Waarvoor niet dan?quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn wel veel stoffen dan
Maar ach, tot nu toe hield het me slank terwijl ik me volvrat.
Geinig, daar gaat het om. Als ik coke wil, kan ik het op elke straathoek krijgen, maar dat spul blief ik niet.quote:Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je onderhand een weide grazen wil je daarvan iets meekrijgen.
Da's dus bij de Colpatria-toren? Tja, da's centrum dus je krijgt wat je van het centrum kunt verwachtenquote:Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
K7, Calle 24&26, markt waar je cocablaadjes kan kopen
Zo irritant is dat.quote:
Slaapbollen zijn fijnerquote:Op zondag 18 december 2011 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geinig, daar gaat het om. Als ik coke wil, kan ik het op elke straathoek krijgen, maar dat spul blief ik niet.
Ja daar ergens volgens mij. Lijkt me wel lachen, kijken of er iets te scoren valt. Op materieel vlak.quote:Op zondag 18 december 2011 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's dus bij de Colpatria-toren? Tja, da's centrum dus je krijgt wat je van het centrum kunt verwachtenVlakbij de Arena en het Planetarium ook.
Lastigquote:Op zondag 18 december 2011 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eten met aardappels hou ik altijd wel binnen, en brood enzo. Maar pasta niet.
En dat begrijp ik nou niet zo goed. Er zijn hier wel meer mensen die af en toe eens een opmerking maken over het maagd zijn, of in ieder geval over het weinig seks hebben.quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom op man. Er is -altijd- aanleiding.
De indruk die je wekt is dat je een beetje weltschmerz zit te hebben in je huis en vooral niet zit te begrijpen waarom je niet in de smaak valt. Veel positiviteit straal je hier in elk geval niet uit, en je zit nogal snel bij de pakken neer.
Geef gewoon toe dat je niet durft.
Eind januari, begin februari gok ik.quote:Op zondag 18 december 2011 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja daar ergens volgens mij. Lijkt me wel lachen, kijken of er iets te scoren valt. Op materieel vlak.
Wanneer ben jij nou weer in BOG?
Inderdaad. Het is best fijn om te horen dat je een goede vangst hebt gedaan, maar die eeuwige verrassing altijd...quote:Op zondag 18 december 2011 17:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zo irritant is dat.
Aan de ene kant ben je dan trots op je vriendin en denk je dat ze gewoon jaloers zijn.. aan de andere kant voelt het toch kut en denk je "ben ik echt zo lelijk dan?"
Eet smakelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 17:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nu trouwens prei eten, tot later
"Ik hoop dat ik binnen het komende halfjaar seks heb, zoenen zou al mooi zijn"quote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dat begrijp ik nou niet zo goed. Er zijn hier wel meer mensen die af en toe eens een opmerking maken over het maagd zijn, of in ieder geval over het weinig seks hebben.
Maar als ik dat eens zeg is, heb ik meteen weinig positiviteit? Dan zeg ik het gewoon niet meer
Top, dat wordt hem dan.quote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Eind januari, begin februari gok ik.
Colpatriatoren is trouwens open in het weekend, kun je naar het panorama bovenin. Leuk om eens te proberen.
Laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
We kunnen het gewoon compenseren met onze persoonlijkheid.
De opmerking zelf maakt niks uit. Maar ik heb jou nog nooit één van de gegeven tips in de praktijk zien brengen. Alles wijs je af. Dan ben je een schijtbak, of je vindt het eigenlijk niet zo'n probleem. Jouw keuze. Feit is dat het je niet aan komt waaien en dat jij diegene bent die iets moet doen om ervoor te zorgen dat je wel in de wind komt te staan.quote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dat begrijp ik nou niet zo goed. Er zijn hier wel meer mensen die af en toe eens een opmerking maken over het maagd zijn, of in ieder geval over het weinig seks hebben.
Maar als ik dat eens zeg is, heb ik meteen weinig positiviteit? Dan zeg ik het gewoon niet meer
Het is de manier waarop je het erover hebt, en het afwijzen van allerlei tips omdat je eigenlijk gewoon een gebrek aan zin/lef hebt.quote:Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
De "ja, maar"-houding.quote:Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is de manier waarop je het erover hebt, en het afwijzen van allerlei tips omdat je eigenlijk gewoon een gebrek aan zin/lef hebt.
Anderen mensen zijn trouwens ook wel eens aangesproken over dat ze niet zo negatief moeten doen enzo, dus voel je vooral niet uitgezonderd het gaat nu alleen toevallig over jou omdat jij nu degene was die het zichzelf moeilijk blijft maken.
Daar maak ik mijzelf ook schuldig aanquote:
Klopt, doe er wat aan zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 december 2011 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar maak ik mijzelf ook schuldig aan
Het is zo jammer dat je een compliment gelijk laat volgen door een mindere opmerking, anders had deze post op mijn koelkast gegaanquote:Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat hij zijn best doet. En hij heeft een veel langere weg te gaan dan jij.
Inderdaad. Het is altijd de boze buitenwereld die schuld heeft aan hun maagd-zijn. Onzin. Het probleem en de oplossing liggen in jezelf, als je gewoon durft te breken met je vaste gewoontes. Als je dat niet durft, dan heb je bij voorbaat verloren.quote:
Pics van je koelkast!quote:Op zondag 18 december 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat je een compliment gelijk laat volgen door een mindere opmerking, anders had deze post op mijn koelkast gegaan
Gasten die zo denken maaien half Luik neer.quote:Op zondag 18 december 2011 17:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is altijd de boze buitenwereld die schuld heeft aan ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |