...tss, mijn vriend catbert, ik heb net uitgelegd dat ik me prima kon vinden in een al eerder uitgebreide toelichting die precies past bij mijn standpunt.quote:Op maandag 19 december 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, dat geneuzel over dating voor hoger opgeleiden dien je nog wel even toe te lichten, aangezien je niks uitgelegd hebt en het gewoon niet te volgen onzin is.
laat ze (vooral die hoger opgeleide vrouwen) zichzelf dan op zijn minst niet verlagen door dezelfde stijl, vakjesgedrag en woordkeus te nemen zoals op RP e.d.quote:Het is niet meer dan logisch dat dat soort sites ontstaan gezien het niveau van de mannen op sites als RP.
Drankje voor het eten voorstellen. Heb je gelijk een mooi toetsmoment om of wel te blijven of niet.quote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Wat doen jullie meestal als je voor de eerste keer met iemand van een datingsite afspreekt?
Ik zou namelijk donderdagavond wat gaan drinken met een jongen van Paiq, maar nu stelt hij voor om eerst nog wat te gaan eten samen. En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Straks vind ik hem helemaal niet leuk, en dan moet je die hele maaltijd nog uitzitten.
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu.
Ik ben een keer een date vergeten op die manier...quote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Silenus het volgende:
Als ik een date voor over twee weken zet weet ik nu al dat ik er op dat moment geen zin meer in heb.Moet wel een beetje in het momentum blijven.
Hahaha...nouja je smst toch wel even de avond vantevoren lijkt me dan. Ik kreeg ooit na een week radiostilte een smsje van 'sorry, kan niet vanavond, heel druk en balbalbla'..ik schrok me rot, was het ook vergeten. Dus geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer een date vergeten op die manier...
Ik dacht, dat komt vanzelf nog wel aan bod. En net die drukke weken op het werk en zij was op vakantie. Op een gegeven moment werd ik gebeld of ik nog op kwam dagen
In alinea 1 opscheppen, en het dan in alinea twee verkloten. Das nie handig nie.quote:Op maandag 19 december 2011 19:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
en .. ik heb nieuws voor jou meneer catbert: jij kan me niet volgen omdat ik te hoog ben opgeleid voor jou.
[..]
een beetje hoger opgeleide vrouw die zich gedraagt als de eerste beste tut-hola om zich als een aanstellerij-festijn te presenteren en daarmee een hoog opgeleide man te vinden (waarvan ik wel vind dat zij daar zeker op mag rekenen) zal denk ik nog ergere man-types aantrekken, die ze nou juist probeert te vermijden.
Fijn dat je onze date zo sneu vindtquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef Lago het volgende:
Maar hij werkt die dag in de buurt van mijn stad, terwijl hij zelf ergens anders woont. Dus dan moet hij anders in z'n eentje eerst ergens wat gaan eten. En dat vind ik dan ook weer zo sneu.
Hehe, dat zou mij ook zo kunnen overkomen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben een keer een date vergeten op die manier...
Ik dacht, dat komt vanzelf nog wel aan bod. En net die drukke weken op het werk en zij was op vakantie. Op een gegeven moment werd ik gebeld of ik nog op kwam dagen
Kan dus voorkomen worden, dus door een dating-site examen met goede voorlichting in te stellen..quote:Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
En als je op een site voor hoger opgeleiden wil zitten, dan lijkt het me dat je snel door de mand valt als je dat niet bent. Via het simpele mail-heen-en-weer spel.
Maar goed, er is veel veranderd in al die jaren dat het internet zich verspreid heeft over Nederland. Zowel positief als negatief.
Ok, E-matching is dus wel positief omdat het een stap in de richting van focus zet, maar dat is maar het begin, en ...er is toch zoveel meer mogelijk.. zoals sociale groepen voor hoger opgeleiden.quote:Maar goed, er is veel veranderd in al die jaren dat het internet zich verspreid heeft over Nederland. Zowel positief als negatief.
Als jij in de kroeg iemand tegenkomt, moet ze dan van jou ook eerst een examen maken om te bewijzen dat ze echt hoogopgeleid is? Serieuze vraagquote:Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kan dus voorkomen worden, dus door een dating-site examen met goede voorlichting in te stellen..
[..]
Ok, E-matching is dus wel positief omdat het een stap in de richting van focus zet, maar dat is maar het begin, en ...er is toch zoveel meer mogelijk.. zoals sociale groepen voor hoger opgeleiden.
Gewoon eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Lago het volgende:
[..]
Hehe, dat zou mij ook zo kunnen overkomen.Nog snel er heen geracet, of het maar helemaal laten zitten?
Bij mij wel, als ze te hoogopgeleid is dan valt ze af. Dat doodt zaad vaak, van die types die maar 'diepere, intelligente' gesprekken willen hebben. Je wordt al kapot geanalyseerd voor je ook maar iets zegt of doet. Ver weg van blijven, dat soort types. Ik ben hoogopgeleid en heb een hoog IQ, maar soms wil ik ook bananen en poep praten, hoor je? Bananen en poep.quote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als jij in de kroeg iemand tegenkomt, moet ze dan van jou ook eerst een examen maken om te bewijzen dat ze echt hoogopgeleid is? Serieuze vraag
Heel erg met je eens. Ik heb een wo'tje maar ik heb een hekel aan diepe intelligente gesprekken. Ik val ook vaak op mannen die lager opgeleid zijn dan ik.quote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bij mij wel, als ze te hoogopgeleid is dan valt ze af. Dat doodt zaad vaak, van die types die maar 'diepere, intelligente' gesprekken willen hebben. Je wordt al kapot geanalyseerd voor je ook maar iets zegt of doet. Ver weg van blijven, dat soort types. Ik ben hoogopgeleid en heb een hoog IQ, maar soms wil ik ook bananen en poep praten, hoor je? Bananen en poep.
Spijker op de kop.quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef dyna18 het volgende:
Hoog opgeleid betekent toch ook niet dat je serieuzer bent dan andere mensen?
Het betekent alleen maar dat je ooit in staat was om een paar boeken te lezen en dat lang genoeg te onthouden om een voldoende op je tentamen te halen.
Bij sommige studies moet je ook nog begrijpen wat er in die boeken staatquote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef dyna18 het volgende:
Het betekent alleen maar dat je ooit in staat was om een paar boeken te lezen en dat lang genoeg te onthouden om een voldoende op je tentamen te halen.
Wel ernstig kortzichtig, maar daar kom je misschien nog wel achter als je lang in de grote boze buitenwereld aan het werk ben geweest...verder nofiquote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef dyna18 het volgende:
Alsof hoogopgeleiden niet gewoon lol kunnen hebben. Wat een onzin.quote:Op maandag 19 december 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bij mij wel, als ze te hoogopgeleid is dan valt ze af. Dat doodt zaad vaak, van die types die maar 'diepere, intelligente' gesprekken willen hebben.
Maar alleen met andere hoogopgeleiden.(volgens sommige hier)quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof hoogopgeleiden niet gewoon lol kunnen hebben. Wat een onzin.
Ik vrees dat jouw ideeën vooral zullen bewerkstelligen dat jij van je eigen doelgroep afgesloten zult worden.quote:Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef Bankfurt het volgende:
Kan dus voorkomen worden, dus door een dating-site examen met goede voorlichting in te stellen..
[...]
...er is toch zoveel meer mogelijk.. zoals sociale groepen voor hoger opgeleiden.
Zo niet, hierheen doorschuiven *op slank en brunette valt*quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Godshand het volgende:
Net date achter de rug, geregeld via alternatiefdaten.nl
Qua uiterlijk echt mijn type, slank, klein, brunette, wespenfiguur.
Rustig typeje, lieve uitstraling.
Misschien vind ik het later te rustig, maar het kan ook stille waters, diepe gronden zijn dus we zullen zien. Niet gezoend, komt later wel, niet alles meteen weggeven. 2e date wordt gepland
Leuk joh!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef Godshand het volgende:
Net date achter de rug, geregeld via alternatiefdaten.nl
Qua uiterlijk echt mijn type, slank, klein, brunette, wespenfiguur.
Rustig typeje, lieve uitstraling.
Misschien vind ik het later te rustig, maar het kan ook stille waters, diepe gronden zijn dus we zullen zien. Niet gezoend, komt later wel, niet alles meteen weggeven. 2e date wordt gepland
Dat bedoel ik niet. Maar meestal zijn ze gewoon overanalytisch, zeker bij iets simpels als dates. Voor een ander denken doen ze ook graag. Andere mensen ook, maar hoogopgeleiden maken er een sport van.quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alsof hoogopgeleiden niet gewoon lol kunnen hebben. Wat een onzin.
dude...bijna PM-niveau deze post van jequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar meestal zijn ze gewoon overanalytisch, zeker bij iets simpels als dates. Voor een ander denken doen ze ook graag. Andere mensen ook, maar hoogopgeleiden maken er een sport van.
Dat allemaal gezegd hebbende zijn er natuurlijk hoogopgeleiden die ook gewoon lol kunnen hebben, maar ik vind de meeste hoogopgeleide vrouwen ( twee masters etc) behoorlijk zaaddodend, maar dat kan ook nog weleens met verschijning van doen hebben.
Onlangs wel iemand ontmoet die geen opleiding heeft, veel problemen thuis heeft gehad, nu geen werk en in de opvang.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:35 schreef Silenus het volgende:
Ik heb dat probleem eigenlijk nooit met hogeropgeleiden. Maar omdat ik niet (althans, de laatste zoveel jaar) met lageropgeleiden date weet ik ook niet of zich daar bepaalde verschillen in voordoen.
Nou ze zijn (ik heb ook één keer zo iemand ontmoet) wat meer 'zwaar op de hand' vaak. Ervan overtuigd dat het lot ze niet gunstig gezind is en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog God ontmoet. Zie je bijna altijd bij mensen die op latere leeftijd gelovig zijn geworden, hebben allemaal problemen gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onlangs wel iemand ontmoet die geen opleiding heeft, veel problemen thuis heeft gehad, nu geen werk en in de opvang.
Heb wel gemerkt hoe ver zoiets van me afstaat en dat ik het gewoon lastig vind om te begrijpen hoe zoiets kan lopen. (en wat een goed leventje ik eig heb mbt dergelijke zaken).
Gesprekken lopen dan gewoon heel anders. Hoe precies anders kan ik lastig uit leggen.
ow dat is minder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef Silenus het volgende:
Nou ze zijn (ik heb ook één keer zo iemand ontmoet) wat meer 'zwaar op de hand' vaak. Ervan overtuigd dat het lot ze niet gunstig gezind is en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog God ontmoet. Zie je bijna altijd bij mensen die op latere leeftijd gelovig zijn geworden, hebben allemaal problemen gehad.
Ik moest me bij haar nog bijna verdedigen dat ik een gelukkige jeugd heb gehad en mijn ouders nog steeds getrouwd zijn.
Eén keer gebeurd. Meteen in termen van "ze zijn" praten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ze zijn (ik heb ook één keer zo iemand ontmoet) wat meer 'zwaar op de hand' vaak. Ervan overtuigd dat het lot ze niet gunstig gezind is en tot overmaat van ramp hebben ze ook nog God ontmoet. Zie je bijna altijd bij mensen die op latere leeftijd gelovig zijn geworden, hebben allemaal problemen gehad.
Ik moest me bij haar nog bijna verdedigen dat ik een gelukkige jeugd heb gehad en mijn ouders nog steeds getrouwd zijn.
Je zult ze wel aantrekken, want het overgrote deel van de vrouwen die ik ken hebben HBO of hoger en geen van allen matchen de beschrijving hier. Lijkt alsof je vooral vage muurbloempjes met persoonlijke baggage gedate hebt. Misschien minder via internet proberen te regelen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat bedoel ik niet. Maar meestal zijn ze gewoon overanalytisch, zeker bij iets simpels als dates. Voor een ander denken doen ze ook graag. Andere mensen ook, maar hoogopgeleiden maken er een sport van.
Dat allemaal gezegd hebbende zijn er natuurlijk hoogopgeleiden die ook gewoon lol kunnen hebben, maar ik vind de meeste hoogopgeleide vrouwen ( twee masters etc) behoorlijk zaaddodend, maar dat kan ook nog weleens met verschijning van doen hebben.
Man o man, wat een poep weet jij te produceren. Inderdaad bijna als PicardMike. Die laatste scheert alle vrouwen over een kam, jij presteert het met mensen die gewoon universiteit gedaan hebben ("die zijn altijd zo...")quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je ook aangegeven dat je een hoog alu-hoedjes gehalte hebt ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Bankfurt het volgende:
Ziezo, ik durf het aan , ik sta nu op e-matching.nl !
was toch wel nieuwsgierig door al deze verhalen hierzo.
Beetje redelijk profiel van me zelf:
- hoog opgeleid
- heel slim
- heel lief
nu maar eens afwachten welke hoogopgeleide aantrekkelijke lieve juffrouw mij aanklikt.
dat valt onder "heel slim".quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Heb je ook aangegeven dat je een hoog alu-hoedjes gehalte hebt ?
Inderdaad. Zo ook Silenus en Mystik, maar dan over laagopgeleiden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Man o man, wat een poep weet jij te produceren. Inderdaad bijna als PicardMike. Die laatste scheert alle vrouwen over een kam, jij presteert het met mensen die gewoon universiteit gedaan hebben ("die zijn altijd zo...")
Hallo, heb je wel eerst examen gedaan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Bankfurt het volgende:
Ziezo, ik durf het aan , ik sta nu op e-matching.nl !
was toch wel nieuwsgierig door al deze verhalen hierzo.
Beetje redelijk profiel van me zelf:
- hoog opgeleid
- heel slim
- heel lief
nu maar eens afwachten welke hoogopgeleide aantrekkelijke lieve juffrouw mij aanklikt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hallo, heb je wel eerst examen gedaan?
Dat kan zomaar niet!![]()
En, voel je je nu een echte stoere kerel ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Blackviper het volgende:
Zoo weer even heerlijk gelachen om deze hoogopgeleiden groep mensen.
Dank hiervoor.
Niet echt, maar blijkbaar voel jij je wel aangesprokenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En, voel je je nu een echte stoere kerel ?
Jij hebt PhD? Leuk, waarin?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:06 schreef Blackviper het volgende:
Zoo weer even heerlijk gelachen om deze hoogopgeleiden groep mensen.
Dank hiervoor.
Er wordt nou niet echt gediscussieerd geloof ik....quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef Blackviper het volgende:
LoL nog zo 1..
Nee ik heb geen phd, gewoon hbo. Ik beweer dan ook niet hoogopgeleid te zijn zoals een stelletje clowns hier![]()
Vind de gehele discussie wel amusant. 1 groep trollen andere groep voeders.Heerlijk leesvoer.
Mooi he....alleen, ik geloof dat niemand hier beweert hoog opgeleid te zijn....je bent volgens mij zelfs de eerste die zegt "gewoon HBO" gedaan te hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef Blackviper het volgende:
LoL nog zo 1..
Nee ik heb geen phd, gewoon hbo. Ik beweer dan ook niet hoogopgeleid te zijn zoals een stelletje clowns hier![]()
Vind de gehele discussie wel amusant. 1 groep trollen andere groep voeders.Heerlijk leesvoer.
Ik heb het zelf ook niet gezegd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mooi he....alleen, ik geloof dat niemand hier beweert hoog opgeleid te zijn....je bent volgens mij zelfs de eerste die zegt "gewoon HBO" gedaan te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |