quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Komakie het volgende:
Ben al 3 dagen non stop poeder aan het rijden
Drie-eenheid en max lawine 3quote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef Komakie het volgende:
Vandaag verhuist naar Fugen. Nog een weekje het Zillertal rond knallen.
Hoch Fugen is gewoon dicht ivm lawine gevaar. Net als de verbindingen naar de verschillende dorpen in de Zillertal Arena. Echt bizar
Klein nadeel, er ligt zo veel sneeuw dat echt lekkere afdalingen 50 graden wanden zijn, maar dat is "lichtelijk" gevaarlijk met lawine stufe 4(om maar niet gewoon te zeggen onmogelijk
)
Met stufe 3 is het vaak ook niet veilig om dat soort wanden te rijden.quote:
Ik ben ook weer terug van la Plagne, ook bijna alleen maar poeder lopen knallen. Wat een vakantie, echt niet te beschrijven. Met 9 man ergens de bossen in duiken, en om 5 uur erachter komen dat je 150 meter onder de laagste gondel zitquote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Komakie het volgende:
2 weken zo goed als geen internet gehad. Heerlijk rustig.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Komakie het volgende:
Lijkt mij ook super om zulke filmpjes te maken! Alleen geen geld voor dat soort apparatuur!quote:
Eens, wij hebben 2 dagen gehad met +- 30cm poeder op de piste. Kan je je ook prima in vermakenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:51 schreef Den_Haag het volgende:
Idioten. Je moet je nu gewoon beperken tot die simpele hellingen, treeruns of piste. jammer maar helaas. En met deze omstandigheden kun je genoeg poederhappen op de piste.
Kwam 2 dagen tot aan de knieën in de pow, onpistequote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Eens, wij hebben 2 dagen gehad met +- 30cm poeder op de piste. Kan je je ook prima in vermaken
Like!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kwam 2 dagen tot aan de knieën in de pow, onpiste
Bron: http://www.wintersportwee(...)ar-voor-strak-blauw/quote:De GFS12u is net uit. Even een korte update. Later vanavond meer. Vanaf morgen zijn de hele Alpen strak blauw. Vrijdag krijgt Oostenrijk weer een frontje waaruit met name in de oostelijke gebieden een beetje sneeuw valt. Oostenrijk is die dag en ook zaterdagochtend wel bewolkt. Zondag ook daar weer strak blauw net als in de rest van de Alpen. Maandag strak blauw. En dan dinsdag omgekeerd: nieuwe dump in de Franse Alpen en Oostenrijk nog zonnig. Vanaf dinsdagavond dan de hele Alpen in de sneeuw. En dan volgen de sneeuwgolven elkaar weer op tot aan het gaatje van het model op 26 januari. Het ensemble is nog niet uit. Daarom later vanavond pas een inschatting van de kansen.
Gewoon het hele jaar door?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Komakie het volgende:
Wat heb ik vorig jaar ook alweer gezegd???
Het komt altijd goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef Komakie het volgende:
Wat heb ik vorig jaar ook alweer gezegd???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |