Truequote:
In jou geval mag je het dan ook aan een man vragen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik speel voor beide teams
Het is ook Frans. Mijn voorouders komen er vandaan. 17de eeuw ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja die klinkt wel Frans! Je moet ook niet in het Frans beginnen, dan krijg je onverstaanbare dingen terug
quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja jij bent tofAls ik je naam niet vergeet
ok tofquote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook Frans. Mijn voorouders komen er vandaan. 17de eeuw ofzo.
Jij bent liefquote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed welke reputatie heb ik dan, of is t echt enkel maagdenverlosser
Jawel, je had alleen geen naampje meer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Une stok de chaneelquote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kaneelstokje klinkt niet frans
Als ik ooit weer single zou zijn staat dat écht wel op mijn lijstje, een man moet goed kunnen koken, en in het weekend samen in de keuken staanquote:
Das niet zoquote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou echt een enorme casanova voor.
Ik ben geen mensquote:Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
Ik kan ook koken. Dat moet ieder mens gewoon kunnen.
Dat is een skill die ik op waarde weet te schatten.quote:Op zondag 18 december 2011 15:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kan heel goed pizza's bestellen.
en werkt dat?quote:Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet zoIk ben alleen bereid vaker op mijn bek te gaan voor een leuke vrouw
Koken is ook niet zo moeilijk. Goed eten op tafel zetten is een ander verhaal.quote:Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
Ik vind het soms niet leuk als joysa in de keuken komt als ik kook hoorquote:Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer single zou zijn staat dat écht wel op mijn lijstje, een man moet goed kunnen koken, en in het weekend samen in de keuken staan
Ik kan wel uhm...dingen opbakken en zo.quote:Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 15:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kan heel goed pizza's bestellen.
Euhm....watte?quote:Op zondag 18 december 2011 15:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed welke reputatie heb ik dan, of is t echt enkel maagdenverlosser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |