Nee johquote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen die hakken, dat verpest het zo
Is Derren Brown van de baan?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee johDat maakt het nog aantrekkelijker
!!
[ afbeelding ]
Deze man vind ik toch net iets knapper
Nee, is helemaal mijn type niet. Te glad. Te mooi.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee johDat maakt het nog aantrekkelijker
!!
[ afbeelding ]
Deze man vind ik toch net iets knapper
Nee!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is Derren Brown van de baan?
Ik hou van vrouwen die niet eenkennig zijn.. Die snappen mannen die een beetje meidengek zijn, tenminste.quote:
... als kiespijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef MissVanity het volgende:
Verkouden en hoofdpijnWinter
Ik mis alleen de sneeuw nog.
Ik ook. Ben dan ook blij dat het ook zo is, tot 4 januariquote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat mankeert er aan de verpleegsters?
Ik ben er net overheen.. Ik heb geen zin meer om te werken. Ik zou zo graag een paar weken zo rond de kerst vrij willen zijn, maar ja.. Niet klagen, maar dragen.
Eerst een afspraak niet nakomen, en dan op mij gaan mopperen dat ik het gedaan had.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan de verpleegsters?
Ik ben er net overheen.. Ik heb geen zin meer om te werken. Ik zou zo graag een paar weken zo rond de kerst vrij willen zijn, maar ja.. Niet klagen, maar dragen.
Hoi!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eerst een afspraak niet nakomen, en dan op mij gaan mopperen dat ik het gedaan had.
De verpleger die achter haar stond die gaf mij nog gelijk ook
Hoi![]()
Preciesquote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoi!
Dat is niet correct inderdaad.
Maar ja, je hebt van de mensen..
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Precies![]()
Die verpleger hoort gewoon z'n collega te steunen.
Gemeeeeeeen!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Precies![]()
Die verpleger hoort gewoon z'n collega te steunen.
Misschien hier FOK!kers helpen FOK!kers eens proberen Summerbird?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef summer2bird het volgende:
Iemand die nog een hangmat heeft die hij/zij niet meer gebruikt?
Of een schommel?
Mijn psychologe zegt dat ik een hangmat of een schommel moet hebben, zodat ik mezelf rustig kan maken. Maar die dingen zijn zo duur
Goeie!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien hier FOK!kers helpen FOK!kers eens proberen Summerbird?
En goedemorgen allemaal. Nou ja, allemaal
Duur ?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef summer2bird het volgende:
Iemand die nog een hangmat heeft die hij/zij niet meer gebruikt?
Of een schommel?
Mijn psychologe zegt dat ik een hangmat of een schommel moet hebben, zodat ik mezelf rustig kan maken. Maar die dingen zijn zo duur
Ik moet er ook een standaard bijhebben, omdat ik 'm nergens (mag) ophangenquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:37 schreef R0N1N het volgende:
Môguh.
Zo maar eens de laatste kerst kadootjes kopen.
[..]
Duur ?
Dat hangt helemaal van jezelf af. Voor ¤8,50 heb je al een Mini Hammock. (Mini slaat op hoe klein die op te rollen is (vuistgrote)).
zoiets heb je dan:
[ afbeelding ]
Heb 'm zelf al dik 20 jaar
Aah. Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:28 schreef summer2bird het volgende:
Ik moet er ook een standaard bijhebben, omdat ik 'm nergens (mag) ophangen
En die standaarten zijn zo duur, die doeken heb je al heel goedkoop
Hee, werken jij en ik in hetzelfde pand?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:48 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Warmer dan hier binnen op kantoor.
Geen tijd om ziek te zijn he. Beterschap & een voorspoedig herstel dan maar als kerstwens voor jouquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:43 schreef mousy31 het volgende:
Hoi hoi
wil jullie alvast hele fijne feestdagen wensen.
ben nog steeds ziek maar we zien t wel
knuffels
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vanavond is het kerstavon-avond.. Eigenlijk best bijzonder, is het niet?
Verschrrrrikkelijk oudquote:
Die is leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |