Like!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kwam 2 dagen tot aan de knieën in de pow, onpiste
Bron: http://www.wintersportwee(...)ar-voor-strak-blauw/quote:De GFS12u is net uit. Even een korte update. Later vanavond meer. Vanaf morgen zijn de hele Alpen strak blauw. Vrijdag krijgt Oostenrijk weer een frontje waaruit met name in de oostelijke gebieden een beetje sneeuw valt. Oostenrijk is die dag en ook zaterdagochtend wel bewolkt. Zondag ook daar weer strak blauw net als in de rest van de Alpen. Maandag strak blauw. En dan dinsdag omgekeerd: nieuwe dump in de Franse Alpen en Oostenrijk nog zonnig. Vanaf dinsdagavond dan de hele Alpen in de sneeuw. En dan volgen de sneeuwgolven elkaar weer op tot aan het gaatje van het model op 26 januari. Het ensemble is nog niet uit. Daarom later vanavond pas een inschatting van de kansen.
Gewoon het hele jaar door?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Komakie het volgende:
Wat heb ik vorig jaar ook alweer gezegd???
Het komt altijd goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Komakie het volgende:
Wat heb ik vorig jaar ook alweer gezegd???
Dat was ook vorig jaarquote:
Zien er leuk uit, ben zelf ook nog op zoek naar snowboots, waar heb je deze vandaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef saaw het volgende:
Zit al 2 1/2 week op die thirtytwo boots te wachten en had er nogal genoeg van dus heb vandaag voor een mooi prijsje deze gehaald
[ afbeelding ]
zitten heerlijk, zijn goed stijf, ben benieuwd hoe het morgen uitpakt!
Voor het eerst in mn leven Nike's
Stijfquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef saaw het volgende:
Zit al 2 1/2 week op die thirtytwo boots te wachten en had er nogal genoeg van dus heb vandaag voor een mooi prijsje deze gehaald
[ afbeelding ]
Een shopje hier in Zellquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Zien er leuk uit, ben zelf ook nog op zoek naar snowboots, waar heb je deze vandaan?
Ik was ook verbaasd, had ze zelf ook nooit uitgezocht. Heb ook echt niets met Nike. Maar was in de shop en ze waren net weer binnen en dat meisje rijdt er zelf op en is erg enthousiast. Het andere [al wat oudere] model is wel mega slap, die had ik al eens eerder in mijn handen gehad, maar deze ben ik wel van onder de indruk. Al moet natuurlijk nog maar blijken hoe ze het op de berg gaan doen. Ben benieuwd! Ze zitten in ieder geval heerlijk, wat nogal eens lastig is met smalle voeten, ga het morgen merken!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:22 schreef Komakie het volgende:
Stijf
Al die Nike schoenen vond ik toen redelijk slap...
Aan de andere kant ben ik een flink stuk groter en zwaarder dan jij en waarschijnlijk heb ik een andere rijstijl
Ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:34 schreef saaw het volgende:
[..]
Een shopje hier in Zellmaar in Nederland is natuurlijk ook zat te vinden, en anders online nog veel meer.
[..]
Ik was ook verbaasd, had ze zelf ook nooit uitgezocht. Heb ook echt niets met Nike. Maar was in de shop en ze waren net weer binnen en dat meisje rijdt er zelf op en is erg enthousiast. Het andere [al wat oudere] model is wel mega slap, die had ik al eens eerder in mijn handen gehad, maar deze ben ik wel van onder de indruk. Al moet natuurlijk nog maar blijken hoe ze het op de berg gaan doen. Ben benieuwd! Ze zitten in ieder geval heerlijk, wat nogal eens lastig is met smalle voeten, ga het morgen merken!
Nice shoes! En, hoe stijf/fijn zijn ze dus?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:25 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
De krokusweken zijn best leuk, maar die carnaval....quote:Op zondag 15 januari 2012 22:52 schreef kupsani het volgende:
Ik ga weer met de carnaval!! Heuj brabant!!!
Deze x naar les carroz in het gebied grand massif te france
Mijn gropro filmpjes zijn best goed gelukt! Ik zal van de week is ff met premiere het een en ander bewerken en op youtube posten
Ja het is wat je wil, ikzelf ben niet zo van die stijve schoenen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd.
Tot nu toe heb ik wisselende verhalen over Nike schoenen gehoord.
Aan de ene kant positief van mensen die comfortabele schoenen willen hebben, maar ook nog wel eens een gebrek aan stijfheid.
Ik had wel eens een paar willen proberen, maar het is mij afgeraden omdat ze te slap zijn.
Daarom ga ik altijd met de carnaval weg. Al die zuiperds en die hollandse k*tmuziek. Neej, dan wil je niet in brabant zijn...quote:Op maandag 16 januari 2012 00:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
De krokusweken zijn best leuk, maar die carnaval....
We moeten altijd op de (eerste) dag van carnaval verkleedt les geven. 1 keer niet gedaan, kreeg ik op mijn kop van de baas
Ze zijn er mee bezig, samen met Jake Blauvelt zijn ze bezig om een paar verschillende schoenen te ontwikkelen (staat in 2013 op de planning).quote:Op maandag 16 januari 2012 00:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is wat je wil, ikzelf ben niet zo van die stijve schoenen.
Maar aan de andere kant, als iemand in de winkel zegt "ik heb ze zelf ook" vind ik dat vaak zo'n loos argument.
Ik werkte zelf ook in een shop en ik teste ook veel dingen, maar heb nooit echt gezegd "ik heb ze zelf ook" je probeert wel alles uit dus je weet gewoon wat aansluit bij de wens van de klant, en daar pas je je advies op aan.
Anyway, ik ben zelf wel benieuwd naar die nike's! Wordt tijd dat adidas dikke boots gaat maken
Waar op je voet?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:08 schreef CaLeX het volgende:
Over schoenen gesproken.
Ik heb Burton Moto's maar ik krijg in de loop van een wintersportweek steeds meer last van mijn linkervoet (voorste been), ik denk dat het komt omdat ik een vrij hoge wreef heb (lijkt op een beetje kraakbeen vergroeing) icm het strak aantrekken van de schoen & binding.
Hoe zou ik dit kunnen voorkomen?
Zou ik bijvoorbeeld zooltjes in mijn boots kunnen doen zodat mijn voet minder doorbuigt?
Klinkt spannendquote:Op maandag 16 januari 2012 09:27 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ze zijn er mee bezig, samen met Jake Blauvelt zijn ze bezig om een paar verschillende schoenen te ontwikkelen (staat in 2013 op de planning).
Hmmm doe maar niet. Dan kom ik zelf niet meer aan snowboarden toequote:Op maandag 16 januari 2012 12:59 schreef BettyWeter het volgende:
Laat dit maar naar de Alpen overwaaien: http://www.tacky.nl/snowboard/video/?id=215003 (NSFW!)
En gewoon nog wat tricks doen ook hè
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het midden op mijn wreef (aan de binnenkant van mijn voet)Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op maandag 16 januari 2012 14:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]Ah dat heb ik ook een keer gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het midden op mijn wreef (aan de binnenkant van mijn voet)
Ik kreeg een hele bult op mijn voet. Precies ook op die plek.
Toen ik andere schoenen kreeg was het over....
Of een zooltje werkt weet ik niet. Misschien een keer naar de podoloog, of andere schoenen...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ik heb het zeg maar standaard, voetbal schoenen zijn ook altijd een hel.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah dat heb ik ook een keer gehad.
Ik kreeg een hele bult op mijn voet. Precies ook op die plek.
Toen ik andere schoenen kreeg was het over....
Of een zooltje werkt weet ik niet. Misschien een keer naar de podoloog, of andere schoenen...
Board en bindingen is geen probleem. Met boots erbij heb ik nooit getest, maar moet volgens mij wel kunnen. Denk eerder dat je de plug uit de muur trekt dan dat er iets met de boarddocks gebeurdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef Rainai het volgende:
Mijn snowboardtas met de snowboard, boots en bindingen eraan ligt in me slaapkamer nog op de grond en ik heb geen voldoende bergruimte. En ik ben van plan de boarddock van rixon bestellen.
Kunnen ze de snowboard, boots en bindingen verdragen of is dat wat zwaar voor de boarddock?
Anders neem ik bij de bouwmarkt de planksteunen met de brede plank...
Of weten jullie een betere oplossing?
Wat een held!quote:
Dure schoentjes....quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:49 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
Nice die Jam!
What the fuck
http://revert.nl/product/19805-rover.html
Een red wing snowboard boot van burton? Voor als mike de boer op wintersport gaat ofzo?
Lijkt me ook niet heel chill in een normale binding passen :S
Heldquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:41 schreef Komakie het volgende:
Contract besprekingen.
"Ik wil best genoegen nemen met minder salarisverhoging. Als ik maar wel 2 weken kan snowboarden in februari"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |