quote:Op zondag 18 december 2011 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen gaat winnen jongens. wees gerust
HAHAHAHAHAHAHAHA BOEHOEHOEHOEquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Elusive het volgende:
nu snap ik waarom die ajax supporters altijd meeposten in dit topic wanneer PSV aan het voetballen is
Ze willen gewoon graag een kwalitatief goede wedstrijd zien, een wedstrijd van de bovensteplank waar de beste spelers uit de eredivisie aan bod komen.
af een toe posten ze een trolletje hier en daar maar dat doen ze omdat ze nog niet uit de ajax kast durven te komen
geeft niet jongens! kom er voor uit! kom genieten mensen en juich mee met ons PSV
PSV![]()
nu snap ik waarom die ajax supporters altijd meeposten in dit topic wanneer PSV aan het voetballen is
Ze willen gewoon graag een kwalitatief goede wedstrijd zien, een wedstrijd van de bovensteplank waar de beste spelers uit de eredivisie aan bod komen.
af een toe posten ze een trolletje hier en daar maar dat doen ze omdat ze nog niet uit de ajax kast durven te komen
geeft niet jongens! kom er voor uit! kom genieten mensen en juich mee met ons PSV
PSV![]()
Ik huil nog niet hoorquote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA BOEHOEHOEHOE
PSV![]()
PSV speelt gewoon goed, is geen Excelsior of een Az natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef truedestiny het volgende:
Waarom speelt Heerenveen zo tering slecht.
En Lyon wint de CLquote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen gaat nog winnen![]()
![]()
Heerenveen gaat nog winnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon goed, is geen Excelsior of een Az natuurlijk.
Assasi!quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Tadic waar was je nou
Assasi waarben je nou
Dost waar ben je nou
MANOLEV _-_
toivonen
Heerrrlijk
NAC uit gaat weer het keerpunt worden jaquote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV onder Rutten, na de winterstop, Is niks!
Je bent de wedstrijd wederom niet aan het kijken dusquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Psv speelt goed. Daar kunnen zelfs de trollen niet om heen.
Ik dus ook nietquote:
klopt, kijk hoe PSV voetbalt, die souplesse vindt je nergens in de eredivisiequote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Wilskracht het volgende:
Van mij mag iedereen kampioen worden behalve PSV,
Wie wordt er kampioen PSV dat is nu al bekend.
Jahoor, Gaat nog gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent de wedstrijd wederom niet aan het kijken dus?
Heb je hem ook weerquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:
En iedereen maar PSV afschrijven, Heerenveen topfavoriet. BAM
Daarom zijn ze nu ook allemaal stilquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:
En iedereen maar PSV afschrijven, Heerenveen topfavoriet. BAM
En mij maar troll blijven noemenquote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jahoor, Gaat nog gebeuren.
![]()
Prijzen worden nu nog niet verdeeldquote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Elusive het volgende:
[..]
klopt, kijk hoe PSV voetbalt, die souplesse vindt je nergens in de eredivisie
de visie van de trainer, de kwaliteit van de spelers het is ongelofelijk dat dit KAN in Nederland
PSV kampioen![]()
ho ho, het is geen randstad publiek.quote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Bayswater het volgende:
Heerenveensupporters kunnen na 14 minuten weer naar huis. Mooi statement.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Bayswater het volgende:
Heerenveensupporters kunnen na 14 minuten weer naar huis. Mooi statement.
Hoezo? Twente kwam ook erg dichtbij hoor.quote:
Ik word kk gek van jouquote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Twente kwam ook erg dichtbij hoor.
AC Milan - Liverpool.
Enzovoort.
![]()
Weet je wel waar dat ligt?quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Elusive het volgende:
[..]
ho ho, het is geen randstad publiek.
Gemeente Eindhoven.quote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef muzas het volgende:
Wie betaald dat geld voor die doelpunten eigenlijk?
PSV zie ik niet als concurrent.quote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij straks nog maar 1 als het goed is
Dankjewel, wel weg blijven he?quote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga wel weg.
Niet huilen als het nog 4-3 wordt
De eredivisie geloof ikquote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef muzas het volgende:
Wie betaald dat geld voor die doelpunten eigenlijk?
Concurrenten zijn gelijk niveau, PSV is oppermachtig. Ik kan begrijpen waaromquote:Op zondag 18 december 2011 17:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]
PSV zie ik niet als concurrent.
Sowieso luisteren naar wat ajacied422 zegtquote:
geeft niet jongen, lekker rebels tegen PSV blijven posten, laat jezelf niet kennen!! jij bent Ajax in hart en nieren!11quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Twente kwam ook erg dichtbij hoor.
AC Milan - Liverpool.
Enzovoort.
![]()
Origineelquote:
Ajax werd toen kampioen jaquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Elusive het volgende:
[..]
over 10 jaar kan jij dan ook mee praten over het machtige team uit 2010/2011
Je zou wegblijven manquote:
Hij is pas 10, de kans dat ie het onthoud is al kleinquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Elusive het volgende:
[..]
geeft niet jongen, lekker rebels tegen PSV blijven posten, laat jezelf niet kennen!! jij bent Ajax in hart en nieren!11
maar ondertussen wel genieten van deze wedstrijd en ondertussen blijft de complete dominantie van het oppermachtige PSV voor altijd op je netvliezen gebrand
HHAHAHAHAHAAH!!!!!quote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Buitendam het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door de gemeente Eindhoven. Als we het zelf gaan roepen moet de lol er wel snel af zijn.
ik wou toch even lachen om die postfaalquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 minuut 47 seconden weggeweestDoe je goed.
faal.quote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Elusive het volgende:
[..]
geeft niet jongen, lekker rebels tegen PSV blijven posten, laat jezelf niet kennen!! jij bent Ajax in hart en nieren!11
maar ondertussen wel genieten van deze wedstrijd en ondertussen blijft de complete dominantie van het oppermachtige PSV voor altijd op je netvliezen gebrand
Ik kijk nooit naar PSV (uitzondering als ze tegen Ajax spelen)quote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Elusive het volgende:
[..]
klopt, kijk hoe PSV voetbalt, die souplesse vindt je nergens in de eredivisie
de visie van de trainer, de kwaliteit van de spelers het is ongelofelijk dat dit KAN in Nederland
PSV kampioen![]()
Ok nu weer weg.quote:Op zondag 18 december 2011 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wou toch even lachen om die postfaal
Klopt, Heerenveen heeft geen goal gemaaktquote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Klopt, Heerenveen heeft geen goal gemaakt
Nee maar het is ''geen 0-4''. Hij zei ''4-0''.quote:
Als je een ander wel op de vingers kan tikken , moet je zelf ook niet kinderachtig doenquote:
Matige eerste helft idd.quote:Op zondag 18 december 2011 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopelijk wordt de tweede helft nog beter
2-0 toch bij rust?quote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef 3M1N3M het volgende:
10 10 10 Het stond ook 3-0 bij PSV-Feyenoord
quote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
blijf maar proberen jongens
Dikke paint skillsquote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
2-0, je vergist jequote:Op zondag 18 december 2011 17:11 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
3, of vergis ik me met NL-San Marino
Eminem kan je moeder kopen, hij is rijker dat heel jouw straat bij elkaar geak.quote:
huh?quote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had de 0-4 moeten zijnquote:
Weet jij waar z'n straat woont dan?quote:Op zondag 18 december 2011 17:11 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Eminem kan je moeder kopen, hij is rijker dat heel jouw straat bij elkaar geak.
Zit je fijn op die kast, of watquote:Op zondag 18 december 2011 17:11 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Eminem kan je moeder kopen, hij is rijker dat heel jouw straat bij elkaar geak.
Jemoederstraat 666quote:Op zondag 18 december 2011 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet jij waar z'n straat woont dan?
Even fijn als jij in die kast. Wanneer kom je eruit?quote:Op zondag 18 december 2011 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit je fijn op die kast, of wat
Hij is ook 12 ofzoquote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef Elusive het volgende:
[..]
uit deze post moet moet ik constateren dat je taalgebruik veel zegt over je leeftijd![]()
![]()
![]()
Doe niet zo para brotherquote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Wat lul jij? Hij vroeg naar het adres van Eminem?
Nerdje, je faalt kankerhard.
ook over zijn kansloze afkomstquote:Op zondag 18 december 2011 17:15 schreef Elusive het volgende:
[..]
uit deze post moet ik constateren dat je taalgebruik veel zegt over je leeftijd![]()
![]()
![]()
quote:
soort..? er is maar 1 soort, we zijn toch allemaal homo sapien ? want denken in rassen is zoooo 1945quote:
Yepquote:Op zondag 18 december 2011 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Manderveen, gemeente Tubbergen![]()
dat FOK jouw posts verwijderd is wel heel raar ja!quote:
Racisme mag wel?:quote:Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik verwijderde gewoon je bericht.
Ontopic weer.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ontopic weer.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ontopic weer.
Ga, ja vooral nog ff door?quote:[ Bericht 97% gewijzigd door GGMM op 18-12-2011 17:25 (Ga, ja vooral nog ff door.) ]
het is wel een man van de club, iedereen adoreerd hem en het is een echte familie man binnen onze hechte club, iedereen loopt er mee wegquote:
Ik heb op hem gestemdquote:Op zondag 18 december 2011 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey GGMM heeft mod award gewonnen he. Beetje respect voor de kwaliteitsmod.
Pursunelitiequote:Op zondag 18 december 2011 17:27 schreef Elusive het volgende:
[..]
het is wel een man van de club, iedereen adoreerd hem en het is een echte familie man binnen onze hechte club, iedereen loopt er mee weg![]()
Dat zie je niet veel! ...als je naar de BV in Amsterdam kijkt dan lijkt de spelersgroep te bestaan uit van 9/5 kantoor medewerkers zonder personaliteit
Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 18 december 2011 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet het
Heb een jaar voor de gemeente gewerkt
echt heh, en iedere wedstrijd weer...quote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Stil hier, Ajax en Feyenoord trolls hebben niks te doen zeker nu PSV zo schittert.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef Elusive het volgende:
[..]
echt heh, en iedere wedstrijd weer...
Tsja, het mooie spel maakt hun hele lichaam numb zodat typen een zware opgave is.quote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef Elusive het volgende:
mooiste is dat je weet dat ze kijken en dat ze ook genieten van het spel...
maar posten ho maar![]()
maar we weten dat jullie hier zijn hoor
Want in het Ajax of Feyenoordtopic werd wel getrolld vandaag?quote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Stil hier, Ajax en Feyenoord trolls hebben niks te doen zeker nu PSV zo schittert.
Ik geef het toe, het is geweldig wat ik zie. Heerlijk voetbal. Helaas komt het heel weinig voor in Nederland.quote:Op zondag 18 december 2011 17:31 schreef Elusive het volgende:
mooiste is dat je weet dat ze kijken en dat ze ook genieten van het spel...
maar posten ho maar![]()
maar we weten dat jullie hier zijn hoor
iedereen maakt wel eens fouten in hun leven, ook jijquote:Op zondag 18 december 2011 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geef het toe, het is geweldig wat ik zie. Heerlijk voetbal. Helaas komt het heel weinig voor in Nederland.
Eredivisie hangt toch aan elkaar van trollen, wat zou er anders leuk aan zijn behalve een zeldzame mooie wedstrijd.quote:Op zondag 18 december 2011 17:32 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Want in het Ajax of Feyenoordtopic werd wel getrolld vandaag?
Ik bedoel maar te zeggen, nogal domme opmerking als Feyenoord en Ajax ook gewoon goede zeges hebben dit weekend en er dus ook niet getrolld kon worden daaromquote:Op zondag 18 december 2011 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Eredivisie hangt toch aan elkaar van trollen, wat zou er anders leuk aan zijn behalve een zeldzame mooie wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als alle clubs uit de eredivisie nou gewoon eens net zo goed als barca gaan voetballen kan heel dat getroll achterwege blijven, al is het af en toe wel leuk om te doen. Ik zie toch liever goeie wedstrijden.quote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik bedoel maar te zeggen, nogal domme opmerking als Feyenoord en Ajax ook gewoon goede zeges hebben dit weekend en er dus ook niet getrolld kon worden daarom
quote:Op zondag 18 december 2011 17:36 schreef Elusive het volgende:
nou ja, aan het begin van deze wedstrijd werd er snoeihard getrolled door mensen met een bepaalde voorkeur voor een club uit Amsterdam
helaas voor hun was dat feestje snel voorbijJaja nu weten we het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me meteen denken aan Gijp, hopelijk zit ie morgen weer aan de VI-tafelquote:Op zondag 18 december 2011 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
Assaidi gewisseld, komt toch niet langs manolev
Na de winterstopquote:Op zondag 18 december 2011 17:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan Gijp, hopelijk zit ie morgen weer aan de VI-tafel
Aldus 442quote:Op zondag 18 december 2011 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Haha heerenveen zou wel even met 5-2 winnn
Kan gelukkig niet altijd feest zijn daaroquote:Op zondag 18 december 2011 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Haha heerenveen zou wel even met 5-2 winnn
Die is er niet.quote:Op zondag 18 december 2011 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus kom is op matavs anders gooi lens maar in de spits.
Hij doet het niet slecht hoorquote:Op zondag 18 december 2011 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel miljoen heeft hij gekost?quote:Op zondag 18 december 2011 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ach,quote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Geen 15 miljoen iigquote:Op zondag 18 december 2011 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen heeft hij gekost?
Etenstijdquote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Kut. Nu?quote:Op zondag 18 december 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee...
Manchester City - Arsenal.
Dan zijn ze al dik 3 kwartier aan het etenquote:
Weet het niet zeker eigenlijkquote:
-> City - Arsenal. Veel interessanter.quote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
Op 31 augustus 2011 werd op een persconferentie van FC Groningen en in verschillende media bekendgemaakt dat Matavž werd verkocht aan PSV voor een bedrag dat inclusief bonussen op kon lopen tot ¤6.000.000,quote:
niet zoveel als Sulejmaniquote:Op zondag 18 december 2011 17:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen heeft hij gekost?
Blabla, jij kijkt toch alleen maar via teletekstquote:Op zondag 18 december 2011 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
-> City - Arsenal. Veel interessanter.
geen baggerfoto'squote:Op zondag 18 december 2011 17:50 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Willie heeft z'n bril eens goed opgezet voor PSV.
Hipster Williequote:Op zondag 18 december 2011 17:50 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Willie heeft z'n bril eens goed opgezet voor PSV.
niet zo trollen op fokquote:Op zondag 18 december 2011 17:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar we staan nog altijd boven Groningen.
al maken ze er 3... maakt niet zoveel uitquote:
klopt, iets mis mee?quote:Op zondag 18 december 2011 17:52 schreef Zorians het volgende:
ik heb het gevoel dat de meeste clubs liever psv kampioen zien worden
Niets gaat boven Groningen, toch?quote:Op zondag 18 december 2011 17:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar we staan nog altijd boven Groningen.
grappig dat jij spelers beoordeeld op 1 wedstrijd nuquote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Assaidi-Dost-Narsingh beste aanval van Nederland?
Dat is echt een belediging voor Nederland dan.
Die 3 zullen het nooit gaan maken bij een topclub.
Zo is het maar netquote:Op zondag 18 december 2011 17:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niets gaat boven Groningen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |