Kan ook, misschien is het nieuwigheid en moet het nog inslijten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:17 schreef Garisson72 het volgende:
Nou niet té snel kwaad worden, misschien moet je toch proberen hem te vullen met water, misschien valt het mee.
Secondelijm vrind!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
PostNL kan me niet helpen, het is blijkbaar niet verzekerd verstuurd
Dat bedrijf is telefonisch niet bereikbaar in het weekend.
Echt wat een kankerzooi dit !!!!
Heb jij niet in je subforum een aqarium te koop voor ssb?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar blijven de carglass grappen
Bakstenen gooien door hun ruiten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
PostNL kan me niet helpen, het is blijkbaar niet verzekerd verstuurd
Dat bedrijf is telefonisch niet bereikbaar in het weekend.
Echt wat een kankerzooi dit !!!!
Maak een account aan en registreer je e-mailadres?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand helpen ?
Het is besteld bij www.zooplus.nl
Telefonisch zijn ze alleen doordeweeks bereikbaar.
Als ik een contact formulier wil invullen doet mijn account het niet:
• Het van u aangegeven e-mail adres is niet bij ons geregistreerd.
Iemand een idee ?
Een echte naai-bedrijfquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand helpen ?
Iemand een idee ?
Juiste e-mail ingevuld? Misschien dat je een spamaccount gebruikte?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand helpen ?
Iemand een idee ?
Nee, ik heb de bestel mailtjes gewoon in mijn mailbox gekregen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Juiste e-mail ingevuld? Misschien dat je een spamaccount gebruikte?
Hoe heb jij dit opgelost ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Zooplus staat bekend om het slechte inpakken..
Al zo vaak gehoord dat spullen kapot aan kwamen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:40 schreef 9611Niels het volgende:
probeer hem eens uit en weer aan te zetten
Ja eigenlijk helemaal niet bij nagedacht.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Lullig voor je TS, maar waarom bestel je zoiets toch ook online.
Wat een trieste sitequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iemand helpen ?
Iemand een idee ?
Tja zou mij dan ook wel kunnen overkomen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja eigenlijk helemaal niet bij nagedacht.
Heb nog nooit iets defects van internet gehad.
Ja die gast in Hoorn is echt een slappequote:Op zaterdag 17 december 2011 18:35 schreef LompeHork het volgende:
Die kerel van de TNT smijt er trouwens ook nog wel eens mee, alles ligt gewoon los in z'n witte busje
Nooit last van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Zooplus staat bekend om het slechte inpakken..
Al zo vaak gehoord dat spullen kapot aan kwamen
Balletje is het inderdaad, met z'n bloempottenkapselquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja die gast in Hoorn is echt een slappe!
Niet? adreslabel er op en klaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:47 schreef Kikkeren het volgende:
Zooplus verkoopt ook kleine garnaaltjes voor in het aquarium. Ben benieuwd hoe ze die diertjes inpakken
twitter:zooplusNL twitterde op vrijdag 16-12-2011 om 16:17:04WEEKEND! Special: Met deze kattenafhouder zal je kat de kerstboom met rust laten en wordt het een vredige kerst!
http://t.co/GBpQkHnJ reageer retweet
125-,quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:49 schreef Kikkeren het volgende:
Zo´n glazen bak is ook nog ontzettend duur
En anders gewoon het tuincentrum, die hebben ook alle soorten en maten.quote:Op zondag 18 december 2011 17:14 schreef Henno het volgende:
Gewoon bij de lokale dierenspeciaalzaak halen man. Zo te zien is het een formaat die ze in dat soort zaken gewoon hebben staan.
Nja eerst proberen een nieuwe of geld terug te krijgen, zo niet ga ik naar het tuincentrum...quote:Op zondag 18 december 2011 17:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En anders gewoon het tuincentrum, die hebben ook alle soorten en maten.
Oh, ze zijn sowieso aansprakelijk, kijk alleen al hoe ze het verzenden, zonder enige vorm van piepschuim/bescherming. Meer dan kansloos in dit geval! Succes in ieder gevalquote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja eerst proberen een nieuwe of geld terug te krijgen, zo niet ga ik naar het tuincentrum...
Maar het lijkt me wel dat de webwinkel er voor verantwoordelijk is.
Aangezien ze er geen breekbaar sticker op hebben zitten, en het ook niet goed verpakt is met piepschuim.
Betekent dus dat ik hem niet hoef terug te sturen en de spullen die niet defect zijn kan houdenquote:Dear Mr. SSB,
Thank you very much for your email.
Please be informed that we received the photos you sent us and you are in no way requested to return the broken aquarium back to us.
The replacement order is arranged and it will be dispatched to you as soon as possible.
Once again we apologise for the inconveneince caused and we thank you for your assistance.
Daar moeilijk over doen kost meer geld dan dat de ontvanger het gewoon houdt. Altijd handig voor reserve onderdelenquote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef Kikkeren het volgende:
Wel echt super dat je die lampen en die filter en het element kan houden (misschien) !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |