Het gaat om de kritiek die deze persoon van bepaalde figuren krijgt, welke veelal zwaar onterecht is.quote:Op zondag 18 december 2011 13:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over welke toekomstige scoorder zullen we het nu eens hebben?
quote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef TJV het volgende:
Lodeiro Serero en Eriksen
WHO THE FUCK IS BARCA?
Eindbaas Anita niet vergeten, kan geweldig ballen als die op het middenveld staatquote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef TJV het volgende:
Lodeiro Serero en Eriksen
WHO THE FUCK IS BARCA?
Moet 'ie er wel staan.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Eindbaas Anita niet vergeten, kan geweldig ballen als die op het middenveld staat
Blessure.quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef NumberSeven het volgende:
Is Aissati geblesseerd of gepasseerd?
Dalijk weer lekker zo gaan spelen als iederen weer fit is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef TJV het volgende:
Straks als de Jong weer leeft komt die graftak er ook weer in, net als Ebebebebebbecilio.
Komt nog te vroeg voor Siggy volgens mijquote:Op zondag 18 december 2011 14:05 schreef Kremers het volgende:
AZ - Ajax
Feyenoord - Ajax
Ajax - FC Utrecht
Schema van Ajax na de winterstopHopen dat de ziekenboeg leeg is gelopen tegen die tijd.
Mooi, die gast heeft nog minder techniek en overzicht dan Bulykin.quote:Op zondag 18 december 2011 14:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt nog te vroeg voor Siggy volgens mij
Ik dacht al, zo slecht speelde hij niet. Hij staat echt voor het voetbal dat F. de Boer wilt spelen. Aanvallend tiki-taka. Veel passin, veel bewegen. Alleen is hij fysiek niet echt sterk.quote:
Heeft alleen geen actie in zijn poten, dus is niets voor de flanken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik dacht al, zo slecht speelde hij niet. Hij staat echt voor het voetbal dat F. de Boer wilt spelen. Aanvallend tiki-taka. Veel passin, veel bewegen. Alleen is hij fysiek niet echt sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |