quote:Op zondag 18 december 2011 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen gaat winnen jongens. wees gerust
HAHAHAHAHAHAHAHA BOEHOEHOEHOEquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Elusive het volgende:
nu snap ik waarom die ajax supporters altijd meeposten in dit topic wanneer PSV aan het voetballen is
Ze willen gewoon graag een kwalitatief goede wedstrijd zien, een wedstrijd van de bovensteplank waar de beste spelers uit de eredivisie aan bod komen.
af een toe posten ze een trolletje hier en daar maar dat doen ze omdat ze nog niet uit de ajax kast durven te komen
geeft niet jongens! kom er voor uit! kom genieten mensen en juich mee met ons PSV
PSV![]()
nu snap ik waarom die ajax supporters altijd meeposten in dit topic wanneer PSV aan het voetballen is
Ze willen gewoon graag een kwalitatief goede wedstrijd zien, een wedstrijd van de bovensteplank waar de beste spelers uit de eredivisie aan bod komen.
af een toe posten ze een trolletje hier en daar maar dat doen ze omdat ze nog niet uit de ajax kast durven te komen
geeft niet jongens! kom er voor uit! kom genieten mensen en juich mee met ons PSV
PSV![]()
Ik huil nog niet hoorquote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA BOEHOEHOEHOE
PSV![]()
PSV speelt gewoon goed, is geen Excelsior of een Az natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef truedestiny het volgende:
Waarom speelt Heerenveen zo tering slecht.
En Lyon wint de CLquote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen gaat nog winnen![]()
![]()
Heerenveen gaat nog winnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon goed, is geen Excelsior of een Az natuurlijk.
Assasi!quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
Tadic waar was je nou
Assasi waarben je nou
Dost waar ben je nou
MANOLEV _-_
toivonen
Heerrrlijk
NAC uit gaat weer het keerpunt worden jaquote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV onder Rutten, na de winterstop, Is niks!
Je bent de wedstrijd wederom niet aan het kijken dusquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Psv speelt goed. Daar kunnen zelfs de trollen niet om heen.
Ik dus ook nietquote:
klopt, kijk hoe PSV voetbalt, die souplesse vindt je nergens in de eredivisiequote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Wilskracht het volgende:
Van mij mag iedereen kampioen worden behalve PSV,
Wie wordt er kampioen PSV dat is nu al bekend.
Jahoor, Gaat nog gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent de wedstrijd wederom niet aan het kijken dus?
Heb je hem ook weerquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:
En iedereen maar PSV afschrijven, Heerenveen topfavoriet. BAM
Daarom zijn ze nu ook allemaal stilquote:Op zondag 18 december 2011 16:59 schreef Noppie2000 het volgende:
En iedereen maar PSV afschrijven, Heerenveen topfavoriet. BAM
En mij maar troll blijven noemenquote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jahoor, Gaat nog gebeuren.
![]()
Prijzen worden nu nog niet verdeeldquote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Elusive het volgende:
[..]
klopt, kijk hoe PSV voetbalt, die souplesse vindt je nergens in de eredivisie
de visie van de trainer, de kwaliteit van de spelers het is ongelofelijk dat dit KAN in Nederland
PSV kampioen![]()
ho ho, het is geen randstad publiek.quote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Bayswater het volgende:
Heerenveensupporters kunnen na 14 minuten weer naar huis. Mooi statement.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:00 schreef Bayswater het volgende:
Heerenveensupporters kunnen na 14 minuten weer naar huis. Mooi statement.
Hoezo? Twente kwam ook erg dichtbij hoor.quote:
Ik word kk gek van jouquote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Twente kwam ook erg dichtbij hoor.
AC Milan - Liverpool.
Enzovoort.
![]()
Weet je wel waar dat ligt?quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Elusive het volgende:
[..]
ho ho, het is geen randstad publiek.
Gemeente Eindhoven.quote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef muzas het volgende:
Wie betaald dat geld voor die doelpunten eigenlijk?
PSV zie ik niet als concurrent.quote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij straks nog maar 1 als het goed is
Dankjewel, wel weg blijven he?quote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, ik ga wel weg.
Niet huilen als het nog 4-3 wordt
De eredivisie geloof ikquote:Op zondag 18 december 2011 17:02 schreef muzas het volgende:
Wie betaald dat geld voor die doelpunten eigenlijk?
Concurrenten zijn gelijk niveau, PSV is oppermachtig. Ik kan begrijpen waaromquote:Op zondag 18 december 2011 17:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]
PSV zie ik niet als concurrent.
Sowieso luisteren naar wat ajacied422 zegtquote:
geeft niet jongen, lekker rebels tegen PSV blijven posten, laat jezelf niet kennen!! jij bent Ajax in hart en nieren!11quote:Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Twente kwam ook erg dichtbij hoor.
AC Milan - Liverpool.
Enzovoort.
![]()
Origineelquote:
Ajax werd toen kampioen jaquote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef Elusive het volgende:
[..]
over 10 jaar kan jij dan ook mee praten over het machtige team uit 2010/2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |