Dat is wel een goed ideequote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik maak eerst de saus klaar, van het vuur halen en de paste laten koken en als de pasta klaar is bij de saus dan en weer opwarmen.
Saus verrot niet heur, eerst saus zover maken en dan op het laatst pas pasta kokenquote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je eenmaal begint met die saus enzo, en dat dat een bepaald aantal minuten moet inkoken, en dan ondertussen moet je de pasta zelf gaan koken, en alles roeren enzo, ik kan het gewoon op een of andere manier echt niet allemaal tegelijk
Das een goeie!quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Saus verrot niet heur, eerst saus zover maken en dan op het laatst pas pasta kokeneasyyy
En eigenlijk vind ik stiekem pizza uit de oven of een schnitzel met gebakken aardappels gewoon lekkerderquote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik laat de saus lekker lang pruttelen met een flesje wijn, het water kookt gerust een half uur, de pasta flikker ik er pas in als álles klaar is, en dan 6 tot 8 minuutjes ofzo. SimpelKan niet mis gaan
Puur praktisch oogpunt, ik heb een kleine keuken.quote:Op zondag 18 december 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thehehehe, gij dictatortje. MIJN KEUKEN!!!
Herkenbaarquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik stiekem pizza uit de oven of een schnitzel met gebakken aardappels gewoon lekkerder
Dan doe ik datquote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
[..]
In jou geval mag je het dan ook aan een man vragen.
Wij eten vrij vaak pasta, ik ben er gek op. Maar door de weeks vaak stukje vlees, groenten en aardappels. Al ga ik nu door de weeks weer vega eten en dan komen er de raarste dingen op het menuquote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik stiekem pizza uit de oven of een schnitzel met gebakken aardappels gewoon lekkerder
Leukquote:Op zondag 18 december 2011 15:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker een keer langs! hehe
Cous cousquote:Op zondag 18 december 2011 15:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wij eten vrij vaak pasta, ik ben er gek op. Maar door de weeks vaak stukje vlees, groenten en aardappels. Al ga ik nu door de weeks weer vega eten en dan komen er de raarste dingen op het menu
Morgen spinazie/koriander-couscous
Fijne dagquote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik gaat heen, goede zondag jullie!
Eens, maar de schnitzel wel met en lekker sausje.quote:Op zondag 18 december 2011 15:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso moeten er paddenstoelen bij schnitzelquote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eens, maar de schnitzel wel met en lekker sausje.
Tschussquote:Op zondag 18 december 2011 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik gaat heen, goede zondag jullie!
paddo's?quote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso moeten er paddenstoelen bij schnitzel
Paddenstoelen gebakken in de pan waar het vlees in is gebakkenquote:Op zondag 18 december 2011 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso moeten er paddenstoelen bij schnitzel
Serieus, ik heb in een week tijd rijst laten aanbranden en rijst gemaakt die nog niet gaar was.quote:Op zondag 18 december 2011 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn pasta is een beetje als mijn rijst. Ik time het steeds niet goed
maar bij biefstuk of schnitzel horen inderdaad paddenstoelenquote:Op zondag 18 december 2011 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Gewoon bospaddenstoelen van de Jumbo.
Ja, en bijna alle eetbare paddenstoelen vind ik lekkerder dan champignonsquote:Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
maar bij biefstuk of schnitzel horen inderdaad paddenstoelen
Eerst rijst in pan, aan de kook brengen en dan pas water er bij of hoe?quote:Op zondag 18 december 2011 15:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Serieus, ik heb in een week tijd rijst laten aanbranden en rijst gemaakt die nog niet gaar was.
Ter verdediging, op die tweede rijst stonden de instructies op de verpakking niet helemaal in een logische volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |