemaal zo erg met een hanenkam. Van mij mag je, maar je doet zoiets met de overweging en het besef dat je nog eens veel vrouwen af gaat stoten.quote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja want iedereen moet er hetzelfde uitzien iedereen die daar vanaf wijkt is een freak![]()
![]()
Dan maar een freak
[..]
Nee hoor. Door de maatschappij opgelegde dingenmensen denk zelf en laat de maatschappij dat niet voor je doen
Mensen die de arrogantie hebben zichzelf buiten de maatschappij te plaatsen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
Nee hoor. Door de maatschappij opgelegde dingenmensen denk zelf en laat de maatschappij dat niet voor je doen
Moeilijk, en dat is ook the mother of all fuckups. Hints komen niet over en áls ik al een vermoeden heb vind ik het te mooi om waar te zijn. En de ervaring leert dat het dan ook zo is.quote:Op zondag 18 december 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is moeilijk. Kun je wel herkennen of iemand jou leuk vindt?
Beetje flirterige opmerkingen maken hoort er ook bij.quote:Op zondag 18 december 2011 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
"Ja maar, jij bent zo lief voor me, jij bent als een grote broer voor mij"![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat alles in de jaren 80 achter moet blijven.quote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof je per se met de mode moet meegaan. Ik zit hier met mijn jaren tachtig coupe en ik moet vrouwen van mij afslaan alsof ik in een axe reclame zit.
Een hanenkam ziet er simpelweg niet uit, dan vraag je er gewoon om om te falen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor de krampachtigheid waar men probeert in hokjes te denken en vast te houden aan wat de maatschappij als normaal beschouwt
Daar ben ik het met je eens, daar moet je je weinig van aantrekken. Maar als je echt een vent bent, boeit je dat sowieso niets.quote:Op zondag 18 december 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor de krampachtigheid waar men probeert in hokjes te denken en vast te houden aan wat de maatschappij als normaal beschouwt
Wat voor soort opmerkingen werken heel goed dan bijvoorbeeld?quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje flirterige opmerkingen maken hoort er ook bij.
Dat vind ik achteraf altijd echt erg, als je dat merkt en er dan niets mee doetquote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik sprak gisteren een meisje aan toen ik redelijk in depressie modus zat... Die glimlachte ook lief later op de avond en keek regelmatig mijn kant op...
Ook al hoeft een gesprek nergens over te gaan, ik weet vaak gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik ben gewoon liever stil als er niets te vertellen valt.quote:Op zondag 18 december 2011 20:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met schamperen uitstraling? Waar ligt dat aan?
Voor op een tegeltje.quote:Op zondag 18 december 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een haan met een hanenkam versiert meer dan een kapoen met een wijvenkapsel.
quote:Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moeilijk, en dat is ook the mother of all fuckups. Hints komen niet over en áls ik al een vermoeden heb vind ik het te mooi om waar te zijn. En de ervaring leert dat het dan ook zo is.
Volgens mij gewoon een kwestie van je op je gemak voelen. En daar kan je ook niet zo snel wat aan veranderen, behalve gewoon meer in die situatie komen, en ermee om leren gaan. Is mijn ervaring.quote:Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ook al hoeft een gesprek nergens over te gaan, ik weet vaak gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik ben gewoon liever stil als er niets te vertellen valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |