Complete massahysterie in de hoop dat ze op tv komen en later tegen pa en ma kunnen zeggen dat ze op tv waren.quote:Op maandag 19 december 2011 15:55 schreef magneetstrip het volgende:
Ik ben gisteren nog even wezen kijken, heel de beestenmarkt stond volEnigste manier om iets te kunnen zien is met een helicopter
quote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeker vol met corpsballen die eigenlijk in de studiebanken moeten zitten?
Ik werk bij de Jumbo op Leiden CS en die was gisteravond helemaal vol met kleine kinderen die gingen zeuren omdat ze geen alcohol en sigaretten mee kregen :| Kut glazen huis, ben blij als het over is dan zijn we van die kinderen ook af!quote:Op maandag 19 december 2011 15:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Complete massahysterie in de hoop dat ze op tv komen en later tegen pa en ma kunnen zeggen dat ze op tv waren.
Bij mij op school viel het aantal spijbelaars wel mee, wel hadden veel mensen niet geleerd voor hun proefwerken.quote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeker vol met corpsballen die eigenlijk in de studiebanken moeten zitten?
Ook bevangen door het mediavehikel dat 3FM heet zeker?quote:Op maandag 19 december 2011 15:59 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Bij mij op school viel het aantal spijbelaars wel mee, wel hadden veel mensen niet geleerd voor hun proefwerken.
Vast wel. In tussenuren en pauzes gingen mensen ook echt naar het glazen huis toequote:Op maandag 19 december 2011 16:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook bevangen door het mediavehikel dat 3FM heet zeker?
Ik durf te wedden dat die koters de bankrekening van ouders en familieleden hebben geplunderd. Pressiemiddel...quote:Op maandag 19 december 2011 16:02 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Vast wel. In tussenuren en pauzes gingen mensen ook echt naar het glazen huis toeHelemaal vanuit de Kooi naar de Beestenmarkt en gelijk weer terug
Er wordt zoveel geld gegeven en nog steeds is er armoedequote:Op maandag 19 december 2011 16:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die koters de bankrekening van ouders en familieleden hebben geplunderd. Pressiemiddel...
Hebben we dat al eens geprobeerd dan? Niets doen?quote:Op maandag 19 december 2011 14:29 schreef Splutje het volgende:
Ik zeg niet dat er niks mis is met de ontwikkelingshulp maar niets doen is altijd slechter
Ben ik de enige die snap waarom er zoveel bedel reclame voor de goede doelen zijn? Misshcien wel omdat maar 0,00001% van het opgehaalde geld naar de armen gaat?quote:Op maandag 19 december 2011 16:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hebben we dat al eens geprobeerd dan? Niets doen?
Waarom quote je mijquote:Op maandag 19 december 2011 16:10 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ben ik de enige die snap waarom er zoveel bedel reclame voor de goede doelen zijn? Misshcien wel omdat maar 0,00001% van het opgehaalde geld naar de armen gaat?
Nee hoor ik snap het ook prima en er zijn vast vele mensen meer die het snappen. Maar als je niet geeft word je meteen weggezet als Scrooge, gierig en niet medelevend.quote:Op maandag 19 december 2011 16:10 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ben ik de enige die snap waarom er zoveel bedel reclame voor de goede doelen zijn? Misshcien wel omdat maar 0,00001% van het opgehaalde geld naar de armen gaat?
Ook Scrooges hebben zo nu en dan hun hoogtepunten.quote:Op maandag 19 december 2011 16:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee hoor ik snap het ook prima en er zijn vast vele mensen meer die het snappen. Maar als je niet geeft word je meteen weggezet als Scrooge, gierig en niet medelevend.
Kan je dit onderbouwen met data of zit je dit gewoon uit je duim te zuigen?quote:Op maandag 19 december 2011 16:10 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Maar dan wordt je argument dus: ik geef niet, want mijn overheid 'geeft' al 0,7 procent van het GDP. Dan heb ten eerste geen enkel besef van het nederlandse ontwikkelingsbeleid ten tweede kom je nogal cynisch over. Als je niets wilt geven is dat prima. Wat mij betreft heeft niemand het recht daar een oordeel over te hebben. Maar ga het niet lopen verdedigen met een verhaal over percentages van het GDP. Dat is gewoon zielig.quote:Op maandag 19 december 2011 17:18 schreef Murdera het volgende:
Maar dat je dan gelijk een scrooge bent als je niet daar bovenop ook nog een lading geld die kant op stuurt..
Nee. Wil je dat uitleggen of behoor ik nu weer tot het mindere deel van FOK! ?quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nooit geweten hoe de petroleumindustrie werkt?
Ik zoek het niet speciaal op, heb helaas BETERE dingen aan mijn hoofd.quote:Op maandag 19 december 2011 17:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Wil je dat uitleggen of behoor ik nu weer tot het mindere deel van FOK! ?
Dit dus. Juist als je tegen ontwikkelingshulp ben moet je stichtingen als het Rode Kruis steunen, die doen tenminste wat concreets met het geld. Scholen bouwen, waterputten planten etc. Nee, dit zal de AIDS epidemie niet oplossen dus zal je er niets van meekrijgen maar dit betekent niet dat het niks helptquote:Op maandag 19 december 2011 17:08 schreef Thomas B. het volgende:
Filantropische instellingen is wel iets anders dan het beleid voor ontwikkelingshulp van de overheid he. Geen kleine nuance.
die scholen en waterputten zijn maar voor 1 week, je moet eerst beginnen met die mentaliteit daarquote:Op maandag 19 december 2011 18:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit dus. Juist als je tegen ontwikkelingshulp ben moet je stichtingen als het Rode Kruis steunen, die doen tenminste wat concreets met het geld. Scholen bouwen, waterputten planten etc. Nee, dit zal de AIDS epidemie niet oplossen dus zal je er niets van meekrijgen maar dit betekent niet dat het niks helpt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |