Ja hoor, Briefkaart had ook een jury, ik weet alleen niet meer waarom eigenlijk: je zou denken als je vraagt naar film A dat het nooit film B kan zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:50 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
Klinkt plausibel, maar ik kan me niet herinneren dat die kwis een jury had?
Klopt, ik heb dat ooit nog ergens gepost, ik zag het bij TV Max geloof ik, ik zat echt vanquote:Kandidaat mijnheer Thé, die weet ik nog wel! Kwam er nog niet zo lang geleden achter dat dat de fameuze tekenaar/illustrator Thé Tjong Khing was/is.
Juist! Het was een heel bekende reclame; meisje dat met een lippenstift op de spiegel het verschil tussen Amira tampons en gewone aanschouwelijk maakte.quote:
Ja, zo'n soort beeld had ik er idd ook bij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:06 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[..]
Juist! Het was een heel bekende reclame; meisje dat met een lippenstift op de spiegel het verschil tussen Amira tampons en gewone aanschouwelijk maakte.
Poets, Candid Camera?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:50 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het eerste verborgen camera programma ? Extra punten voor de Amerikaanse versie.
Vakkenvuller in de Albert Hein ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:22 schreef trabant het volgende:
Big Willem, en dan moet je 'big' op zijn Engels lezen. Wat zou er van hem geworden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |