Ik had al een aanbieding gekregen en toen afgewezen. Uiteindelijk kreeg ik van hun een afrondingsmail dat het hun laatste aanbod was. Toen heb ik dat gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:54 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Held![]()
, doe je goed. Gingen ze akkoord?
Dat kan ook alleen maar Red Bull doen. Ziet er wel gaaf uit. Ben benieuwt wat exact de bedoeling is..quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:09 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.redbull.com/cs(...)ideo-021243147599707
Was dit al gepost hier?
Sneeuwkettingen? Doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:57 schreef saaw het volgende:
Na een paar dagen zon en wat regen is het nu weer keihard aan het dumpen
Lekker bij vrienden eten en dan de auto uitgraven en sneeuwkettingen nodig om weer thuis te komen
Morgen eerste lift
Nouja, beetje burton the stash in het kwadraat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef Komakie het volgende:
Gewoon een wedstrijd op natuurlijke obstakels
Ziet er vet uit
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:41 schreef Komakie het volgende:
Contract besprekingen.
"Ik wil best genoegen nemen met minder salarisverhoging. Als ik maar wel 2 weken kan snowboarden in februari"
Heb je niet veel problemen met lawine gevaar? Hoeveel is er open?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:57 schreef saaw het volgende:
Na een paar dagen zon en wat regen is het nu weer keihard aan het dumpen
Lekker bij vrienden eten en dan de auto uitgraven en sneeuwkettingen nodig om weer thuis te komen
Morgen eerste lift
Wat houdt de ISPO precies in?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Komakie het volgende:
Volgend weekend is de ispo
En ik heb 2 afspraken staan voor een distributeurschap in Nederland.
Ondertussen nog even een bliksembezoek aan Gerlos/Fugen voor 1 dagje.
We gaan vrijdagavond rijden, zaterdag een dagje boarden en zondag naar de ispo. Zondagavond weer naar huis en maandag weer gewoon werken. Druk weekendje
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef MarcoD het volgende:
Check :http://www.ispo.com/prj_52/view/ .
Wel tof! Wil je distributeur worden?
Ik ga volgend weekend een lang weekend samen met m'n pa nog een paar dagen boarden (hij skiën) heb er weer zin in. En dat terwijl ik nog maar net ( 2 1/2 week) terug ben van 9 dagen boarden met familie.
Hier nog klein filmpje:
Speciale beurs met alle nieuwe producten voor volgend seizoen. Bizar groot. 3 hallen met alleen maar snowboardspullen. 1 hal is iets van een voetbalveld grootquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat houdt de ISPO precies in?
Cool filmpjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef MarcoD het volgende:
Vetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Speciale beurs met alle nieuwe producten voor volgend seizoen. Bizar groot. 3 hallen met alleen maar snowboardspullen. 1 hal is iets van een voetbalveld groot
Lekker filmpje, nu heb ik zelf ook zin om weg te gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:59 schreef MarcoD het volgende:
Ik ga volgend weekend een lang weekend samen met m'n pa nog een paar dagen boarden (hij skiën) heb er weer zin in. En dat terwijl ik nog maar net ( 2 1/2 week) terug ben van 9 dagen boarden met familie.
Hier nog klein filmpje:
Ja ben er gister nog geweest: 50 cent.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Lekker filmpje, nu heb ik zelf ook zin om weg te gaan.
Weet iemand toevallig wat de kluisjes in snowworld kosten?
Merci.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja ben er gister nog geweest: 50 cent.
Per x dat je hem open doet wel te verstaan!!! Hij slikt je 50cent namelijk inbij het openen...quote:
Kijk na de beurs maar eens op internet rond. De foto's van verschillende merken komen meestal wel op de nodige plekken te staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vetkan je niet foto's schieten? Van wat vette stuff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |