en een ei!quote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
je kunt vast wel water koken.
De supermarkt. En mijn magnetron.quote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe overleef jij het op jezelf dan?
Dat moet ik nog even leren.quote:Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet zoIk ben alleen bereid vaker op mijn bek te gaan voor een leuke vrouw
Samen in de keuken staanquote:Op zondag 18 december 2011 15:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer single zou zijn staat dat écht wel op mijn lijstje, een man moet goed kunnen koken, en in het weekend samen in de keuken staan
Ik ben enorm goed in soepen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan alleen gerechten maken waarvoor je geen concentratie nodig hebt: stoofschotels en dingen uit de oven
Mag ik jouw nummer als backup?quote:Op zondag 18 december 2011 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samen in de keuken staanHeerlijk koken
Samen opeten
Lome seks als dessert
Er stond "niet goed"quote:Op zondag 18 december 2011 15:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
je kunt vast wel water koken.
Ik dacht dat goeie soep maken wel meer dan een uur kostte?quote:Op zondag 18 december 2011 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben enorm goed in soepen.![]()
Is ook helemaal niet moeilijk, vaak ook snel klaar. Moet je ook eens proberen.
Ik ben gek op spinaziesoep met komijn en griekse yoghurt en risotto, maar mijn vriend vind t maar nietsquote:Op zondag 18 december 2011 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een soep, maar meestal met allemaal niet nader te noemen ingrediënten, anders vind ik het zo zinloosquote:Op zondag 18 december 2011 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koken doe ik het liefst in mijn eentje.quote:Op zondag 18 december 2011 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samen in de keuken staanHeerlijk koken
Samen opeten
Lome seks als dessert
Je kunt heerlijke soepen maken binnen 20 minuten.quote:Op zondag 18 december 2011 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat goeie soep maken wel meer dan een uur kostte?
Ik heb ooit tomatensoep gemaakt, en die lekker lang laten staan, ondertussen steeds proeven. Verse tomatensoep is heerlijk. Maar ik had zoveel geproefd dat ik m zat was toen we m uiteindelijk gingen opetenquote:Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een soep, maar meestal met allemaal niet nader te noemen ingrediënten, anders vind ik het zo zinloos
Maar makkelijk is het wel ja.
Ik vind het niet erg om lang bezig te zijn, als je maar niet veel tegelijk hoeft te doen op gezette tijden zoals bij pasta's.quote:Op zondag 18 december 2011 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat goeie soep maken wel meer dan een uur kostte?
Pasta is juist makkiequote:Op zondag 18 december 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om lang bezig te zijn, als je maar niet veel tegelijk hoeft te doen op gezette tijden zoals bij pasta's.
Ik kook ook het liefst in mijn eentje maar zeker op een zaterdagavond vind ik het gezellig, lief, romantisch en rawrquote:Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Koken doe ik het liefst in mijn eentje.
Dat is niet zo vreemd als je mijn keuken zou zien.![]()
Ik heb wel ooit samen pannenkoeken gemaakt met een meisje.
Ik woon te ver wegquote:Op zondag 18 december 2011 15:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mag ik jouw nummer als backup?![]()
Dat klinkt heerlijk. Risotto.quote:Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben gek op spinaziesoep met komijn en griekse yoghurt en risotto, maar mijn vriend vind t maar niets
Of anders inderdaad stoofpotjes. Of een simpel AVGtje.quote:Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een soep, maar meestal met allemaal niet nader te noemen ingrediënten, anders vind ik het zo zinloos
Maar makkelijk is het wel ja.
Waar woon jij dan? Ik zeg vakantiequote:Op zondag 18 december 2011 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon te ver wegMaar als ik in NL ben, ben ik voor!
Ik hou niet zo van pasta maar anders zou ik het heul vaak makenquote:Op zondag 18 december 2011 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn pasta is een beetje als mijn rijst. Ik time het steeds niet goed
Hoezo binnen kwartier?quote:Op zondag 18 december 2011 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word er zo gestresst van dat alles binnen een kwartier moet enzo
Ik laat de saus lekker lang pruttelen met een flesje wijn, het water kookt gerust een half uur, de pasta flikker ik er pas in als álles klaar is, en dan 6 tot 8 minuutjes ofzo. Simpelquote:Op zondag 18 december 2011 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word er zo gestresst van dat alles binnen een kwartier moet enzo
Thehehehe, gij dictatortje. MIJN KEUKEN!!!quote:Op zondag 18 december 2011 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Koken doe ik het liefst in mijn eentje.
Dat is niet zo vreemd als je mijn keuken zou zien.![]()
Ik heb wel ooit samen pannenkoeken gemaakt met een meisje.
Ik maak eerst de saus klaar, van het vuur halen en de paste laten koken en als de pasta klaar is bij de saus dan en weer opwarmen.quote:Op zondag 18 december 2011 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn pasta is een beetje als mijn rijst. Ik time het steeds niet goed
Als je eenmaal begint met die saus enzo, en dat dat een bepaald aantal minuten moet inkoken, en dan ondertussen moet je de pasta zelf gaan koken, en alles roeren enzo, ik kan het gewoon op een of andere manier echt niet allemaal tegelijkquote:
Maltaquote:Op zondag 18 december 2011 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Ik zeg vakantie(tenzij een ver weg koud en nat land)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |