En waar moeten ze die mentaliteit dan leren? Juist! Op school!quote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die scholen en waterputten zijn maar voor 1 week, je moet eerst beginnen met die mentaliteit daar
Ja, het kost 7 miljoen om een paar verwarmde bouwketen op een plein te zetten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:51 schreef Quisho het volgende:
3FM is sowiezo kut (leuke muziek, verschrikkelijke programmas)
Maar wat helemaal hypocriet is, is dat ze voor een paar miljoen heel Leiden verbouwen, een glazen huis opzetten met kranen en het opbouwen en ontwerpen.
Volgens mij kost het opzetten van het huis meer dan dat het hele project oplevert![]()
Die scholen zijn naar een week verpaupert . Vraag jij je nooit af waarom ze zo arm blijven en blijven steken in hun primitieve gedragquote:Op maandag 19 december 2011 18:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En waar moeten ze die mentaliteit dan leren? Juist! Op school!Denk je dat dat uit lucht komt vallen ofzo. Denk even na voor je je onzinnige populistische geblaat hier gaat lopen spuwen. Dat doe je maar op geenstijl.
Bovendien had Leiden niet eens een behoorlijke plek voor het Glazen Huis.quote:Op maandag 19 december 2011 18:51 schreef Quisho het volgende:
3FM is sowiezo kut (leuke muziek, verschrikkelijke programmas)
Maar wat helemaal hypocriet is, is dat ze voor een paar miljoen heel Leiden verbouwen, een glazen huis opzetten met kranen en het opbouwen en ontwerpen.
Volgens mij kost het opzetten van het huis meer dan dat het hele project oplevert![]()
Dat doen ze namens ons, voor ons. Ik zeg niet dat dit mij vrijwaart van elke andere plicht jegens de mensheid, (ik ben overigens van mening dat die plicht er niet is, dat schuldgevoel heb ik niet.) maar het speelt wel mee in mijn beredenering.quote:Op maandag 19 december 2011 17:29 schreef Thomas B. het volgende:
Maar dan wordt je argument dus: ik geef niet, want mijn overheid 'geeft' al 0,7 procent van het GDP. Dan heb ten eerste geen enkel besef van het nederlandse ontwikkelingsbeleid ten tweede kom je nogal cynisch over. Als je niets wilt geven is dat prima. Wat mij betreft heeft niemand het recht daar een oordeel over te hebben. Maar ga het niet lopen verdedigen met een verhaal over percentages van het GDP. Dat is gewoon zielig.
Moet? Nee. Gelukkig is dit nogsteeds een keuze.quote:Op maandag 19 december 2011 18:14 schreef Splutje het volgende:
Dit dus. Juist als je tegen ontwikkelingshulp ben moet je stichtingen als het Rode Kruis steunen,
Was er even van de week langsgegaan toen het nog in opbouw was, ze waren ook dingen op het water aan het bouwen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien had Leiden niet eens een behoorlijke plek voor het Glazen Huis.
Gaat 3FM Connexxion-reizigers nog compensatie betalen? Ik heb een vriend die in Leiden woont en hij ergert zich groen en geel aan die omleidingen en de meerkosten voor zijn OV-chipkaart...
Klopt maar hoe ga je dat aanpakken, ideeën? Nee, dus beter een school bouwen en een waterput plantenquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die scholen en waterputten zijn maar voor 1 week, je moet eerst beginnen met die mentaliteit daar
quote:Op maandag 19 december 2011 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet? Nee. Gelukkig is dit nogsteeds een keuze.
Simpel, ze verdienen een hele hoop geld aan mensen die stomweg met hun kop op tv willen komen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:06 schreef Quisho het volgende:
[..]
Was er even van de week langsgegaan toen het nog in opbouw was, ze waren ook dingen op het water aan het bouwen.
Maar waarom kunnen ze niet gewoon een serious request in de studio houden, het hele gebeuren slaat kant noch wal.
Die 4 zusjes mogen wel even bij mij komenquote:
Ja, zielige actie inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Simpel, ze verdienen een hele hoop geld aan mensen die stomweg met hun kop op tv willen komen.
je geld in de bodemloze put gooien dus.quote:Op maandag 19 december 2011 19:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klopt maar hoe ga je dat aanpakken, ideeën? Nee, dus beter een school bouwen en een waterput planten
[..]
Waar slaat dat op. Ik hoef ook geen alcohol maar vind SR altijd wel leuk.quote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Elusive het volgende:
wat een jankerts hier zeg, het zorgt voor een gemoedelijk sfeertje en gezellige radio, daarbij halen ze ook nog eens geld op voor een goed doel, het rode kruis.
wat is daar nou mis mee?
nee ik doneer niks en ben dit ook niet van plan, ik geniet wel van de radio!
typische boe-boe Nederlandsche zeik mentaliteit van sommige mensen hier![]()
![]()
(zal meer met de leeftijd te maken hebben) zijn vaak dezelfde mensen die geen alcohol nodig hebben "OMDAT IK DAT NIET NODIG HEB OM ME TE VERMAKEN" en een hekel hebben aan "KRING VERJAARDAGEN" en gourmetten bij de familie met kerst. (dat is meer omdat jou familie ook een hekel aan je chagrijnige bek heeft) ook spelen ze vaak WOW
quote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef Equites het volgende:
Wat als we nou gewoon een paar jaar niets meer geven aan Afrika. Misschien weten ze zichzelf te redden en kunnen ze zelfstandig door, misschien gaan ze er allemaal aan en zijn we ook van dit probleem af. Ik zeg doen.
GMTAquote:Op maandag 19 december 2011 16:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hebben we dat al eens geprobeerd dan? Niets doen?
Volledig mee eensquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef Equites het volgende:
Wat als we nou gewoon een paar jaar niets meer geven aan Afrika. Misschien weten ze zichzelf te redden en kunnen ze zelfstandig door, misschien gaan ze er allemaal aan en zijn we ook van dit probleem af. Ik zeg doen.
Verholpen.quote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeker vol met corpsballen die eigenlijk in de studievoedselbanken moeten zitten?
ja maar naar jou zou ik nog geen 1 sec willen luisterenquote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef mrazura het volgende:
Als ze het voor het goede doel zouden doen dan zouden ze ook geen loonkosten moeten willen vragen. Ik wil ook wel voor hun salaris in een glazen huis zitten, hamburgers eten uit een shake beker en soms op play druk voor de volgende kutplaat. Dat allemaal uit liefde voor de het goede doel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |