Akward? Thehe, ja. Maar ja, it happened. Dus wat ik doe is daarna quasi stoer om me heen kijken, naar het toilet, mezelf opfrissen. Meer niet.quote:Op zondag 18 december 2011 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afwijzingen lijken me niet prettig. Lijkt me awkward, wat doe je daarna?
Ok hier wil ik eigenlijk wel wat meer info over hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, serieus.Je wilt niet weten hoeveel afwijzingen ik heb gehad, gelardeerd met drank in mn gezicht en de onregelmatige pets op mn bek.
Inderdaad zie het is als een tip hoe het niet moetquote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok hier wil ik eigenlijk wel wat meer info over hebbenHoezo zou je drank in je gezicht krijgen of een pets in je bek krijgen?
Ik zal vast de juiste noteringen voor deze sparring berekenen, ok?quote:
Omdat vrouwen dat tegenwoordig best snel doen.quote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok hier wil ik eigenlijk wel wat meer info over hebbenHoezo zou je drank in je gezicht krijgen of een pets in je bek krijgen?
En daarna wel janken dat ze alleen zijnquote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat vrouwen dat tegenwoordig best snel doen.
Mannen die sowieso al niet zo zelfverzekerd zijn, die kunnen daar niet echt mee omgaan. Die denken dan van " Zie je wel geen 1 vrouw wil me " . Als ze 1 keer een blauwtje lopen.quote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Akward? Thehe, ja. Maar ja, it happened. Dus wat ik doe is daarna quasi stoer om me heen kijken, naar het toilet, mezelf opfrissen. Meer niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daarna wel janken dat ze alleen zijn
Komen we erbij te staan op unibet.nl?quote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal vast de juiste noteringen voor deze sparring berekenen, ok?
Misschien is internet daten wel een optie voor mij. Doe ik wel dating ervaring op.quote:Op zondag 18 december 2011 13:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mannen die sowieso al niet zo zelfverzekerd zijn, die kunnen daar niet echt mee omgaan. Die denken dan van " Zie je wel geen 1 vrouw wil me " . Als ze 1 keer een blauwtje oplopen.
Dat is waarom "het probleem" bij zulke personen niet zo makkelijk is op te lossen.
Het zit grotendeels toch in iemand zijn eigen hoofd denk ik + gebrek aan ervaring
Mag ik scheidsrechter zijn?quote:Op zondag 18 december 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komen we erbij te staan op unibet.nl?
Omdat ik altijd op compleet wildvreemde vrouwen afliep, geen collegas of vrienden van vrienden of zo. De kans bestaat dat je op precies het verkeerde moment aan komt wandelen. Ik heb een keer een pets gehad van een meid, alleen omdat ik zei dat ze er geweldig uit zag. Even later liep een vriendin van haar naar me toe en zei dat ze er net achter was gekomen dat haar vriend vreemd was gegaan. Ergo; alle mannen zijn klootzakken, de eerste die wat zegt krijgt een klap.quote:Op zondag 18 december 2011 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En op Malta is drank best goedkoop. Oppassen dusquote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat vrouwen dat tegenwoordig best snel doen.
Coolquote:
Alleen als ik minimaal 15% van de totale pot krijg.quote:Op zondag 18 december 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komen we erbij te staan op unibet.nl?
oh nee hoor, maar wel een beetje.quote:Op zondag 18 december 2011 12:52 schreef kingtoppie het volgende:
Mylifeisgrey mag mij niet, ik was er ook in de ''next''(De tent waar we waren) maar hij vind alleen captain en kaneel leuk
Ja alle mannen zijn slecht, en zelf je niet in kunnen houden en gaan meppen is goed zekerquote:Op zondag 18 december 2011 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik altijd op compleet wildvreemde vrouwen afliep, geen collegas of vrienden van vrienden of zo. De kans bestaat dat je op precies het verkeerde moment aan komt wandelen. Ik heb een keer een pets gehad van een meid, alleen omdat ik zei dat ze er geweldig uit zag. Even later liep een vriendin van haar naar me toe en zei dat ze er net achter was gekomen dat haar vriend vreemd was gegaan. Ergo; alle mannen zijn klootzakken, de eerste die wat zegt krijgt een klap.Ik ben blij dat ik de last van haar schouders af heb kunnen nemen.
Dat is al een verbeteringquote:Op zondag 18 december 2011 13:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nee hoor, maar wel een beetje.
hun 2 en lokasenna staan gedeeld op me nr 1 van favouriten.
jij staat samen met minibeer/kutkloon op nummer 2 van me favouritenlijstje.
rest ken ik niet goed genoeg ofzoiets, of zijn stom
Ja misschien is dat wel minder eng, om foutjes te maken enzo. Je kan immers dan iemand gewoon wegklikken. Aan de andere kant, leer je veel meer van contact in real life.quote:Op zondag 18 december 2011 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is internet daten wel een optie voor mij. Doe ik wel dating ervaring op.
Ik lees soms in het datingsite ervaringen topic mee om wat tips op te doen maar weet nog niet wat ik eventueel in m'n profiel ga zetten.
Ik heb geen idee hoe ik een blauwtje moet lopen want ik stel mezelf nooit bloot -.-, ja als ze niet wilt praten.. Noem je dat dan al een blauwtje? Dan heb ik genoeg blauwtjes gelopen maar dat doet me niksquote:Op zondag 18 december 2011 13:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mannen die sowieso al niet zo zelfverzekerd zijn, die kunnen daar niet echt mee omgaan. Die denken dan van " Zie je wel geen 1 vrouw wil me " . Als ze 1 keer een blauwtje lopen.
Dat is waarom "het probleem" bij zulke personen niet zo makkelijk is op te lossen.
Het zit grotendeels toch in iemand zijn eigen hoofd denk ik + gebrek aan ervaring
Jij hebt daar geen last van, na een afwijzing ga je gewoon als een badboy een nog mooiere vrouw versieren.Niks gezichtsverlies niks
Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik heb het niet gevraagd, ok?quote:Op zondag 18 december 2011 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja alle mannen zijn slecht, en zelf je niet in kunnen houden en gaan meppen is goed zeker![]()
Misschien ging hij vreemd omdat hij met haar in bed mishandeld werd
? Waar impliceer ik dat je het gevraagd moet hebben?quote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik heb het niet gevraagd, ok?
Ik zou het wel heel eng vinden, maar met Jelly is het afspreken toen ook gelukt. Daar heb ik wel wat aan gehadquote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja misschien is dat wel minder eng, om foutjes te maken enzo. Je kan immers dan iemand gewoon wegklikken. Aan de andere kant, leer je veel meer van contact in real life.
Lichaamstaal en dat soort dingen
Maar jij ontmoet niet zoveel vrouwen toch? Dan is internetdaten misschien wel een optie.
Zou je met iemand durven afspreken? Als je die al een beetje via internet hebt gesproken en fotos hebt uitgewisseld enzo?
Zeker nu je toch al bezet bent.quote:Op zondag 18 december 2011 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben lief, ik heb nog nooit een man geslagen of iets in zijn gezicht gegooid omdat hij me benaderde. Misschien een manier om van vervelende stalkerige jongens af te komen. Maar ik verhuis toch al, dus het is eigenlijk verspilde moeite.
Dat kan bestquote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik niet veel supporters zal hebben
Dat maakt hen niet zoveel uit heb ik gemerktquote:Op zondag 18 december 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeker nu je toch al bezet bent.
Naja, je krijgt tenminste aandacht. Das op zich ook niet slechtquote:Op zondag 18 december 2011 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat maakt hen niet zoveel uit heb ik gemerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |