nou jaaaa waarom nou weer gooien met die gitaar?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:44 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik ook, hopelijk weer zo dichtbij (zelf gemaakt, stond echt tegen het hek):
Omdat dat gebruikelijk is na een klasse gitaarsolo.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou jaaaa waarom nou weer gooien met die gitaar?
Tof! Moet je daar dan ook echt extra vroeg voor daar zijn?quote:Op zondag 1 juli 2012 12:44 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik ook, hopelijk weer zo dichtbij (zelf gemaakt, stond echt tegen het hek):
Het is al zo'n 6 maanden geleden aangekondigd dit concertquote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef Luxuria het volgende:
Fuck, het is al uitverkocht. Dat had ik niet in de gaten
En terechtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef SHAKEITUP het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nieuw op het forum en ben helemaal verslaafd aan Coldplay sinds ik ze vorig jaar op Pinkpop heb gezien. Ik ga helaas niet naar het concert, daar baal ik echt van!
Idd....Chris Martin..quote:
Even op en neer vliegen van Canada naar Engeland, moet kunnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beter komt Coldplay vanavond nog on stage bij de openingsceremonie van de OS
Ze verdienen het!
Daar waren ze gister in Montreal, niet zo aanstellen en doe je ding voor je vaderlandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Even op en neer vliegen van Canada naar Engeland, moet kunnen.
Dit, en niets anders dan ditquote:
Na Ahoy vond ik het niet zo erg dat ik er niet bij ben in september. Ik dacht toch waarschijnlijk dezelfde nummers en Ahoy leuk me leuker dan het Malieveld, maar nu het dichterbij komt baal ik ook wel. Helemaal omdat je niet weet wanneer ze weer komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit, en niets anders dan dit
Al vind ik de versie van live 2003 mooier.
En ik baal als de fucking tyfus dat ik er niet bij ben in september
Ahoy 2008-1 had een vergelijkbare poging. Uiteraard wel heel gaaf toen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
De chicago concerten van afgelopen dagen brachten iets geweldigs:
7 augustus was de 1e van de 2. Vlak voordat Chris warning sign wil beginnen op de X-stage ziet hij drie fans die het volgende bord hebben gemaakt: AM-STER-DAM. Chris ziet het en besluit zomaar het nummer in te starten, hij begint met het vers, maar vergeet de tekst en speelt het niet geweldig. Hij eindigt met de woorden: "Sorry, volgende keer als we terug komen spelen het nummer". Hier een video:
Sorry hoor dat niet iedereen een grote fan isquote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Het is al zo'n 6 maanden geleden aangekondigd dit concert
you better be sorry!quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Sorry hoor dat niet iedereen een grote fan is
Haha ik vind ze echt supergoed hoor! Luister heel vaak hun muziek.quote:
twitter:coldplay twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:50:19We've just been able to release an extra 3,000 tickets for the previously sold out 6 Sept show at the Hague, NL - http://t.co/yy8Gn3MZ A reageer retweet
Top zeg!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:36 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Allemaal opwarmen voor volgende weke donderdag
http://www.dr.dk/radio/player/?P3
Livestream van concert van vanavond
Thanx voorde tip, zal het tegen vrienden zeggen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:00 schreef Ame_thyst het volgende:
twitter:coldplay twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:50:19We've just been able to release an extra 3,000 tickets for the previously sold out 6 Sept show at the Hague, NL - http://t.co/yy8Gn3MZ A reageer retweet
coldplay is de beste live band sinds queen, en dat zegt een hoopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Dat intro voor Yellow, kippenvel. En dan zeggen dat Coldplay nietszeggende muziek maakt
Muse komt ook heel hard in de buurt hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
coldplay is de beste live band sinds queen, en dat zegt een hoop
Muse is idd ook heel goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Muse komt ook heel hard in de buurt hoor
(laten het nu net mijn 2 favoriete bands zijn)
Na Pearl Jam dan hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
coldplay is de beste live band sinds queen, en dat zegt een hoop
Jonny is de hele avond al op dreef. Je had Major Minus moeten horenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Violet Hill, wauw...dat gitaarwerk![]()
![]()
Nog 9 dagen tot Den Haag
Tsja hier ben ik niet mee eens. Ik vind het gewoon een geniaal album...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Het probleem is dat Coldplay met Mylo Xyloto een gedrocht van een album heeft afgeleverd. En de gezegde gaat: Je bent zo goed als je laatste werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |