Zeg, ik ben geen illegale hierquote:Op zondag 18 december 2011 23:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
dat zei mauro ook en die zit nu lekker terug naar afrika te roeien
ik heb in mijn broek gepoept zo gaprig was t ha ha haquote:Op zondag 18 december 2011 23:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
kan die niet dat is het grapige ha ha ha
heb je blont haar en blauwe ogen? nee dus terug naar je eigen landquote:
pvv op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
heb je blont haar en blauwe ogen? nee dus terug naar je eigen land
staan we al man maar de linke ratten hebben de stembussen en de media in handenquote:Op zondag 18 december 2011 23:57 schreef o.us het volgende:
[..]
pvv op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is godverdome niet normaal al die linksen die de media in handen eerst nos daarna avro waar gaat het mensen zometeen word de tros en wakker nederland ook links dit is toch van de zotten ik heb een pvv bij1komst in rotterdam morgen aan de maurtisweg maar lokatie is onbekend jullie zijn allemaal welkom om onze slag te slaan tegen de linkse garde in de 2de kamerquote:Op zondag 18 december 2011 23:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
staan we al man maar de linke ratten hebben de stembussen en de media in handen
wat doe je man er zit hier een vreemde in het toppic!!!!!!!!!!!!!!!! (jasmin) nu moet ik peter weer bellen om nieuwe locatie te kiezen dit zal ik moeten melden o.us!!!!!! (goeie schuilnaam trouwens vermoeden ze nooit ha ha ha haquote:Op maandag 19 december 2011 00:00 schreef o.us het volgende:
[..]
het is godverdome niet normaal al die linksen die de media in handen eerst nos daarna avro waar gaat het mensen zometeen word de tros en wakker nederland ook links dit is toch van de zotten ik heb een pvv bij1komst in rotterdam morgen aan de maurtisweg maar lokatie is onbekend jullie zijn allemaal welkom om onze slag te slaan tegen de linkse garde in de 2de kamer
gr
watquote:Op maandag 19 december 2011 00:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
wat doe je man er zit hier een vreemde in het toppic!!!!!!!!!!!!!!!! (jasmin) nu moet ik peter weer bellen om nieuwe locatie te kiezen dit zal ik moeten melden o.us!!!!!! (goeie schuilnaam trouwens vermoeden ze nooit ha ha ha ha)
Wil dit zeggen dat je lesbisch wordt?quote:
Mannenquote:Op maandag 19 december 2011 00:24 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Wil dit zeggen dat je lesbisch wordt?
... Mannen > Vrouwenquote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Mannen
Vrouwen
Conclusie:
Mannen > vrouwen
quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Wist je dat Azizam komt van de Arabische woord Aziz? DAT WIST JE NIET HE
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|