Mijn bed slaapt nabij Arnhem.quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef Laysa het volgende:
Waar woont jouw huis Enneacanthus_Obesus?
Die van ons ook.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn bed slaapt nabij Arnhem.
Das vlakbij ons....die van ons in Nijmegenquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn bed slaapt nabij Arnhem.
Whehehehequote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kunnen we daar eens een meet organiseren.. Als jij preekt in de Grote Kerk, ofzo..
Gezellig!quote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das vlakbij ons....die van ons in Nijmegen
Voller dan een meubelwinkel op een koopzondag.quote:
Ik ben een verdwaalde brabander in de achterhoek tussen de superboerenquote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gezellig!
Nog meer mensen uit deze regio?
Ik verband ketters als hobby.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
Maar D_K, ik moet het toch even vragen, ben je werkelijk zo kerkelijk georienteerd in je dagelijks leven?
Brabanders en tukkers, de gezelligste mensen van het land.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Ik ben een verdwaalde brabander in de achterhoek tussen de superboeren
Ja zoiets dacht ik al.quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verband ketters als hobby.
Nee, ik zit wat meer links...oei wat zeg ik nuquote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gezellig!
Nog meer mensen uit deze regio?
Ja, in Overijsselquote:Op zondag 18 december 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij woont toch ergens rechts op de kaart?
quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verband ketters als hobby.
Leuke mensen daar. Gezellig en gastvrij.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Ik ben een verdwaalde brabander in de achterhoek tussen de superboeren
Je woont gewoon bij ons in de buurt en je zegt dat nietquote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik zit wat meer links...oei wat zeg ik nu
Ik woon op het diepste punt van Nederland. Als de zondvloed-let je op D_K-komt ben ik het haasjequote:Op zondag 18 december 2011 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je woont gewoon bij ons in de buurt en je zegt dat niet
Ik woonde ooit in de zee. Maar ik had een spons als buurman die nogal wat herrie maakte.quote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil bij de zee wonen
Lijkt me zo lekker rustig. De hele dag naar het water kijken.
Ik woonde ook naast je!quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de zee. Maar ik had een spons als buurman die nogal wat herrie maakte.
Googlethebooglequote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik woon op het diepste punt van Nederland. Als de zondvloed-let je op D_K-komt ben ik het haasje
Octo?quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik woonde ook naast je!
In die steen
Bob?quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de zee. Maar ik had een spons als buurman die nogal wat herrie maakte.
Bekend en beruchtquote:Op zondag 18 december 2011 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik woon in het groene hart waar Tristan ook woonde, bekend winkelcentrum heeft het
Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag. Hier hebben we een zeven maanden oude kitten die denkt dat er snoepjes verstopt zitten in de piek.quote:Op zondag 18 december 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Oh, kerstverlichting hier doet het al niet meer.
Met dank aan onze nieuwste kat
Dan is je boom binnen een week van alle naalden ontdaanquote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag. Hier hebben we een zeven maanden oude kitten die denkt dat er snoepjes verstopt zitten in de piek.
Plantenspuit!quote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag. Hier hebben we een zeven maanden oude kitten die denkt dat er snoepjes verstopt zitten in de piek.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie naar zee geweest.. Tevens gecombineerd met mijn jaarlijkse bezoek aan Castlefest..quote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil bij de zee wonen
Lijkt me zo lekker rustig. De hele dag naar het water kijken.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Laysa het volgende:
Die katten op hun zij flippen ála Cesar milan
Nee dat is de buurman aan de andere kant. Ik woon naast die ananas.quote:
Dat heb ik met bossen.. kom helemaal tot rust in een mooi bos. De stilte, het ruisen van de bladeren, de geur, de zachte grond.quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie naar zee geweest.. Tevens gecombineerd met mijn jaarlijkse bezoek aan Castlefest..
Ik heb echt het idee dat ik aan een acculader lig als ik daar ben. Ik voel me zo goed bij de zee.
Behalve dat je in de kroeg geen x-men kan kijken en dat dit contact veel fijner isquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier. Alsof we in de kroeg zitten met elkaar
Pas de Gluhwijn eens doorquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier. Alsof we in de kroeg zitten met elkaar
quote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Behalve dat je in de kroeg geen x-men kan kijken en dat dit contact veel fijner is
Octo is echt het meest geniale karakter in Sponge Bob..quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik woonde ook naast je!
In die steen
X-men. Heb je een favoriet? Ik vind alleen Juggernaut, want dat is tenminste geen smerige mutant.quote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Behalve dat je in de kroeg geen x-men kan kijken en dat dit contact veel fijner is
`Die stem alleen alquote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Octo is echt het meest geniale karakter in Sponge Bob..
Zee, altijd mooi. Maakt niet uit wat voor weer het is. Woon er gelukkig vlakbij, dus ga vaak naar het strand.quote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan bij de zee echt de hele dag zitten kijken naar de golven.
En als de nacht valt naar het geluid van de golven luisteren.
Heerlijk
Kurt! (nightcrawler)quote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
X-men. Heb je een favoriet? Ik vind alleen Juggernaut, want dat is tenminste geen smerige mutant.
Vieze mutant! Vlek op Gods creatie!quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vieze mutant! Vlek op Gods creatie!
Ik heb het voordeel in een bosrijk gebied te wonenquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik met bossen.. kom helemaal tot rust in een mooi bos. De stilte, het ruisen van de bladeren, de geur, de zachte grond.
Als we in de vakantie van woning ruilen, hebben we allebei een gratis vakantiequote:Op zondag 18 december 2011 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zee, altijd mooi. Maakt niet uit wat voor weer het is. Woon er gelukkig vlakbij, dus ga vaak naar het strand.
Daarom is Juggernaut ook het beste. Dat is geen mutantquote:
Mutanten zijn cool ja!quote:Op zondag 18 december 2011 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom is Juggernaut ook het beste. Dat is geen mutant
Alleen als ze door God geschapen zijn i.p.v. gecreëerd!quote:
Ik een hele grote ik ben geboren met een slurf van voren. Ik kan er koekjes en pinda's mee van de grond rapen o.a.quote:Op zondag 18 december 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zelf ook een kleine mutatie.![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen als ze door God geschapen zijn i.p.v. gecreëerd!
Haha.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik een hele grote ik ben geboren met een slurf van voren. Ik kan er koekjes en pinda's mee van de grond rapen o.a.
Ik kan er een blikje bier mee openen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik een hele grote ik ben geboren met een slurf van voren. Ik kan er koekjes en pinda's mee van de grond rapen o.a.
Blijf van me slurf! Het is geen kinder-speelgoed en het puntje is uiterst gevoelig!quote:Op zondag 18 december 2011 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan er een blikje bier mee openen.
Dat kunnen de meiden bij de Bananenbar ook, dus dat is niet zo uniekquote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bier is ook niks voor kinderenquote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blijf van me slurf! Het is geen kinder-speelgoed en het puntje is uiterst gevoelig!
Bananenbar?quote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kunnen de meiden bij de Bananenbar ook, dus dat is niet zo uniek
omg.. nooit gehoord van de bananenbar?quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bananenbar?
Ze serveren alleen bananen?
Nee, is dat net zoiets als de pompoen-bar maar dan voor amateurs?quote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
omg.. nooit gehoord van de bananenbar?
Onder andere. Die dames kunnen zelfs zonder dat hulpmiddel van D_K van alles met hun dingesquote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bananenbar?
Ze serveren alleen bananen?
Neequote:Op zondag 18 december 2011 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
omg.. nooit gehoord van de bananenbar?
Word veel gebruikt als locatie voor een vrijgezellenfeest, om de leuke dames en hun show van erotische handelingen met etenswaar.quote:
Het is een soort striptease-bar waar de dames op de bar kunstjes doen. Ja, daarmee. Bananen verdwijnen spoorloos, dat soort kunstjes.quote:
Toch.. als je het zo verteld lijkt het niet leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een soort striptease-bar waar de dames op de bar kunstjes doen. Ja, daarmee. Bananen verdwijnen spoorloos, dat soort kunstjes.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Word veel gebruikt als locatie voor een vrijgezellenfeest, om de leuke dames en hun show van erotische handelingen met etenswaar.
Van horen zeggen hoor
Oh zo,quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is een soort striptease-bar waar de dames op de bar kunstjes doen. Ja, daarmee. Bananen verdwijnen spoorloos, dat soort kunstjes.
Nee, vind het ook niet zo bi, maar het schijnt er wel altijd stampvol te zijn. Veel vrijgezellenfeestjes beginnen of eindigen daar.quote:Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch.. als je het zo verteld lijkt het niet leuk om naar te kijken.
Moet je eens naar de pompoen-bar gaan. Je kan een gat maken in een pompoen, maar je kan ook een pompoen in een gat duwenquote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen nog een meet organiseren in A'dam?quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die pompoen mag je ook weer uit dat gat eten, zoals in de bananen-bar?quote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je eens naar de pompoen-bar gaan. Je kan een gat maken in een pompoen, maar je kan ook een pompoen in een gat duwen
Maar waarom zou je dat wíllen?quote:Op zondag 18 december 2011 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je eens naar de pompoen-bar gaan. Je kan een gat maken in een pompoen, maar je kan ook een pompoen in een gat duwen
Ik sta op de 'misschien' lijst.quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen nog een meet organiseren in A'dam?
Ik eet graag pompoensoepquote:
zit vlakbij het sexmuseum geloof ik dus als je wilt gaan.quote:Op zondag 18 december 2011 16:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja, we gingen nog een meet organiseren in A'dam?
Zeker weten.quote:Op zondag 18 december 2011 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
zit vlakbij het sexmuseum geloof ik dus als je wilt gaan.Maar er zijn denk ik wel leukere kroegen daar.
Ik heb liever een banaan dan een kopje koffiequote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten.
Kroegen en koffieshops zover het oog reikt. Allemaal leuker en gezelliger dan de Bananenbar.
skeeters ofzoiets is leuk?quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker weten.
Kroegen en koffieshops zover het oog reikt. Allemaal leuker en gezelliger dan de Bananenbar.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag het ook een schultenbrau zijn?![]()
Wacht, moet ik even opstaan van het kratje
Chupito Shooters. Vlakbij het Leidseplein. Die hebben volgens mij wel 100 mixjesquote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
skeeters ofzoiets is leuk?
Of shooters heet het.![]()
klinkt goedquote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chupito Shooters. Vlakbij het Leidseplein. Die hebben volgens mij wel 100 mixjes.
En dus? Die hebben geen poezen en ik ben een dierenliefbeffer! Op naar de bananenbar!quote:Op zondag 18 december 2011 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Chupito Shooters. Vlakbij het Leidseplein. Die hebben volgens mij wel 100 mixjes.
Ga je in je kazuifel of hoe heet dat, kavuizel als we daar heen gaan? En dan een groot kruis op de borst. Past wel bij de bananenbar, dat is daar hét thema..kruizenquote:Op zondag 18 december 2011 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Die hebben geen poezen en ik ben een dierenliefbeffer! Op naar de bananenbar!
Dat is een soort overhemd. Ik ga mijn mijn witte soutane met zwarte kraagquote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je in je kazuifel of hoe heet dat, kavuizel als we daar heen gaan? En dan een groot kruis op de borst. Past wel bij de bananenbar, dat is daar hét thema..kruizen
Gaat de kardinaal op 'kruis'tocht?quote:Op zondag 18 december 2011 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dus? Die hebben geen poezen en ik ben een dierenliefbeffer! Op naar de bananenbar!
Geen tocht, daar krimt het kruis vanquote:Op zondag 18 december 2011 16:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gaat de kardinaal op 'kruis'tocht?
quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen tocht, daar krimt het kruis van
quote:Op zondag 18 december 2011 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen tocht, daar krimt het kruis van
Mooi!quote:
In Leiden heb je ook zoiets, donderavond live muziek, super donkerbruine kroeg.. was altijd gezellig.quote:Op zondag 18 december 2011 18:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mooi!
Vroeger had je een mooie jazzclub in Arnhem.. En daarvoor George's Jazzcafé, maar ja... Verleden tijd, helaas.
Ja, die. En Otis Redding, Wilson Pickett, Percy Sledge, Smokey Robinson,Solomon Burke. Die vind ik nog wat beter dan de Four Tops.quote:Op zondag 18 december 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Four Tops en dat soort foute muziek?
En deze:quote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die. En Otis Redding, Wilson Pickett, Percy Sledge, Smokey Robinson,Solomon Burke. Die vind ik nog wat beter dan de Four Tops.
Hoe higher je bent, hoe dichter bij de Hemel :pquote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Allemaal liedjes over drugs?
Nou ja, dat celibaat zal ook niet meevallen.
Dat is een waarheid als eenquote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe higher je bent, hoe dichter bij de Hemel :p
Die heb ik live in de arena een keer meegemaakt.. dat was me het feestje wel!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik live in de arena een keer meegemaakt.. dat was me het feestje wel!
Goedemorgen
Ja Cypress Hill, Eminem, Xzibit, Snoop Dogg, D12 .. was behoorlijk hoog op de coolmeterquote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
oh cool! Het laatste grote concert wat ik zag was van Roger Waters.
[..]
Volgens mij word ik ziekquote:Op maandag 19 december 2011 11:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey, leuk dat je er weer bent!
Goeiemorgen, deze prachtige maandagmorgen. Hoe is het?
Pas ziek geweest... en eerlijk gezegd nog niet helemaal hersteld, maar ja... Het moet maar weer. Ze hebben me kennelijk gemist, want ik ben nog niet begonnen of ik word doodgegooid met invalwerk..quote:Op maandag 19 december 2011 11:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Volgens mij word ik ziekMaar voor de rest is alles goed
Hoe is het met jou?
Dat is van de haarverfquote:Op maandag 19 december 2011 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet nu waarom jouw witte soutane een zwarte kraag heeft
Tetten!quote:
Timing!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:06 schreef Bastard het volgende:
@Miss_v heel veel cute kattenfilmpjes Leuke dierenfilmpjes
Die kat heerlijk met zn kop onder de kraanquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:12 schreef MissVanity het volgende:
Er staan echt leuke bij! Vooral die kat die aan het eten is
Deze spreekt ook echt aan....quote:
Ja.. ook erg mooi. Het butterfly effect en toeval bij elkaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:15 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Deze spreekt ook echt aan....
De storm komt.quote:
Uhuh.quote:
quote:
De GGZ heeft weer meer plaatsen beschikbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:45 schreef Bastard het volgende:
Heel TRU.. en BNW ook zijn wat stiller de laatste tijd denk ik.
Dat, of het internet ligt er uit op de gesloten afdelingquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
De GGZ heeft weer meer plaatsen beschikbaar
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat, of het internet ligt er uit op de gesloten afdeling
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hier was al geen kut te doen, maar nu exchange eruit ligt ( al hele dag ) krijg ik ook geen mail meer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:05 schreef Laysa het volgende:
Hier lag het internet er ook uit daarstraks...paniek!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is half-open hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Beyonce, altijd goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, dat heeft geholpen![]()
Okee, geen Kerst dan
Wat moet het voorstellen?quote:
Nee haha.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:35 schreef Ferdo het volgende:
Wat moet er nog aan gebeuren? Moeten de stroop, het cadeautje en de behanglijm er nog in?![]()
Details? Zo uitgebreid waren mijn surprises vroeger nooitquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee haha.
Het cadeautje moet er nog in, dan nog wat details maken
Ik heb al een mercedes logo gemaakt van lood staafjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Details? Zo uitgebreid waren mijn surprises vroeger nooit
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb al een mercedes logo gemaakt van lood staafjes.
Verder ga ik nog wat kleinere logo's maken van aluminiumfolie, ga ik de wielen wat gedetailleerder maken, ga ik wat foto's plakken op de voorruit van wie er achter het stuur zit ()
Dat soort dingen
Klinkt als een verzuurde docentquote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen!
De dag begint goed! Zojuist gehoord van een docent dat HBO studenten veel reguliere woorden niet kennen, zoals 'sympathiek'. En dat zijn dan derdejaars rechtenstudenten, die komen in een beroep terecht waar communicatie toch heel belangrijk is..
Waar moet het heen met Nederland?
En dan krijgen ze enquêtes voorgelegd, waarin gevraagd wordt of de docent wel didactisch goed bezig is. Alsof studenten daar over kunnen oordelen en en daarbij heb je dikke kans dat ze dat woord niet eens kennen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt als een verzuurde docent
Vaak is het juist andersom, HBO'ers zijn in de theorie heel scherp, regeltjes stampen en een uitgebreid vocabulair maar zet je ze in de praktijk neer hebben ze ineens 2 linker handen.
Dus doen ze niks, maar hebben ze wel een grote bek daar komt het op neer.
Geen idee, misschien komt het door de snelle verbastering van onze taal.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
geen idee.. Ik vond haar niet bitter overkomen..
Een aantal jaren geleden was het idd zo als jij zei.
Ik ken de huidige stand van zaken niet, trouwens.
Ik heb wel meer alarmerende berichten gehoord over de taalbeheersing van studenten..
[..]
Ja, ik kan me ook berichten herinneren van niet zo heel lang geleden over PABO-studenten, die qua reken- en taalvaardigheid zich nét konden meten met de gemiddelde leerling van groep acht. En dat moet dan de nieuwe generatie docenten worden.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
geen idee.. Ik vond haar niet bitter overkomen..
Een aantal jaren geleden was het idd zo als jij zei.
Ik ken de huidige stand van zaken niet, trouwens.
Ik heb wel meer alarmerende berichten gehoord over de taalbeheersing van studenten..
Volgende keer beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben trouwens niet aangenomenWat een kutbaan zeg
Volgens mij kon ik niet eens verbergen dat ik het een kutbaan vond. Aan de telefoon klonk het een stuk beter!
Jammer... Toch al beroerd dat je de decembermaand moet doorkomen met minder inkomen..quote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef MissVanity het volgende:
Volgens mij kon ik niet eens verbergen dat ik het een kutbaan vond. Aan de telefoon klonk het een stuk beter!
He shit.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef MissVanity het volgende:
Een kennisje van me smste van de zomer dat ze geslaagT was voor haar havo-eindexamen..quote:Op woensdag 21 december 2011 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, misschien komt het door de snelle verbastering van onze taal.
Me telefoon, ns even kijken, etc
T's en D's heb ik ook hekel aan, ik ben ook te oud om dat nog te lerenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een kennisje van me smste van de zomer dat ze geslaagT was voor haar havo-eindexamen..
Gevolg van decennialang bezuinigen op het onderwijs, denk ik.
Maar zo moeilijk is dat toch echt niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
T's en D's heb ik ook hekel aan, ik ben ook te oud om dat nog te leren
Geen idee, iets met een kofschip en vertik het nu ook gewoon!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar zo moeilijk is dat toch echt niet?
Of het FOK!schaap.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een kofschip en vertik het nu ook gewoon!
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jammer... Toch al beroerd dat je de decembermaand moet doorkomen met minder inkomen..
Je krijgt er wel een Victoriaans gevoel van, dat dan weer wel. Kun je Charlens Dickens films bekijken terwijl je de verwarming een paar graden lager zet en geniet van een pover kerstmaal enzo.
Anders organiseren we wel een actie: 'help Missy de winter door.' Sturen we voedselhulp enzo.
In ieder geval heb je nog wat onder de kurk
Maar zonder gekheid, het komt heus wel goed. In Januari krijg je vast een nieuwe baan.
Dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar als je me graag de winter door helpt. Mooie schoenen zijn altijd goed
Ik solliciteer gewoon door. Thuiszitten hangt me flink de keel uitZo saai!
Dus daar heeft ze niks aan zeg maarquote:Op woensdag 21 december 2011 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen!
Hmm... ik heb kort geleden 4 vuilniszakken vol schoenen weggegooid.. Erfenis van mijn ex.
Ja zonde he?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus daar heeft ze niks aan zeg maar
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 12:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja zonde he?
Moeten we iets anders verzinnen om Missy de winter door te helpen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja zonde he?
Moeten we iets anders verzinnen om Missy de winter door te helpen.
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 13:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)redder_buiten__.html
Jammer zeg, dat die baan zo tegenvalt, het leek zo leukquote:Op woensdag 21 december 2011 12:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar als je me graag de winter door helpt. Mooie schoenen zijn altijd goed
Ik solliciteer gewoon door. Thuiszitten hangt me flink de keel uitZo saai!
Nog nooit van ene Kelly gehoord die kledingliedjes maakt.. Is dat erg?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer zeg, dat die baan zo tegenvalt, het leek zo leuk![]()
Ik weet je schoenmaat niet, dus ipv een paar schoenen dit linkje![]()
Nee hoor, dit zijn echt liedjes-nou ja liedjes, kreten-voor de fashionata onder onsquote:Op woensdag 21 december 2011 14:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nog nooit van ene Kelly gehoord die kledingliedjes maakt.. Is dat erg?
ik wil geen ijstijdquote:Op woensdag 21 december 2011 12:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaIk kom de winter wel door hoor
Volgend jaar op deze dag begint de ijstijdIk voel het aan mijn water
Poe.. Dat is een pak van mijn hart. Ik kan rustig onder mijn steen blijven liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zijn echt liedjes-nou ja liedjes, kreten-voor de fashionata onder ons
Wat een geweldig liedjequote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer zeg, dat die baan zo tegenvalt, het leek zo leuk![]()
Ik weet je schoenmaat niet, dus ipv een paar schoenen dit linkje![]()
Ik geloof niet dat er veel wetenschappelijk bewijs is voor de theorie dat er volgend jaar een ijstijd begintquote:Op woensdag 21 december 2011 14:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
ik wil geen ijstijd
IJsthee is tot daaraan toe.. Maar verder ben ik vooral een zomerkind.
Net als die barre winter die ons voorgespiegeld werdquote:Op woensdag 21 december 2011 15:37 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel wetenschappelijk bewijs is voor de theorie dat er volgend jaar een ijstijd begint
Kan nog komen toch?? Ik wil een strenge winter!!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net als die barre winter die ons voorgespiegeld werd
Ik ook! Lekker door de sneeuw lopen, schaatsen. Daarna hete chocolademelk en gluweinquote:Op woensdag 21 december 2011 15:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kan nog komen toch?? Ik wil een strenge winter!!
Schaatsen! Ik heb nog blaren van de vorige keerquote:Op woensdag 21 december 2011 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook! Lekker door de sneeuw lopen, schaatsen. Daarna hete chocolademelk en gluwein
Dat moeten dan beste blaren geweest zijn als je er nu nog last van hebtquote:Op woensdag 21 december 2011 15:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Schaatsen! Ik heb nog blaren van de vorige keer
Ik heb ook regelmatig kapotte hakken van nieuwe pumpsquote:Op woensdag 21 december 2011 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moeten dan beste blaren geweest zijn als je er nu nog last van hebt![]()
De laatste blaren die ik had waren van, jawel, nieuwe schoenen met heel hoge hakken. Maar ik had het er voor over , want zo mooi
En ook meteen Zalando links hequote:Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig kapotte hakken van nieuwe pumpsWat we allemaal wel niet over hebben voor schoenen
Ja, maar ja, vrouwen en schoenen hequote:Op woensdag 21 december 2011 15:56 schreef Bastard het volgende:
Begrijp ik ook niet.. schoenen voor maandag, schoenen voor mooi weer, schoenen voor de boodschappen, schoenen voor autorijden, schoenen om te lopen, schoenen om mee te rennen.
Ik heb gewoon een paar schoenen
Logica gaat gelukkig geheel aan mij voorbij.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar ja, vrouwen en schoenen he
Jij hoeft dan ook niet op hoge hakken te lopenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Logica gaat gelukkig geheel aan mij voorbij.
Vrouwen hoeven dat ook niet perse, trouwens, de meeste vrouwen op hakken kunnen er eigenlijk niet eens op lopenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook niet op hoge hakken te lopen
Je moet ook oefenenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven dat ook niet perse, trouwens, de meeste vrouwen op hakken kunnen er eigenlijk niet eens op lopen
Nou, zal het eens proberen dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet ook oefenen
en nee, het moet niet, maar hakken dóen wat met je
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:58 schreef mousy31 het volgende:
Hoi hoi
wat gaan jullie snel zeg k kan de slowchat niet bijhouden
k heb weer eens bronchitis en k moest net zo hoesten dat ik maar uit bed ben gegaan
gister ff bij de huisarts geweest gevolg nieuwe penicilline kuur +prednison en flink puffen ( nee k krijg geen baby haha)
fijne dag allemaal
Sterkte meis! Ik hoop dat je je snel beter voelt.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:58 schreef mousy31 het volgende:
Hoi hoi
k heb weer eens bronchitis en k moest net zo hoesten dat ik maar uit bed ben gegaan
gister ff bij de huisarts geweest gevolg nieuwe penicilline kuur +prednison en flink puffen ( nee k krijg geen baby haha)
fijne dag allemaal
Lekkerquote:
Wat voor porno was het dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:20 schreef Bastard het volgende:
Net een stuk software geherinstalleerd bij een klant omdat een stagiare een aantal pc's had gesloopt door vermoedelijk het downloaden van porno.
-Lol, Wut?
-Ja.. en het was nog een meisje ook
Het gaat over porno en de kerkelijke instanties komen ook weer kijken hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 10:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor porno was het dan?
Tuurlijk. Ik ben voorzitter van de commissie Reetman. Ik moet eerst alles bekijken en dan maak ik er een rapport van.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het gaat over porno en de kerkelijke instanties komen ook weer kijken hoor
Achso. Nee ik weet niet welke porno pc's laat crashen. Moet heftige geweest zijn!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben voorzitter van de commissie Reetman. Ik moet eerst alles bekijken en dan maak ik er een rapport van.
Heb je koorts, misschien?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
LekkerDaar zou ik wel een trucje op kunnen
Hoezo? Dat is toch een lekker ding? Mooi strak broekjequote:Op donderdag 22 december 2011 10:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb je koorts, misschien?
Tja, dat is ook het enige dat strak is aan dat lijf.. Maar goed, het kan natuurlijk, dat je van dat lichaamstype houdtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch een lekker ding? Mooi strak broekje![]()
Ik heb wel een beetje migraine...
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tja, dat is ook het enige dat strak is aan dat lijf.. Maar goed, het kan natuurlijk, dat je van dat lichaamstype houdt
Het zit je ook niet mee he.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:58 schreef mousy31 het volgende:
Hoi hoi
fijne dag allemaal
Verkouden en hoofdpijnquote:Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Stomme verpleeg(sters) hier![]()
Hoe is het met jullie?
Zijn jullie ook snibverbouden?
Het zijn wel heerlijke zachte types ja. Een mega-knuffelbeer. Tja, alles heeft zijn charme, dat is een mooie insteek.. eh, instelling.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaLekker blubberig. Je kan die man als kussen gebruiken! Handig toch?
Wat mankeert er aan de verpleegsters?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:04 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Stomme verpleeg(sters) hier![]()
Hoe is het met jullie?
Zijn jullie ook snibverbouden?
Alleen die hakken, dat verpest het zoquote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het zijn wel heerlijke zachte types ja. Een mega-knuffelbeer. Tja, alles heeft zijn charme, dat is een mooie insteek.. eh, instelling.
Dit soort mannen gaat nog populair worden... En ik mijn best maar doen om mijn sixpack niet in een bierfust te laten veranderen...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen die hakken, dat verpest het zo
Nee johquote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen die hakken, dat verpest het zo
Is Derren Brown van de baan?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee johDat maakt het nog aantrekkelijker
!!
[ afbeelding ]
Deze man vind ik toch net iets knapper
Nee, is helemaal mijn type niet. Te glad. Te mooi.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee johDat maakt het nog aantrekkelijker
!!
[ afbeelding ]
Deze man vind ik toch net iets knapper
Nee!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is Derren Brown van de baan?
Ik hou van vrouwen die niet eenkennig zijn.. Die snappen mannen die een beetje meidengek zijn, tenminste.quote:
... als kiespijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef MissVanity het volgende:
Verkouden en hoofdpijnWinter
Ik mis alleen de sneeuw nog.
Ik ook. Ben dan ook blij dat het ook zo is, tot 4 januariquote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat mankeert er aan de verpleegsters?
Ik ben er net overheen.. Ik heb geen zin meer om te werken. Ik zou zo graag een paar weken zo rond de kerst vrij willen zijn, maar ja.. Niet klagen, maar dragen.
Eerst een afspraak niet nakomen, en dan op mij gaan mopperen dat ik het gedaan had.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan de verpleegsters?
Ik ben er net overheen.. Ik heb geen zin meer om te werken. Ik zou zo graag een paar weken zo rond de kerst vrij willen zijn, maar ja.. Niet klagen, maar dragen.
Hoi!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eerst een afspraak niet nakomen, en dan op mij gaan mopperen dat ik het gedaan had.
De verpleger die achter haar stond die gaf mij nog gelijk ook
Hoi![]()
Preciesquote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoi!
Dat is niet correct inderdaad.
Maar ja, je hebt van de mensen..
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Precies![]()
Die verpleger hoort gewoon z'n collega te steunen.
Gemeeeeeeen!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Precies![]()
Die verpleger hoort gewoon z'n collega te steunen.
Misschien hier FOK!kers helpen FOK!kers eens proberen Summerbird?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef summer2bird het volgende:
Iemand die nog een hangmat heeft die hij/zij niet meer gebruikt?
Of een schommel?
Mijn psychologe zegt dat ik een hangmat of een schommel moet hebben, zodat ik mezelf rustig kan maken. Maar die dingen zijn zo duur
Goeie!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien hier FOK!kers helpen FOK!kers eens proberen Summerbird?
En goedemorgen allemaal. Nou ja, allemaal
Duur ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef summer2bird het volgende:
Iemand die nog een hangmat heeft die hij/zij niet meer gebruikt?
Of een schommel?
Mijn psychologe zegt dat ik een hangmat of een schommel moet hebben, zodat ik mezelf rustig kan maken. Maar die dingen zijn zo duur
Ik moet er ook een standaard bijhebben, omdat ik 'm nergens (mag) ophangenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:37 schreef R0N1N het volgende:
Môguh.
Zo maar eens de laatste kerst kadootjes kopen.
[..]
Duur ?
Dat hangt helemaal van jezelf af. Voor ¤8,50 heb je al een Mini Hammock. (Mini slaat op hoe klein die op te rollen is (vuistgrote)).
zoiets heb je dan:
[ afbeelding ]
Heb 'm zelf al dik 20 jaar
Aah. Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik moet er ook een standaard bijhebben, omdat ik 'm nergens (mag) ophangen
En die standaarten zijn zo duur, die doeken heb je al heel goedkoop
Hee, werken jij en ik in hetzelfde pand?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:48 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Warmer dan hier binnen op kantoor.
Geen tijd om ziek te zijn he. Beterschap & een voorspoedig herstel dan maar als kerstwens voor jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:43 schreef mousy31 het volgende:
Hoi hoi
wil jullie alvast hele fijne feestdagen wensen.
ben nog steeds ziek maar we zien t wel
knuffels
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vanavond is het kerstavon-avond.. Eigenlijk best bijzonder, is het niet?
Verschrrrrikkelijk oudquote:
Die is leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |