quote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Behalve dat je in de kroeg geen x-men kan kijken en dat dit contact veel fijner is
Octo is echt het meest geniale karakter in Sponge Bob..quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik woonde ook naast je!
In die steen
X-men. Heb je een favoriet? Ik vind alleen Juggernaut, want dat is tenminste geen smerige mutant.quote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Behalve dat je in de kroeg geen x-men kan kijken en dat dit contact veel fijner is
`Die stem alleen alquote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Octo is echt het meest geniale karakter in Sponge Bob..
Zee, altijd mooi. Maakt niet uit wat voor weer het is. Woon er gelukkig vlakbij, dus ga vaak naar het strand.quote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan bij de zee echt de hele dag zitten kijken naar de golven.
En als de nacht valt naar het geluid van de golven luisteren.
Heerlijk
Kurt! (nightcrawler)quote:Op zondag 18 december 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
X-men. Heb je een favoriet? Ik vind alleen Juggernaut, want dat is tenminste geen smerige mutant.
Vieze mutant! Vlek op Gods creatie!quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vieze mutant! Vlek op Gods creatie!
Ik heb het voordeel in een bosrijk gebied te wonenquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik met bossen.. kom helemaal tot rust in een mooi bos. De stilte, het ruisen van de bladeren, de geur, de zachte grond.
Als we in de vakantie van woning ruilen, hebben we allebei een gratis vakantiequote:Op zondag 18 december 2011 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zee, altijd mooi. Maakt niet uit wat voor weer het is. Woon er gelukkig vlakbij, dus ga vaak naar het strand.
Daarom is Juggernaut ook het beste. Dat is geen mutantquote:
Mutanten zijn cool ja!quote:Op zondag 18 december 2011 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom is Juggernaut ook het beste. Dat is geen mutant
Alleen als ze door God geschapen zijn i.p.v. gecreëerd!quote:
Ik een hele grote ik ben geboren met een slurf van voren. Ik kan er koekjes en pinda's mee van de grond rapen o.a.quote:Op zondag 18 december 2011 16:05 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb zelf ook een kleine mutatie.![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen als ze door God geschapen zijn i.p.v. gecreëerd!
Haha.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik een hele grote ik ben geboren met een slurf van voren. Ik kan er koekjes en pinda's mee van de grond rapen o.a.
Ik kan er een blikje bier mee openen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik een hele grote ik ben geboren met een slurf van voren. Ik kan er koekjes en pinda's mee van de grond rapen o.a.
Blijf van me slurf! Het is geen kinder-speelgoed en het puntje is uiterst gevoelig!quote:Op zondag 18 december 2011 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan er een blikje bier mee openen.
Dat kunnen de meiden bij de Bananenbar ook, dus dat is niet zo uniekquote:Op zondag 18 december 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bier is ook niks voor kinderenquote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blijf van me slurf! Het is geen kinder-speelgoed en het puntje is uiterst gevoelig!
Bananenbar?quote:Op zondag 18 december 2011 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kunnen de meiden bij de Bananenbar ook, dus dat is niet zo uniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |