Hoe is die inzakking in 09-10 mogelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:23 schreef hole1988 het volgende:
Dus er is nu een livetopic
RIP de kerstboom grafiek
[ afbeelding ]
Misschien combineer ik ze op het einde nog wel evenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:23 schreef hole1988 het volgende:
Dus er is nu een livetopic
RIP de kerstboom grafiek
[ afbeelding ]
De Vlamingen zijn al begonnen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef gerbenp het volgende:
Zit even bij de belgen te gluren, die hadden gewoon Elbow als opening
sommige DJ's vinden het niet fijn om de webcam aan te hebben tijdens de show. Annemieke is er 1 van.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom doet de video livestream het niet? Ik zie alleen het logo?
Oh, ik meen haar toch vaker gezien te hebben op de stream. Nou ja, zal me wel vergissen. En het is d'r goed recht, ookquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
sommige DJ's vinden het niet fijn om de webcam aan te hebben tijdens de show. Annemieke is er 1 van.
de laatste maanden was ze altijd wel in beeld, maar dit zal komen dat that's live opgenomen was en dus naar dit scherm is geschakeld.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
sommige DJ's vinden het niet fijn om de webcam aan te hebben tijdens de show. Annemieke is er 1 van.
twitter:rudymackay twitterde op zaterdag 17-12-2011 om 22:06:41Glazen Huis Kenia staat nog altijd niet. Niks! Wel de werkplaats opgezocht waar ze 'n soort bouwpakkethuis maken. Hopelijk morgen dan? #sr11 reageer retweet
ik heb vanochtend Winter's Bone gezien en die was erg goed. Oscarnominatie. speelt in de koude bossen van missouri ofzo. naar sfeertje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zin om een film te kijken welke moet ik zien? wel 2011 oid.
Heb je Killer Elite gezien?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vanochtend Winter's Bone gezien en die was erg goed. Oscarnominatie. speelt in de koude bossen van missouri ofzo. naar sfeertje.
of Bikini Girls on Ice. Dat is een c-horror waarin een stapel lekkere wijven wordt afgeslacht op een tankstation
nope, nog geen goede versie kunnen kuiken. en ik heb een beetje hddruimtegebrek dus ik ga eerst maar eens wat zooi kijken die ik nog heb liggen...quote:
En Johnny English Reborn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, nog geen goede versie kunnen kuiken. en ik heb een beetje hddruimtegebrek dus ik ga eerst maar eens wat zooi kijken die ik nog heb liggen...
heb zelfs het origineel nog nooit gezienquote:
Heb ik laatst een keer op tv gezien, ik ga ook voetbal kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb zelfs het origineel nog nooit gezienorigneel staat al wel een tijdje te wachten trouwens.
nu voetbal kijken
Thor!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zin om een film te kijken welke moet ik zien? wel 2011 oid.
netjesquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:49 schreef hole1988 het volgende:
Zwitserland is klaar
6.295.846 FR > ¤ 5.157.566,71
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |