Ik ben een lekker meisje met een penis, nueken?quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 03:47 schreef RBWO het volgende:
No worries TS. Als die vreemdgaat is hij jou niet waard.![]()
Precies, dat zal hem leren!quote:Op zondag 18 december 2011 03:47 schreef RBWO het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 03:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben een lekker meisje met een penis, nueken?
no hommo gr
quote:Op zondag 18 december 2011 03:47 schreef RBWO het volgende:
Pre-ejaculatie heet dat, zou ik mee naar de huisarts gaan als ik jou was...quote:Op zondag 18 december 2011 03:44 schreef Drinky het volgende:
ik kan wel sneller komen dan je vriend, geen probleem
idd, dan is hij meer waard dan haar, want blijkbaar past ze niet in zijn waardetabel en heeft hij gekozen voor iemand anders met meer waarde (voor hem)quote:Op zondag 18 december 2011 03:47 schreef RBWO het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 03:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
idd, dan is hij meer waard dan haar, want blijkbaar past ze niet in zijn waardetabel en heeft hij gekozen voor iemand anders met meer waarde (voor hem)
gr drinky,
- de romanticus
quote:Op zondag 18 december 2011 03:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pre-ejaculatie heet dat, zou ik mee naar de huisarts gaan als ik jou was...
Wat, van jou?quote:Hij deed geheimzinnig, kortaf en hij bleek pas half 3 thuis te zijn terwijl hij rond half 1 thuis moest zijn
Niks mis mee, huisarts had er ook geen problemen meequote:Op zondag 18 december 2011 03:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pre-ejaculatie heet dat, zou ik mee naar de huisarts gaan als ik jou was...
Als die storing er niet geweest zou zijn, zou hij rond half 1 thuis zijn zeg maar, niet dat hij per se van mij half 1 thuis moest zijnquote:
Wat een liefdequote:Op zondag 18 december 2011 03:59 schreef Jojoortje het volgende:
Geeft niks meis, komt goed, je bent te lief.. Love ya.
Nee nee hij nam ook niet op he heloefquote:Op zondag 18 december 2011 04:06 schreef heloef het volgende:
Mijn god hij is 2 uur later thuis dan verwacht en hij gaat meteen misschien wel vreemd, poeh zeg.
Hij neemt 4 uur niet niet op en hij gaat meteen vreemd, poeh zeg.quote:Op zondag 18 december 2011 04:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee nee hij nam ook niet op he heloef
Ik weet het nietquote:Op zondag 18 december 2011 04:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee nee hij nam ook niet op he heloef
quote:Op zondag 18 december 2011 04:06 schreef Drinky het volgende:
vrouwentopics in KLB met teveel vrouwen
Waarom ben je zo wantrouwig? Onzeker? Is hij eerder vreemd gegaan?quote:Op zondag 18 december 2011 04:09 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ik weet het nietbang dat z'n telefoon uit zou vallen (batterij was bijna leeg) ofzo zal het wel geweest zijn.
Of hij was bij een ander, dan neem je ook niet op nee
Ik hoor je hier toch echt zeiken dat hij zijn telefoon niet opnam.quote:
u very serial?quote:Op zondag 18 december 2011 04:13 schreef Moonwalk het volgende:
Oke ff serieus dan:
Ik denk niet dat hij vreemd is gegaan hoor
Waarschijnlijk was hij gewoon pissed off vanwege de situatie, dan heb je geen zin in iemand aan de telefoon die 1000 vragen gaat stellen en de boel nog even erger gaat maken.![]()
Daarnaast zal hij niet zo vrolijk zijn geweest, waardoor hij je geheid zou gaan afsnauwen oid.
Misschien ging idd de batterij bijna leeg.
Ik hou er zelf ook niet zo van hoor, om een miljoen vragen te beantwoorden als ik in een "situatie" zit.
Kortom. Je weet het niet, maar het is wel heel overdreven om te denken dat hij daarom vreemd is gegaan. Ik vraag me af of je daar misschien meerdere redenen voor hebt, waardoor hij bij voorbaat in jou ogen altijd al verdacht is.
Zeg morgen gewoon dat het je een beetje dwars zit dat hij niet op nam toen jij bezorgd was. ( See what i did there? Niet wijzen en jijen en jouwen dus ).
/serieuze mode uit
Komt allemaal goed meis
Gewoon gaan slapen dan, deze angst is ongegrond, en anders had je het aan hem gemerkt.quote:
quote:
Ik las wel wat daar eerst stond, hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 04:22 schreef o.us het volgende:
Vreemdgaan? Waar maak jij je in godsnaam druk om?
Vrouwen
Met jou freshe look zou ik ook zo vreemdgaan Damn gastquote:Op zondag 18 december 2011 04:22 schreef o.us het volgende:
Vreemdgaan? Waar maak jij je in godsnaam druk om?
Vrouwen
Heeft er misschien mee te maken. Klopt wel vrijwel precies met de claim van vriend kwa tijd.quote:Tijd en Datum:
Zondag 18 December 00:04
Omschrijving storing:
Tussen Den Haag C en Voorburg rijden geen treinen door een stroomstoring.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
Prognose: de verstoring duurt nog tot 2:00 uur.
U zei ??quote:Op zondag 18 december 2011 04:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Veel te veel tekst maar een avond riffa us sowieso ruzie geblazen
zoveel verschillende mensen altijd een griep die je niet mag
Natuurlijk. En ik bel elk halfuurtje om te kijken wat hij doet, met wie hij is, en waar hij is.quote:Op zondag 18 december 2011 09:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Beetje eng, dat controlerende. Sta je ook op de wacht voor zijn slaapkamerdeur?
Waarbij het vriendje niet eens mag blijven slapen. Geen wonder dat ie vreemdgaat.quote:Op zondag 18 december 2011 09:59 schreef Crocodi1e het volgende:
Arrogante, achterdochtige, jaloerse, zeurende en klagende wijven zoals TS
quote:Op zondag 18 december 2011 09:53 schreef Toradora het volgende:
Waarom vraag je het niet gewoon aan hem?
Zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 18 december 2011 10:01 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Natuurlijk. En ik bel elk halfuurtje om te kijken wat hij doet, met wie hij is, en waar hij is.
Zal een gebrek aan slaap zijn denk ik....quote:Op zondag 18 december 2011 10:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hihi. Gefrustreerd kindje.
Of (zelf)vertrouwen?quote:Op zondag 18 december 2011 11:40 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Zal een gebrek aan slaap zijn denk ik....
Ik had bijna hetzelfde als hem ik moest ook vanaf Den Haag naar Rotterdam. Bij deze wil je even gerust stellen.quote:Op zondag 18 december 2011 03:42 schreef yasmin.r het volgende:
Dag lieverdjes,
Gisteravond besloot mijn lieve lieve lieve vriend om naar mij toe te komen om gezellig samen een avondje samen te zijn. De avond was heel leuk, dat was ook totaal niet klachtwaardig
Het vervelende komt nu pas namelijk: Hij moest de bus pakken en stapte uit bij station ypenburg, nadat de buschauffeur hem daar af had gezet. Hij kon hier geen trein pakken naar Rotterdam, waardoor hij weer naar Den Haag moest en dit weer tijd in beslag zou nemen én hij mijn telefoontjes niet opnamIk dus in afwachting tot ik terug gebeld zou worden, belt hij me rond half 2 dat hij toen pas de trein kon pakken naar Rotterdam door een of andere storing
![]()
Hij deed geheimzinnig, kortaf en hij bleek pas half 3 thuis te zijn terwijl hij rond half 1 thuis moest zijn
Klacht: of de NS die er weer een potje van maakt, of mijn vriend die vreemdgaat
Right, as if jij daar ooit iets mee te maken hebt gehad behalve je moederquote:Op zondag 18 december 2011 09:59 schreef Crocodi1e het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef mrazura het volgende:
[..]
Ik had bijna hetzelfde als hem ik moest ook vanaf Den Haag naar Rotterdam. Bij deze wil je even gerust stellen.
Nou geloof me ik moest naar in delft uitstappen en dat was allemaal geen pretjequote:Op zondag 18 december 2011 18:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet in trappen hoor! Er was helemaal geen vertraging
Alsof jij ooit in je leven een wijf behalve je moeder en tantes zal aanraken jongquote:Op zondag 18 december 2011 09:59 schreef Crocodi1e het volgende:
DE hamvraag is; slik je ook? want als die scharrel dat wel doet....quote:Op zondag 18 december 2011 03:58 schreef yasmin.r het volgende:
[..]![]()
Ik ben veel te lief dus als hij vreemdgaat moet hij het wel heel goed hebben getroffen bij haar
Ik wou mijn Perzisch oefenen, problemen mee?quote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij houdt van iemand die je niet kent?
Waarschijnlijk binnen 2 stoten?quote:Op zondag 18 december 2011 03:44 schreef Drinky het volgende:
ik kan wel sneller komen dan je vriend, geen probleem
Wat, Afghaanse zekerquote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo kan het ook wel denk ik.
Pardon? Beheersing van het Perzisch geeft automatisch aan dat je een Afghaan bent?quote:
Een Afghaan beheerst Farsi niet, die beheerst Dari. Afghanen die proberen Farsi te pratenquote:Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pardon? Beheersing van het Perzisch geeft automatisch aan dat je een Afghaan bent?
Goeie
Ja, je zegt het zelf: zoals het Perzisch in Afghanistan wordt genoemd. Dit wil niet zeggen dat Farsi en Dari hetzelfde is, want een Iraniër verstaat Afghanen met moeite (soms andere woorden, accent etc.). Je kent zeker de grapjes niet die Iraniërs over Afghanen maken?quote:Op zondag 18 december 2011 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pasjtoe (ook wel Pakhto, Pashto, Pashtu of Afghani) is een taal die in Afghanistan en Pakistan gesproken wordt. Het is een van de twee officiële talen in Afghanistan, waar het, afhankelijk van de bron, door 35 à 60% van de bevolking gesproken wordt[4]. Het is de grootste taal van Afghanistan na het Dari (zoals het Perzisch in Afghanistan genoemd wordt), de andere officiële taal van Afghanistan.
koskeshquote:
Nee, dooset daram azizamquote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef o.us het volgende:
Ik zei alleen dat ik van haar hield in het Perzisch en dan krijg je dit.
Ik ga mijn polsen snijden, de wereld wilt mij blijkbaar niet meer. Veroorzaak alleen maar dood en bederf
kom hatenquote:
Manam, azizamquote:
Zullen wij in het Arabisch lullen dan? Anders voel ik mij zo eenzaamquote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef Baghdaddy het volgende:
Afghanen vs. Iraniers?
Dit wordt leuk. Zet 'm op kilotzakken.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:41 schreef Drinky het volgende:
ahmage kesafat, pedarsag, doedoel toe ye kos-et bieshoewr.
gorme sabzi-e emroez goshmaze boed, vely maderem harf be pedaram zed va pedaram dast be madaram zed
Dat was al een hele tijd zo hoor. Kijk nog maar even naar de littekens van de vorige keer.quote:Op zondag 18 december 2011 19:32 schreef o.us het volgende:
Ik zei alleen dat ik van haar hield in het Perzisch en dan krijg je dit.
Ik ga mijn polsen snijden, de wereld wilt mij blijkbaar niet meer. Veroorzaak alleen maar dood en bederf
Wat dan welquote:Op zondag 18 december 2011 19:45 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ik ben niet trots op Iraniërs in Nederland
En mijn vriend is geen Iraniër
Kan er niet om heen draaien want ik heb door dat laatste "ongeval" maar 1 been overquote:Op zondag 18 december 2011 19:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat was al een hele tijd zo hoor. Kijk nog maar even naar de littekens van de vorige keer.
gafe shoquote:
kquote:
bieya berim doestpeserato bezaniemquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 19:38 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ja, je zegt het zelf: zoals het Perzisch in Afghanistan wordt genoemd. Dit wil niet zeggen dat Farsi en Dari hetzelfde is, want een Iraniër verstaat Afghanen met moeite (soms andere woorden, accent etc.). Je kent zeker de grapjes niet die Iraniërs over Afghanen maken?![]()
Ik wil je best zo'n grap sturen, maar eigenlijk denk ik dat je heel goed weet waar ik over praat
Farsi is de inheemse naam van het Perzisch in al zijn vormen en dialecten en zodoende geen Nederlands woord of naam.quote:Op zondag 18 december 2011 19:38 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ja, je zegt het zelf: zoals het Perzisch in Afghanistan wordt genoemd. Dit wil niet zeggen dat Farsi en Dari hetzelfde is, want een Iraniër verstaat Afghanen met moeite (soms andere woorden, accent etc.). Je kent zeker de grapjes niet die Iraniërs over Afghanen maken?![]()
Ik wil je best zo'n grap sturen, maar eigenlijk denk ik dat je heel goed weet waar ik over praat
bukakke?quote:Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Die grappen ken ik hoor pop. Genoeg Iraniërs om mij heen.
Je loopt echt te mierenneuken over het woordje ´Farsi´. Als ik over Farsi/Perzisch praat, dan heb ik het over de ‘pure’ vorm van de taal, zonder de dialecten (waaronder Dari). Als ik het over Nederlands heb, heb ik het toch ook niet over Vlaams? Vandaar dat ik ook dit zei, zonder je reactie over het woordje ‘Farsi’ gelezen te hebben, want die las ik achteraf pas:quote:Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Farsi is de inheemse naam van het Perzisch in al zijn vormen en dialecten en zodoende geen Nederlands woord of naam.
Kan jij mij verder expliciet laten zien waar ik heb gezegd dat Dari en Farsi hetzelfde is?
En verder: Ik ken genoeg Iraniërs die Afghanen héél goed verstaan maar meestal doen alsof ze het niet verstaan. Discrimineren dus. Ik ben zelf meerdere malen naar Iran geweest en heb dit ook daar opgemerkt en zelfs Iraniërs daar hebben toegegeven wel te verstaan maar te negeren.
Die grappen ken ik hoor pop. Genoeg Iraniërs om mij heen.
En hier weer, bij ‘Perzisch’ ging ik van de pure vorm uit, niet van de dialecten. Vandaar de conclusie getrokken dat je Farsi/Perzisch als Dari zou zien:quote:Op zondag 18 december 2011 19:18 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Een Afghaan beheerst Farsi niet, die beheerst Dari. Afghanen die proberen Farsi te praten
Heel fijn voor je dat je genoeg Iraniërs kent die je wel verstaan, maar als ik een Afghaan Dari hoor spreken, dan versta ik sowieso meer dan de helft niet (heeft ook deels met accent te maken). Dus niks 'discriminatie' of wat dan ook, we verstaan jullie wel vaker nietquote:Op zondag 18 december 2011 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[...] Dari (zoals het Perzisch in Afghanistan genoemd wordt), de andere officiële taal van Afghanistan.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef Drinky het volgende:
man miedoenam to chekar kardi tabestoene piesh
WAT ZEG JIJ DAARquote:Op zondag 18 december 2011 23:19 schreef Drinky het volgende:
man miedoenam to chekar kardi tabestoene piesh
Pure vorm? Mens, Farsi is bijna verdronken in Arabische leenwoorden, Puur is niets meer dan een illusie hedendaags.quote:Op zondag 18 december 2011 22:54 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Je loopt echt te mierenneuken over het woordje ´Farsi´. Als ik over Farsi/Perzisch praat, dan heb ik het over de ‘pure’ vorm van de taal, zonder de dialecten (waaronder Dari). Als ik het over Nederlands heb, heb ik het toch ook niet over Vlaams? Vandaar dat ik ook dit zei, zonder je reactie over het woordje ‘Farsi’ gelezen te hebben, want die las ik achteraf pas:
[..]
En hier weer, bij ‘Perzisch’ ging ik van de pure vorm uit, niet van de dialecten. Vandaar de conclusie getrokken dat je Farsi/Perzisch als Dari zou zien:
[..]
Heel fijn voor je dat je genoeg Iraniërs kent die je wel verstaan, maar als ik een Afghaan Dari hoor spreken, dan versta ik sowieso meer dan de helft niet (heeft ook deels met accent te maken). Dus niks 'discriminatie' of wat dan ook, we verstaan jullie wel vaker niet
En ohja, achter elk grap zit een kern van waarheid
Weet je nietquote:
man doestpesaret-o mieshnasem. oen be man goft ke ieno be to begam, dare moghe man-o miegorequote:
Wist je dat Azizam komt van de Arabische woord Aziz? DAT WIST JE NIET HEquote:
doroogh nagooquote:Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
man doestpesaret-o mieshnasem. oen be man goft ke ieno be to begam, dare moghe man-o miegore
Geen idee, ben niet zo in touch met de Fok! perzengroeperingen.quote:
rastesho miegam, az khodesh beporsquote:
wel met mij?quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet zo in touch met de Fok! perzengroeperingen.
Ahhh gossie, moet ik het voor je vertalen?quote:Op zondag 18 december 2011 23:32 schreef Splutje het volgende:
ga lkkr terug naar jullie eigen land stelletje turkn
Hij heeft mij al gebeldquote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Maar he, beter bel je je vriendje..je weet maar nooit waar die uithangt.
Even vragen hoorquote:
Dorost mige azizamquote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ahhh gossie, moet ik het voor je vertalen?
[..]
Hij heeft mij al gebeld
[..]
Even vragen hoor
Je hebt me de laatste tijd wel wat verwaarloost, maar het is je vergevenquote:
nee inburgeringscursus moet jequote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ahhh gossie, moet ik het voor je vertalen?
[..]
Hij heeft mij al gebeld
[..]
Even vragen hoor
Ik had een ander Iraans projectquote:Op zondag 18 december 2011 23:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je hebt me de laatste tijd wel wat verwaarloost, maar het is je vergeven
dat zei mauro ook en die zit nu lekker terug naar afrika te roeienquote:Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
maar, maar, maar ik woon hier al m'n hele leven
bron dat hij kan roeienquote:Op zondag 18 december 2011 23:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
dat zei mauro ook en die zit nu lekker terug naar afrika te roeien
Zeg, ik ben geen illegale hierquote:Op zondag 18 december 2011 23:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
dat zei mauro ook en die zit nu lekker terug naar afrika te roeien
ik heb in mijn broek gepoept zo gaprig was t ha ha haquote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
kan die niet dat is het grapige ha ha ha
heb je blont haar en blauwe ogen? nee dus terug naar je eigen landquote:
pvv op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
heb je blont haar en blauwe ogen? nee dus terug naar je eigen land
staan we al man maar de linke ratten hebben de stembussen en de media in handenquote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef o.us het volgende:
[..]
pvv op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is godverdome niet normaal al die linksen die de media in handen eerst nos daarna avro waar gaat het mensen zometeen word de tros en wakker nederland ook links dit is toch van de zotten ik heb een pvv bij1komst in rotterdam morgen aan de maurtisweg maar lokatie is onbekend jullie zijn allemaal welkom om onze slag te slaan tegen de linkse garde in de 2de kamerquote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
staan we al man maar de linke ratten hebben de stembussen en de media in handen
wat doe je man er zit hier een vreemde in het toppic!!!!!!!!!!!!!!!! (jasmin) nu moet ik peter weer bellen om nieuwe locatie te kiezen dit zal ik moeten melden o.us!!!!!! (goeie schuilnaam trouwens vermoeden ze nooit ha ha ha haquote:Op maandag 19 december 2011 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
het is godverdome niet normaal al die linksen die de media in handen eerst nos daarna avro waar gaat het mensen zometeen word de tros en wakker nederland ook links dit is toch van de zotten ik heb een pvv bij1komst in rotterdam morgen aan de maurtisweg maar lokatie is onbekend jullie zijn allemaal welkom om onze slag te slaan tegen de linkse garde in de 2de kamer
gr
watquote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
wat doe je man er zit hier een vreemde in het toppic!!!!!!!!!!!!!!!! (jasmin) nu moet ik peter weer bellen om nieuwe locatie te kiezen dit zal ik moeten melden o.us!!!!!! (goeie schuilnaam trouwens vermoeden ze nooit ha ha ha ha)
Wil dit zeggen dat je lesbisch wordt?quote:
Mannenquote:Op maandag 19 december 2011 00:24 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Wil dit zeggen dat je lesbisch wordt?
... Mannen > Vrouwenquote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Mannen
Vrouwen
Conclusie:
Mannen > vrouwen
quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Wist je dat Azizam komt van de Arabische woord Aziz? DAT WIST JE NIET HE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |