Ik had al een aanbieding gekregen en toen afgewezen. Uiteindelijk kreeg ik van hun een afrondingsmail dat het hun laatste aanbod was. Toen heb ik dat gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Held![]()
, doe je goed. Gingen ze akkoord?
Dat kan ook alleen maar Red Bull doen. Ziet er wel gaaf uit. Ben benieuwt wat exact de bedoeling is..quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:09 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.redbull.com/cs(...)ideo-021243147599707
Was dit al gepost hier?
Sneeuwkettingen? Doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:57 schreef saaw het volgende:
Na een paar dagen zon en wat regen is het nu weer keihard aan het dumpen
Lekker bij vrienden eten en dan de auto uitgraven en sneeuwkettingen nodig om weer thuis te komen
Morgen eerste lift
Nouja, beetje burton the stash in het kwadraat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef Komakie het volgende:
Gewoon een wedstrijd op natuurlijke obstakels
Ziet er vet uit
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:41 schreef Komakie het volgende:
Contract besprekingen.
"Ik wil best genoegen nemen met minder salarisverhoging. Als ik maar wel 2 weken kan snowboarden in februari"
Heb je niet veel problemen met lawine gevaar? Hoeveel is er open?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:57 schreef saaw het volgende:
Na een paar dagen zon en wat regen is het nu weer keihard aan het dumpen
Lekker bij vrienden eten en dan de auto uitgraven en sneeuwkettingen nodig om weer thuis te komen
Morgen eerste lift
Wat houdt de ISPO precies in?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Komakie het volgende:
Volgend weekend is de ispo
En ik heb 2 afspraken staan voor een distributeurschap in Nederland.
Ondertussen nog even een bliksembezoek aan Gerlos/Fugen voor 1 dagje.
We gaan vrijdagavond rijden, zaterdag een dagje boarden en zondag naar de ispo. Zondagavond weer naar huis en maandag weer gewoon werken. Druk weekendje
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef MarcoD het volgende:
Check :http://www.ispo.com/prj_52/view/ .
Wel tof! Wil je distributeur worden?
Ik ga volgend weekend een lang weekend samen met m'n pa nog een paar dagen boarden (hij skiën) heb er weer zin in. En dat terwijl ik nog maar net ( 2 1/2 week) terug ben van 9 dagen boarden met familie.
Hier nog klein filmpje:
Speciale beurs met alle nieuwe producten voor volgend seizoen. Bizar groot. 3 hallen met alleen maar snowboardspullen. 1 hal is iets van een voetbalveld grootquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat houdt de ISPO precies in?
Cool filmpjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef MarcoD het volgende:
Vetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Speciale beurs met alle nieuwe producten voor volgend seizoen. Bizar groot. 3 hallen met alleen maar snowboardspullen. 1 hal is iets van een voetbalveld groot
Lekker filmpje, nu heb ik zelf ook zin om weg te gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef MarcoD het volgende:
Ik ga volgend weekend een lang weekend samen met m'n pa nog een paar dagen boarden (hij skiën) heb er weer zin in. En dat terwijl ik nog maar net ( 2 1/2 week) terug ben van 9 dagen boarden met familie.
Hier nog klein filmpje:
Ja ben er gister nog geweest: 50 cent.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lekker filmpje, nu heb ik zelf ook zin om weg te gaan.
Weet iemand toevallig wat de kluisjes in snowworld kosten?
Merci.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja ben er gister nog geweest: 50 cent.
Per x dat je hem open doet wel te verstaan!!! Hij slikt je 50cent namelijk inbij het openen...quote:
Kijk na de beurs maar eens op internet rond. De foto's van verschillende merken komen meestal wel op de nodige plekken te staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vetkan je niet foto's schieten? Van wat vette stuff.
Ik zou voor de groene broek gaan die er onder hoort. Ziet er vet uitquote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef detennismaster het volgende:
Net deze jas besteld.![]()
[ afbeelding ]
Wat denken jullie dat hier het mooist bij staat qua broek? Een blauwe of een groene? Zelf neig ik naar blauw omdat ik donkerblauw en geel mooi samen vind. Komakie jij weet vast wel een broek in de kleur broek die in de jas te vinden is?
Ik zie die broek alleen nergens.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou voor de groene broek gaan die er onder hoort. Ziet er vet uit
Zit dit verder comfortabel?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier een pic btw van men bescherming, is een beste investering maarja.. Om dalijk men rug te breken is ook zoiets. Voor 3 weken terug lelijk gevallen op men rug, toen was ik blij met de bescherming want heb er nu nog last van![]()
Zin in volgende week![]()
[ afbeelding ]
Broekje zeker, dat oranje spul is flexibel en hard onder impactquote:
Tja kleuren zijn een beetje moeilijk te bepalen vanuit je luie stoel, maar ik zou voor iets groens gaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie die broek alleen nergens.![]()
Ligt er natuurlijk een beetje aan hoe ernstig het is, maar meestal is het nog wel redelijk over na 2 weken? Zeker als je het een beetje goed verzorgt.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:59 schreef Stansfield het volgende:
Ga ik vrijdag tijdens mijn basketbal training toch door mijn enkel. Terwijl ik over 2 weken op wintersport ga. Balen. Maar ik zie het wel zonnig in. Mijn enkel is nu nog dik en blauw. Maar lopen gaat met de dag al beter. Dus ik hoop wel dat het allemaal hersteld is in 2 weken.
45 moet toch wel goed komen? Bij ons hebben ze meestal wel zat keuze in die maat. Alleen stijvere schoenen zijn vaak een groter probleem omdat ze die niet zo veel verhuren. Mensen willen meestal niet al te stijve schoenen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef Stansfield het volgende:
Ik zal het aangeven bij het huren van de schoenen maar dat gaat wel goed komen. Maar meestal is er niet zoveel keuze in maat 45-46.
Dat is balen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef dirkie001 het volgende:
Tja hier was het na 2,5 dag zo ongeveer einde vakantie. Mijn vrouw is tijdens het skiën onderuit gegaan en 1 binding is te lang blijven zitten...
Resultaat: 1 breukje, en de kruisbanden aan gort. Dat was een gevalletje met de heli van de piste afgehaald, en daarna met de gipsvlucht naar huis.
Maar er was wel een hoop sneeuw in Ehrwald
Reisverzekering? Waarquote:Op maandag 23 januari 2012 20:31 schreef dirkie001 het volgende:
Ze hadden haar alleen wel al op de piste platgespoten:) Oh ja de rekening is ook al binnen: 2095 euro voor een half uurtje vliegen... Lang leve de goede verzekering.
Ik zit zelf te kijken voor rabo/interpolis omdat ik daar eigenlijk alles heb lopen, zijn er nog mensen met tips qua verzekering?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef dirkie001 het volgende:
europeesche, speciaal afgesloten voor de gevaarlijke sporten:) Heb ook een tijd aan skydiven gedaan. Dus je moet wel..
Ik heb de verzekering van de nederlandse skivereniging. Die is ook via de europeesche.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef dirkie001 het volgende:
europeesche, speciaal afgesloten voor de gevaarlijke sporten:) Heb ook een tijd aan skydiven gedaan. Dus je moet wel..
haha heb precies dezelfde! inclusief groene broek!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef detennismaster het volgende:
Net deze jas besteld.![]()
[ afbeelding ]
Wat denken jullie dat hier het mooist bij staat qua broek? Een blauwe of een groene? Zelf neig ik naar blauw omdat ik donkerblauw en geel mooi samen vind. Komakie jij weet vast wel een broek in de kleur broek die in de jas te vinden is?
En hoe is die jas?? Tevens waar heb je die broek vandaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:39 schreef AardEngel het volgende:
[..]
haha heb precies dezelfde! inclusief groene broek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |