Mijn bed slaapt nabij Arnhem.quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef Laysa het volgende:
Waar woont jouw huis Enneacanthus_Obesus?
Die van ons ook.quote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn bed slaapt nabij Arnhem.
Das vlakbij ons....die van ons in Nijmegenquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mijn bed slaapt nabij Arnhem.
Whehehehequote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kunnen we daar eens een meet organiseren.. Als jij preekt in de Grote Kerk, ofzo..
Gezellig!quote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das vlakbij ons....die van ons in Nijmegen
Voller dan een meubelwinkel op een koopzondag.quote:
Ik ben een verdwaalde brabander in de achterhoek tussen de superboerenquote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gezellig!
Nog meer mensen uit deze regio?
Ik verband ketters als hobby.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef Bastard het volgende:
Maar D_K, ik moet het toch even vragen, ben je werkelijk zo kerkelijk georienteerd in je dagelijks leven?
Brabanders en tukkers, de gezelligste mensen van het land.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Ik ben een verdwaalde brabander in de achterhoek tussen de superboeren
Ja zoiets dacht ik al.quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verband ketters als hobby.
Nee, ik zit wat meer links...oei wat zeg ik nuquote:Op zondag 18 december 2011 15:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gezellig!
Nog meer mensen uit deze regio?
Ja, in Overijsselquote:Op zondag 18 december 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij woont toch ergens rechts op de kaart?
quote:Op zondag 18 december 2011 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik verband ketters als hobby.
Leuke mensen daar. Gezellig en gastvrij.quote:Op zondag 18 december 2011 15:42 schreef foxtrotcharlybravo het volgende:
[..]
Ik ben een verdwaalde brabander in de achterhoek tussen de superboeren
Je woont gewoon bij ons in de buurt en je zegt dat nietquote:Op zondag 18 december 2011 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik zit wat meer links...oei wat zeg ik nu
Ik woon op het diepste punt van Nederland. Als de zondvloed-let je op D_K-komt ben ik het haasjequote:Op zondag 18 december 2011 15:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je woont gewoon bij ons in de buurt en je zegt dat niet
Ik woonde ooit in de zee. Maar ik had een spons als buurman die nogal wat herrie maakte.quote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil bij de zee wonen
Lijkt me zo lekker rustig. De hele dag naar het water kijken.
Ik woonde ook naast je!quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de zee. Maar ik had een spons als buurman die nogal wat herrie maakte.
Googlethebooglequote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik woon op het diepste punt van Nederland. Als de zondvloed-let je op D_K-komt ben ik het haasje
Octo?quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik woonde ook naast je!
In die steen
Bob?quote:Op zondag 18 december 2011 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woonde ooit in de zee. Maar ik had een spons als buurman die nogal wat herrie maakte.
Bekend en beruchtquote:Op zondag 18 december 2011 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik woon in het groene hart waar Tristan ook woonde, bekend winkelcentrum heeft het
Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag. Hier hebben we een zeven maanden oude kitten die denkt dat er snoepjes verstopt zitten in de piek.quote:Op zondag 18 december 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
Oh, kerstverlichting hier doet het al niet meer.
Met dank aan onze nieuwste kat
Dan is je boom binnen een week van alle naalden ontdaanquote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag. Hier hebben we een zeven maanden oude kitten die denkt dat er snoepjes verstopt zitten in de piek.
Plantenspuit!quote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag. Hier hebben we een zeven maanden oude kitten die denkt dat er snoepjes verstopt zitten in de piek.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:52 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie naar zee geweest.. Tevens gecombineerd met mijn jaarlijkse bezoek aan Castlefest..quote:Op zondag 18 december 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil bij de zee wonen
Lijkt me zo lekker rustig. De hele dag naar het water kijken.
quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Laysa het volgende:
Die katten op hun zij flippen ála Cesar milan
Nee dat is de buurman aan de andere kant. Ik woon naast die ananas.quote:
Dat heb ik met bossen.. kom helemaal tot rust in een mooi bos. De stilte, het ruisen van de bladeren, de geur, de zachte grond.quote:Op zondag 18 december 2011 15:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie naar zee geweest.. Tevens gecombineerd met mijn jaarlijkse bezoek aan Castlefest..
Ik heb echt het idee dat ik aan een acculader lig als ik daar ben. Ik voel me zo goed bij de zee.
Behalve dat je in de kroeg geen x-men kan kijken en dat dit contact veel fijner isquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier. Alsof we in de kroeg zitten met elkaar
Pas de Gluhwijn eens doorquote:Op zondag 18 december 2011 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig hier. Alsof we in de kroeg zitten met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |