Echt hequote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef TC03 het volgende:
Wat een tweede helft. Ik moet nog steeds bijkomen.
Mulder wordt steeds beter.quote:Op zondag 18 december 2011 16:24 schreef Merkie het volgende:
Mulder was wel een rustpunt in de tweede helft, complimenten hoor. Had elke hoge bal, deed geen gekke dingen, voetbalde goed mee.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:25 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit!
Nederland was te klein toen vd Sar ging stoppen, nu stromen we over van het keeperstalent.
Was dat voor Fer?quote:Op zondag 18 december 2011 16:27 schreef OProg het volgende:
Ik hoop trouwens dat er iemand een foto heeft van het ferlanglijstje van Fer dat ze aan het uitrollen waren.
Ik vind dat wel meevallen. Tuurlijk, hij doet het prima, maar De Vrij is nog altijd beter.quote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
HALLO! Stop eens met dat fappen op Mulder en geef Martins Indi de fucking credits die hij verdient. Dát is pas de revelatie van de afgelopen wedstrijden.
Maar je boii viel wel tegen de tweede helft. Watskeburt?quote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
HALLO! Stop eens met dat fappen op Mulder en geef Martins Indi de fucking credits die hij verdient. Dát is pas de revelatie van de afgelopen wedstrijden.
www.brunomartinsindi.comquote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
Speelde idd geweldig en De Vrij was ook weer zeer belangrijkquote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
Had alles opgespaard om 1 helft te vlammen zoals het hoort.quote:Op zondag 18 december 2011 16:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar je boii viel wel tegen de tweede helft. Watskeburt?
Ach man, heb je de wedstrijd wel gezien? Martins Indi in de laatste 2 wedstrijden deed verdedigend niks, maar dan ook niks onder voor de Vrij. Begint zelfs opbouwend goed te spelen. Totaal niet gemist die de Vrij. Niemand heeft het over de centrale verdedigers gehad en dat zegt genoeg.quote:Op zondag 18 december 2011 16:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Tuurlijk, hij doet het prima, maar De Vrij is nog altijd beter.
Ik vind De Vrij voetballend veel beter. Puur verdedigend ontloopt het elkaar niet veel.quote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man, heb je de wedstrijd wel gezien? Martins Indi in de laatste 2 wedstrijden deed verdedigend niks, maar dan ook niks onder voor de Vrij. Totaal niet gemist die de Vrij. Niemand heeft het over de centrale verdedigers gehad en dat zegt genoeg.
quote:Op zondag 18 december 2011 16:26 schreef zlakto het volgende:
[..]
Misschien is Feyenoord wel een grotere concurrent
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die spelen zo wisselvallig en onvoorspelbaar als het weer op Eerste Kerstdag
Ja, en dat doet Ajax (of elke andere insert_naam eredivsieclub) nou nooit.quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die spelen zo wisselvallig en onvoorspelbaar als het weer op Eerste Kerstdag
Gebaseerd op de laatste 2 wedstrijden van Indi waarin hij eindleijk eens als CV mocht spelen vind ik dat Martins Indi heeft aangetoond gewoon in Feyenoord 1 mee te kunnen draaien.quote:Op zondag 18 december 2011 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind De Vrij voetballend veel beter. Puur verdedigend ontloopt het elkaar niet veel.
Dat vind ik ook, maar De Vrij is beter.quote:Op zondag 18 december 2011 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gebaseerd op de laatste 2 wedstrijden van Indi waarin hij eindleijk eens als CV mocht spelen vind ik dat Martins Indi heeft aangetoond gewoon in Feyenoord 1 mee te kunnen draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |