Lezen vriend, lezen, ik zeg toch talent.quote:Op zondag 18 december 2011 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Vergelijk je Mulder nou met vd sar?
. Komop man.
Puike pot Mulder, zal nooit de wereldtop bereiken.
Natuurlijk, maar Feyenoord net iets meer dan de andere clubs. Als Ajax straks weer Siem, Sigthorrson, Boerrighter enzo terug heeft dan zijn ze een stuk stabieler dan Feyenoord. Alleen Vermeer blijft een zeer onzekere factor.quote:Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, en dat doet Ajax (of elke andere insert_naam eredivsieclub) nou nooit.
Vind dat je dat niet zo sec kan zeggen. De Vrij maakt ook vaak genoeg foutjes. Zijn positionele manier van spelen brengt ook bepaalde risico's met zich mee.quote:Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar De Vrij is beter.
Ik denk dat die wisselvalligheid de 2de seizoenshelft minder zal zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die spelen zo wisselvallig en onvoorspelbaar als het weer op Eerste Kerstdag
Tsja deze periode werd voor aanvang van het seizoen wel het meeste gevreesd. Moet je nagaan als Feyenoord gewoon thuis van ado en nec wint...quote:Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef Merkie het volgende:
Laatste 5 wedstrijden:
Vitesse - Feyenoord: 0-4
Feyenoord - RKC: 2-1
Feyenoord - PSV: 2-0
Utrecht - Feyenoord: 2-2
Feyenoord - Twente 3-2
4x winst, 1x gelijk, tegen niet de minste tegenstanders. Dit is een uitstekende reeks. Valt wel mee met de wisselvalligheid dus.
Ik denk dat Feyenoord heel veel van die wedstrijden geleerd heeft.quote:Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Tsja deze periode werd voor aanvang van het seizoen wel het meeste gevreesd. Moet je nagaan als Feyenoord gewoon thuis van ado en nec wint...
Was wel erg obvious ja.quote:Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
El Ahmadi ook nog slim even geel pakken.
Mi Gaddo man.quote:Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk dat Feyenoord ook nog heel veel van deze wedstrijd kan leren, want wat maken ze het zichzelf weer zo moeilijk. We kunnen alleen domineren door vooruit te spelen, dat is wel een zwakte.quote:Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord heel veel van die wedstrijden geleerd heeft.
Jammer dat er in Utrecht 2 punten bleven liggen, maar inderdaad. Topreeks.quote:Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef Merkie het volgende:
Laatste 5 wedstrijden:
Feyenoord - Twente 3-2
4x winst, 1x gelijk, tegen niet de minste tegenstanders. Dit is een uitstekende reeks. Valt wel mee met de wisselvalligheid dus.
We zijn geen neuzen he...quote:Op zondag 18 december 2011 16:36 schreef TC03 het volgende:
GJV ziet Feyenoord als concurrent voor de titel.
HAHAHAH!quote:Op zondag 18 december 2011 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus toen Guidetti ging planken na die goal.
Ik zat er meteen aan te denken jaquote:Op zondag 18 december 2011 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
Die pak rammel in het Noorden heeft ze dan misschien toch nog goed gedaanquote:Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef Merkie het volgende:
Laatste 5 wedstrijden:
Feyenoord - Twente 3-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |