abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:43:34 #201
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_106644053
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:54 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Kwam 2 dagen tot aan de knieën in de pow, onpiste :D
Like!
pi_106649817
quote:
De GFS12u is net uit. Even een korte update. Later vanavond meer. Vanaf morgen zijn de hele Alpen strak blauw. Vrijdag krijgt Oostenrijk weer een frontje waaruit met name in de oostelijke gebieden een beetje sneeuw valt. Oostenrijk is die dag en ook zaterdagochtend wel bewolkt. Zondag ook daar weer strak blauw net als in de rest van de Alpen. Maandag strak blauw. En dan dinsdag omgekeerd: nieuwe dump in de Franse Alpen en Oostenrijk nog zonnig. Vanaf dinsdagavond dan de hele Alpen in de sneeuw. En dan volgen de sneeuwgolven elkaar weer op tot aan het gaatje van het model op 26 januari. Het ensemble is nog niet uit. Daarom later vanavond pas een inschatting van de kansen.
Bron: http://www.wintersportwee(...)ar-voor-strak-blauw/

Oh man. Dit seizoen wordt zwaar epic! Begin februari dit jaar zagen enkele schitterende zuidhellingen er nog zo uit:



Dit jaar wordt het zo goed als zeker poederen tot aan het pension als alle liften zijn gesloten _O_
pi_106655872
Het wordt echt epic
pi_106657554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Den_Haag het volgende:
Het wordt echt epic
Het was al epic, nu nog de volgende begin februari :D
W0ei ?
pi_106657984
Nee, door tot mei!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 21:22:08 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106659559
Wat heb ik vorig jaar ook alweer gezegd???
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_106661657
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Komakie het volgende:
Wat heb ik vorig jaar ook alweer gezegd???
Gewoon het hele jaar door? :+
W0ei ?
pi_106661926
ow ik baal echt dat ik net voor die sneeuwstorm weg ben uit Oostenrijk, had er totaal geen problemen mee gehad als we ingesneeuwd zouden zitten :P
pi_106662039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Komakie het volgende:
Wat heb ik vorig jaar ook alweer gezegd???
Het komt altijd goed. :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  woensdag 11 januari 2012 @ 07:21:42 #210
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_106671049
hmm, maar eens kijken of we een weekendje oostenrijk kunnen meepakken. Vrijdagnacht heen, zondagnacht terug en dan even 2 dagen poeder rijden :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:19:28 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106770041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 21:59 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Gewoon het hele jaar door? :+
Dat was ook vorig jaar :P

Ondertussen zit ik nog steeds naar sneeuwhopen van 2.5m hoog naast mijn huis te kijken 8-)

Jammer genoeg morgenavond alweer naar huis :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:25:04 #212
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_106772765
Zit al 2 1/2 week op die thirtytwo boots te wachten en had er nogal genoeg van dus heb vandaag voor een mooi prijsje deze gehaald

zitten heerlijk, zijn goed stijf, ben benieuwd hoe het morgen uitpakt!
Voor het eerst in mn leven Nike's 8-)
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:21:34 #213
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_106775115
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef saaw het volgende:
Zit al 2 1/2 week op die thirtytwo boots te wachten en had er nogal genoeg van dus heb vandaag voor een mooi prijsje deze gehaald
[ afbeelding ]
zitten heerlijk, zijn goed stijf, ben benieuwd hoe het morgen uitpakt!
Voor het eerst in mn leven Nike's 8-)
Zien er leuk uit, ben zelf ook nog op zoek naar snowboots, waar heb je deze vandaan?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:22:36 #214
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106785686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef saaw het volgende:
Zit al 2 1/2 week op die thirtytwo boots te wachten en had er nogal genoeg van dus heb vandaag voor een mooi prijsje deze gehaald
[ afbeelding ]
zitten heerlijk, zijn goed stijf, ben benieuwd hoe het morgen uitpakt!
Voor het eerst in mn leven Nike's 8-)
Stijf :?
Al die Nike schoenen vond ik toen redelijk slap...
Aan de andere kant ben ik een flink stuk groter en zwaarder dan jij en waarschijnlijk heb ik een andere rijstijl ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 13 januari 2012 @ 23:34:05 #215
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_106786386
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Zien er leuk uit, ben zelf ook nog op zoek naar snowboots, waar heb je deze vandaan?
Een shopje hier in Zell :) maar in Nederland is natuurlijk ook zat te vinden, en anders online nog veel meer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:22 schreef Komakie het volgende:
Stijf :?
Al die Nike schoenen vond ik toen redelijk slap...
Aan de andere kant ben ik een flink stuk groter en zwaarder dan jij en waarschijnlijk heb ik een andere rijstijl ;)
Ik was ook verbaasd, had ze zelf ook nooit uitgezocht. Heb ook echt niets met Nike. Maar was in de shop en ze waren net weer binnen en dat meisje rijdt er zelf op en is erg enthousiast. Het andere [al wat oudere] model is wel mega slap, die had ik al eens eerder in mijn handen gehad, maar deze ben ik wel van onder de indruk. Al moet natuurlijk nog maar blijken hoe ze het op de berg gaan doen. Ben benieuwd! Ze zitten in ieder geval heerlijk, wat nogal eens lastig is met smalle voeten, ga het morgen merken!
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 15 januari 2012 @ 20:21:06 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106844442
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:34 schreef saaw het volgende:

[..]

Een shopje hier in Zell :) maar in Nederland is natuurlijk ook zat te vinden, en anders online nog veel meer.

[..]

Ik was ook verbaasd, had ze zelf ook nooit uitgezocht. Heb ook echt niets met Nike. Maar was in de shop en ze waren net weer binnen en dat meisje rijdt er zelf op en is erg enthousiast. Het andere [al wat oudere] model is wel mega slap, die had ik al eens eerder in mijn handen gehad, maar deze ben ik wel van onder de indruk. Al moet natuurlijk nog maar blijken hoe ze het op de berg gaan doen. Ben benieuwd! Ze zitten in ieder geval heerlijk, wat nogal eens lastig is met smalle voeten, ga het morgen merken!
Ik ben ook benieuwd.
Tot nu toe heb ik wisselende verhalen over Nike schoenen gehoord.
Aan de ene kant positief van mensen die comfortabele schoenen willen hebben, maar ook nog wel eens een gebrek aan stijfheid.
Ik had wel eens een paar willen proberen, maar het is mij afgeraden omdat ze te slap zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 15 januari 2012 @ 20:23:54 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106844571
Gisteren naar huis gereden, vandaag grote schoonmaak en morgen weer naar mijn werk :(

Gisteren om precies 17:00 na het snowboarden weg gereden en om 0:35 stonden we in Utrecht.
Best snel met een Renault Twingo :P In de tussentijd ook nog gegeten trouwens. En ik weet nu dat je berg af met een Twingo de 200 kunt halen :')

Nu mijn baas maar eens heel lief aankijken om nog 2 weekjes met de krokus te kunnen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 15 januari 2012 @ 22:52:31 #218
324038 kupsani
every day is good day!
pi_106853677
Ik ga weer met de carnaval!! Heuj brabant!!!
Deze x naar les carroz in het gebied grand massif te france :)
Mijn gropro filmpjes zijn best goed gelukt! Ik zal van de week is ff met premiere het een en ander bewerken en op youtube posten :)
I live for snowboarding!!!
  zondag 15 januari 2012 @ 22:53:56 #219
324038 kupsani
every day is good day!
pi_106853741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef saaw het volgende:
Zit al 2 1/2 week op die thirtytwo boots te wachten en had er nogal genoeg van dus heb vandaag voor een mooi prijsje deze gehaald
[ afbeelding ]
zitten heerlijk, zijn goed stijf, ben benieuwd hoe het morgen uitpakt!
Voor het eerst in mn leven Nike's 8-)
Nice shoes! En, hoe stijf/fijn zijn ze dus?
I live for snowboarding!!!
  maandag 16 januari 2012 @ 00:05:56 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_106856988
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:52 schreef kupsani het volgende:
Ik ga weer met de carnaval!! Heuj brabant!!!
Deze x naar les carroz in het gebied grand massif te france :)
Mijn gropro filmpjes zijn best goed gelukt! Ik zal van de week is ff met premiere het een en ander bewerken en op youtube posten :)
De krokusweken zijn best leuk, maar die carnaval.... :{
We moeten altijd op de (eerste :? ) dag van carnaval verkleedt les geven. 1 keer niet gedaan, kreeg ik op mijn kop van de baas :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 16 januari 2012 @ 00:37:35 #221
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106857890
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd.
Tot nu toe heb ik wisselende verhalen over Nike schoenen gehoord.
Aan de ene kant positief van mensen die comfortabele schoenen willen hebben, maar ook nog wel eens een gebrek aan stijfheid.
Ik had wel eens een paar willen proberen, maar het is mij afgeraden omdat ze te slap zijn.
Ja het is wat je wil, ikzelf ben niet zo van die stijve schoenen.
Maar aan de andere kant, als iemand in de winkel zegt "ik heb ze zelf ook" vind ik dat vaak zo'n loos argument.
Ik werkte zelf ook in een shop en ik teste ook veel dingen, maar heb nooit echt gezegd "ik heb ze zelf ook" je probeert wel alles uit dus je weet gewoon wat aansluit bij de wens van de klant, en daar pas je je advies op aan.

Anyway, ik ben zelf wel benieuwd naar die nike's! Wordt tijd dat adidas dikke boots gaat maken :Y
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 16 januari 2012 @ 07:40:09 #222
324038 kupsani
every day is good day!
pi_106860457
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

De krokusweken zijn best leuk, maar die carnaval.... :{
We moeten altijd op de (eerste :? ) dag van carnaval verkleedt les geven. 1 keer niet gedaan, kreeg ik op mijn kop van de baas :P
Daarom ga ik altijd met de carnaval weg. Al die zuiperds en die hollandse k*tmuziek. Neej, dan wil je niet in brabant zijn...
I live for snowboarding!!!
pi_106861614
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 00:37 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja het is wat je wil, ikzelf ben niet zo van die stijve schoenen.
Maar aan de andere kant, als iemand in de winkel zegt "ik heb ze zelf ook" vind ik dat vaak zo'n loos argument.
Ik werkte zelf ook in een shop en ik teste ook veel dingen, maar heb nooit echt gezegd "ik heb ze zelf ook" je probeert wel alles uit dus je weet gewoon wat aansluit bij de wens van de klant, en daar pas je je advies op aan.

Anyway, ik ben zelf wel benieuwd naar die nike's! Wordt tijd dat adidas dikke boots gaat maken :Y
Ze zijn er mee bezig, samen met Jake Blauvelt zijn ze bezig om een paar verschillende schoenen te ontwikkelen (staat in 2013 op de planning).
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  maandag 16 januari 2012 @ 12:59:39 #224
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_106866974
Laat dit maar naar de Alpen overwaaien: http://www.tacky.nl/snowboard/video/?id=215003 (NSFW!)

En gewoon nog wat tricks doen ook hè :)
pi_106867203
Over schoenen gesproken.

Ik heb Burton Moto's maar ik krijg in de loop van een wintersportweek steeds meer last van mijn linkervoet (voorste been), ik denk dat het komt omdat ik een vrij hoge wreef heb (lijkt op een beetje kraakbeen vergroeing) icm het strak aantrekken van de schoen & binding.

Hoe zou ik dit kunnen voorkomen?

Zou ik bijvoorbeeld zooltjes in mijn boots kunnen doen zodat mijn voet minder doorbuigt?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')