Hint ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk Oxford nadat die hint gegeven werd, maar dat had iemand anders al gepost.
Het juiste antwoord was al gegeven door Ulx, zie een paar posts hierboven Het grote 40+ Triviant-topic. #13. Ulx mag/moet een nieuwe vraag stellenquote:
Niemand won een medaille.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:03 schreef tong80 het volgende:
Wat was voor Nederland het bijzondere aan de Olympische spelen van Sarajewo ?
Juist.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:12 schreef Tarado het volgende:
Dat is een goed stel: Theo Reitsma
Zijn we er toch ingetuind? Herman Kuiphof
Het enige dat ik heb opgestoken bij de KNVB-cursus is een sigaret: W van Hanegem?
Ik ben bekender dan Jezus Christus: Pelé? Fout. Een muzikant.
Warmer kun je niet zijn.quote:
John Lennon dan en ik dacht nog wel dat die bescheidener was dan Paul McCartney, zal wel met zijn al dood zijn te maken hebbenquote:
Correctquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
John Lennon dan en ik dacht nog wel dat die bescheidener was dan Paul McCartney, zal wel met zijn al dood zijn te maken hebben
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef tong80 het volgende:
[b]Wie zeiden ?
Mart ik ben de gelukkigste man ter wereld Joop Zoetemelk
Hilbert jongen je moet nog een rondje Evert ten Napel
Beiden fout.quote:
Nee, denk aan een oud coach. En Henk Terlingen is ook fout. Die kwam niet terug na een bijna dodelijk ongeluk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:15 schreef Ulx het volgende:
Heinze Bakker of Theo Koomen zou ook nog kunnen met dat Hilbert fragment
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef tong80 het volgende:
[b]Wie zeiden ?
Mart ik ben de gelukkigste man ter wereld - Kneet
pfff. volgens mij heb ik echt niet opgelet tijdens mijn jeugd. Moet wel zeggen dat mijn mams geen tv in huis wou hebben en radio altijd op de klassieke zender stondquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:15 schreef tong80 het volgende:
Wie zijn of waren :
Apollo Henkie
De witte reus van Abbekerke
D'n Boet
Dolle Dries
The voice
The Brad Pack
Ziggy Stardust david bowie?
Bob Zimmerman ?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:15 schreef tong80 het volgende:
Wie zijn of waren :
Apollo Henkie - Henk Terlingen -
De witte reus van Abbekerke - Een motorcoureur(Zeelenburg?)
D'n Boet - Boet van Dulmen
Dolle Dries - Dries van Wijhe(Marathonschaatser)
The voice - Frank Sinatra
The Brad Pack - Bedoel je de Rat pack?
Ziggy Stardust - David Bowie?
Bob Zimmerman ? - Bob Dylan
Dus David Bowie was zowaar goedquote:
Maar het bestaat wel hè ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:43 schreef Gravedigger het volgende:
De Brad Pack gegoogled. Die zei me echt niets!
Ik ben één keer naar de TT van Assen geweest en juist toen won iequote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:36 schreef Gravedigger het volgende:
Ah nee, het schiet me te binnen. Wik Hartog
Nee, da's the Rat Pack. The Brat pack is de jaren '80 variant daarop. Acteurs en actrices als Rob Lowe, Emilio Estevez en Molly Ringwaldquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:06 schreef maryen65 het volgende:
De brad pack is toch de zangers, Frank Sinatra, en de rest van de namen kan ik nu niet opkomen , duh word al een daggie ouder
Sammy Davis Jr. en Dean Martinquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:06 schreef maryen65 het volgende:
De brad pack is toch de zangers, Frank Sinatra, en de rest van de namen kan ik nu niet opkomen , duh word al een daggie ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |