Ahoy 2008-1 had een vergelijkbare poging. Uiteraard wel heel gaaf toen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
De chicago concerten van afgelopen dagen brachten iets geweldigs:
7 augustus was de 1e van de 2. Vlak voordat Chris warning sign wil beginnen op de X-stage ziet hij drie fans die het volgende bord hebben gemaakt: AM-STER-DAM. Chris ziet het en besluit zomaar het nummer in te starten, hij begint met het vers, maar vergeet de tekst en speelt het niet geweldig. Hij eindigt met de woorden: "Sorry, volgende keer als we terug komen spelen het nummer". Hier een video:
Sorry hoor dat niet iedereen een grote fan isquote:Op maandag 2 juli 2012 23:55 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Het is al zo'n 6 maanden geleden aangekondigd dit concert
you better be sorry!quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Sorry hoor dat niet iedereen een grote fan is
Haha ik vind ze echt supergoed hoor! Luister heel vaak hun muziek.quote:
twitter:coldplay twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:50:19We've just been able to release an extra 3,000 tickets for the previously sold out 6 Sept show at the Hague, NL - http://t.co/yy8Gn3MZ A reageer retweet
Top zeg!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:36 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Allemaal opwarmen voor volgende weke donderdag
http://www.dr.dk/radio/player/?P3
Livestream van concert van vanavond
Thanx voorde tip, zal het tegen vrienden zeggen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:00 schreef Ame_thyst het volgende:
twitter:coldplay twitterde op donderdag 23-08-2012 om 11:50:19We've just been able to release an extra 3,000 tickets for the previously sold out 6 Sept show at the Hague, NL - http://t.co/yy8Gn3MZ A reageer retweet
coldplay is de beste live band sinds queen, en dat zegt een hoopquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Dat intro voor Yellow, kippenvel. En dan zeggen dat Coldplay nietszeggende muziek maakt
Muse komt ook heel hard in de buurt hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
coldplay is de beste live band sinds queen, en dat zegt een hoop
Muse is idd ook heel goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Muse komt ook heel hard in de buurt hoor
(laten het nu net mijn 2 favoriete bands zijn)
Na Pearl Jam dan hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
coldplay is de beste live band sinds queen, en dat zegt een hoop
Jonny is de hele avond al op dreef. Je had Major Minus moeten horenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Violet Hill, wauw...dat gitaarwerk![]()
![]()
Nog 9 dagen tot Den Haag
Tsja hier ben ik niet mee eens. Ik vind het gewoon een geniaal album...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Het probleem is dat Coldplay met Mylo Xyloto een gedrocht van een album heeft afgeleverd. En de gezegde gaat: Je bent zo goed als je laatste werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |